Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Doresc sa cumpar un astra J si am 2 oferte pana acum, una full full cu 2.0 diesel 160 CP si una tot full dar fara faruri cu xenon , cu 1.7 125 CP. Va rog ajutati-ma.
Skip ads

  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Full, extra full, boss! Pai ambele-s full doar ca le cam lipsesc dotari, nu? La cate informatii ai oferit e ceva de genu:
Doua femei, una blonda si cealalta roscata, mai pricajita, la care-i lipsesc si cativa dinti... cu care sa te insori?


Ultima modificare facuta de blue_maniak la Mie 05 Aug, 2015 9:53 pm
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu aia cu zestrea mai mare...
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
La cea de 2.0 nu ii lipseste absolut nimic. Pe mine ma interesa doar partea de motor. Care e mai bun,mai fiabil...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ne-ai rupt cu detaliile... Full cu ce? Dotari, ani de fabricatie, km, link-uri cu masinile daca e posibil, in ce regim vei folosi masina...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fiabil e 1.7. Dar are slabiciune pe cutia m32.
2.0 160 hp are cutie buna, dar are o slabiciune la garnitura aia de la pompa de ulei.
Eu as cauta de 165 hp.
Intre cele doua, as alege 1.7
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mergi pe 1.7 !
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Cea de 2.0 2011 este facuta pe comanda in germania 153 000 km, opc line, xenon,navi,full piele, dvd 800, toti senzorii, buton sport tour,scaune incalzite cea de 1.7 nu are xenon si buton sport. am testat azi pe cea de 1.7 si intre 1300 si 1500 rpm la relanti trepideaza foarte tare.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Relanti la 1300-1500?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Intrucat nu vorbim de masini/motoare noi ci de SH, "fiabil" e motorul ala care a fost intretinut mai bine, eventual cu mai putini km si la care poti obtine si un istoric real.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
la relanti, adica atunci cand masina sta pe loc;). Clau70, la amandoua am obitnut istoricul real cu km reali si revizii facute in reprezentanta, cea de 2.0 are 152 000 si cea de 1.7 are 154 000
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Stim ce inseamna relanti, dar relanti la 1300-1500 Shocked Exclamation
Daca circuli mai mult extraurban merita sa iei motorul de 2.0, te ajuta surplusul de putere la greutatea masinii. Dar poate ca sunt subiectiv, avand motorizarea asta.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Off:cf DEX, relanti nu exista. Se spune ralanti.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
incerca si el sa faca pe desteptul;) ca toti ati inteles ce am vrut sa zic, asta e o calitate a lui sa fie "destept"Smile. ms clau. Pe mine m-a speriat un alt "destept" de la opel di bas zicandu-mi ca au probleme cu ungerea din fabrica si se duce motorul la ele relativ repede. dar nu am citit pe nicaieri astfel de probleme.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Smile)) ms Daniel
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai cauta pe forum despre 2.0, ai sti ce a vrut sa zica "desteptul" de la dibas. Ti-am scris si eu mai sus. De asta ti-a recomandat si @[editat] 1.7.
Dar, pe banii tai, alegi ce vrei.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ok, ms
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sa sã-þi faci o pãrere despre fiabilitatea motorului de 2.0: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Problemele cu ungerea se datoreaza si intervalelor de service mari din afara. 30.000 km intre schimburi si forja maxima pe Autobahn nu fac casa buna. Oare cati din cei care au schimbat uleiul la 10-15.000 km au probleme cu A20DTH? Eu am aproape 59.000km in 4 ani, clau70 are mai mult, nici unul dintre noi nu a avut probleme de genul acela. Dar avem grija de masini.
Nu poti sa spui ca un anumit motor e bun sau e prost, la second hand, nu cu precizie. Eventual elocvent e un test de compresie, ca sa verifici "viata" lui. Sunt prea multe variabile, oricum la SH mergi la risc. Ah, probleme cunoscute, sunt la amandoua motoarele, dar se pot manifesta sau nu in functie si de conditiile de exploatare. 1.7-le mi-a lasat impresia in timp, din ce am citit pe forum si ce are un prieten pe Astra H, ca e destul de rezistent. Chiar si la exploatare mai dificila, sa ii zicem. Deci pentru o masina SH, cu multi km, adusa din afara, m-as orienta spre motorul asta.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc, Poseidon, asta nu s-a intamplat pentru ca masina este cumparata din Germania dar de catre un roman si a facut schimburile la 15000 maxim.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR