Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • R.M.Ionut

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut.

Am un opel vectra c, an 2004, motorizare 2.0 diesel (y20dth) la care as vrea sa schimb uleiul de servodirectie.
Problema e in felul urmator, eu nu ma pricep deloc la ceea ce inseamna partea mecanica/electrica a unei masini si tot ceea ce stiu se datoreaza celor de pe forum din ale caror post-uri am mai invatat cate ceva si pe calea asta le multumesc.
Revenind, din ceea ce am citit nu m-am lamurit foarte bine daca e recomandat sa fie schimbat de tot sau completat. Eu inclin sa cred ca uleiul masinii mele nu a fost schimbat/completat niciodata, masina fiind cumparata la 224000 de km si acum avand 233000.
In concluzie as vrea sa stiu ce imi recomandati voi, schimbat sau completat? Uleiul din cate am citit e recomandat cel rosu. Daca recomandati sa il schimb la partea cu accesul ma descurc, ajung la el, insa as vrea sa stiu cum il scot si daca trebuie aerisita instalatia ca la frane si care e procedeul?
Sper ca nu am pus prea multe intrebari.

Multumesc frumos.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
uleiul este verde cel de la servodirectie si numai se completeaza daca nu este la nivel. uleiul rosu este cel din cutie care de asemenea iti recomand sa il schimbi.
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sal, în primul rand scoți cu o seringa și vezi ce culoare are uleiul verde sau rosu ca sa ști ce cumperi.
Eu l am tras din bidon cu ajutorul unui perfuzor și o seringa mare, dupã aceea am completat la nivel și am pornit motorul, am efectuat câteva mișcãri stânga dreapta ca sa se amestece uleiul din bidon cu cel din caseta, am oprit motorul, am scos din nou din bidon și am completat,poti sa faci chestia asta de doua trei ori pana ajunge uleiul cat mai apropiat de culoarea originalã. Instalația se aeriseste singura prin mișcãri ale volanului. Succes
  • R.M.Ionut

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Revenind dupa aproape un an de zile, dupa ce am schimbat: ulei servo, brate, capete de bara, bielete, cauciucurile cu unele mai inguste, volanul merge tot greu. Incepuse sa mearga mai bine dupa ce am schimbat cauciucurile, dar nu a durat mai mult de o saptamana. Pompa servo se aude cum fuctioneaza ca la orice masina, nu am scurgeri nici la pompa si nici la caseta de direcție, alternatorul incarca bine, bateria e noua, de 74 de a, cureaua la accesorii a fost si ea schimbata cu tot cu intinzator si role. Orice sfat e bine venit, nu as vrea sa renunt la ea pt ca in general e o masina buna.
Mulțumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR