Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Are si ea un egr , o clapeta de acceleratie. Cred ca mersul subturat i.a cauzat.
Skip ads

  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@cldmarinescu : Exp in persoana. Are foarte multa treaba. Mergi subturat 100 km si dupa desfa clapeta de acceleratie. Vb dupa Wink
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
E masina pe benzina..nu confundati cu diesel. In cel mai rau caz..se afumau bujiile dar din cate am inteles le-a inlocuit deja si problema inca exista.
Probabil ca s-a strans ceva calamina in interiorul clapetei de acceleratie de cand are masina...si din cauza asta are probleme. Ar fi prima varianta de verificat si cea mai ieftina.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@cldmarinescu : Nu vorbesc din amintiri. Detin varianta pe benzina 1.4 . Prima data am condus la consum in oras si am avut exact acelasi probleme. Am inlocuit degeaba bujile. Cu combustibil cu cifra octanica mare(eu am bagat omv maxxmotion 100) problema a disparut. Insa dupa un drum pe afara am observat ca defapt conduc eu subturat. Am inceput sa schimb doar la 3000+ in oras si de mai bine de 1 an problema a disparut. Dovada se vede cand desfaci clapeta de acceleratie.
Skip ads

  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ai curatat clapeta sau ai mers cu ea mai turat si si.a revenit ?
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Subturat inseamna atunci cand motorul nu este in stare sa traga intr-o anumita treapta sau da in nas si esti obligat sa cobori intr-o treapta inferioara. Nici in aceste cazuri nu ai ce sa infunzi la o masina pe benzina. Dupa cum am scris...se depune ceva calamina pe corpul clapetei de acceleratie sau se afuma bujiile. Depunerile pe copul clapetei vor aparea oricum in timp..indiferent de stilul de condus.
  • Kickazz

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
asta e cea mai proasta gluma cldmarinescu Smile si poate unii o iau de buna...
cum sa nu afecteze mersul subturat motorul pe benzina? daca are turbina?
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu vorbim despre nici un motor cu turbina. Urmareste discutia de unde a inceput. Colegul cu probleme are motorul pe benzina de 1.4 aspirat. Daca ai benzinar si vrei sa mergi cu el turat pentru ca nu stiu ce crezi tu ca se infunda, nu te opreste nimeni...doar ca, mersul in turatii mai joase la un benzinar aspirat..nu are efectele negative pe care le are o masina pe motorina. Dupa cum am scris, se afuma bujiile si in timp se depune ceva mai multa calamina pe clapeta de acceleratie. Este bine oricum si preventiv sa cureti clapeta de acceleratie la fiecare 30k rulati.
In final, fiecare face cum doreste dar e inutil sa turezi masina in ideea ca o sa o pastrezi curata pentru ca, calamina se depune oricum si in plus o sa ai si consum ridicat de combustibil.
Skip ads

  • filosoful

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Asa se intampla si la mine pe astra j A16 xer 2011.Cand o pornesc la rece(dimineata sau dupa o zi/noapte nepornita) turatia urca undeva la 1200-1300(cea normala e 7-800).Daca o accelerez se ineaca si parca da rateuri...daca plec de pe loc raman in mijlocul strazii.Asa face cam 30-40 de secunde.Apoi revine turatia normala sub 1000 si functioneaza normal.Am schimbat acum 1 luna bujiile si am pus originale GM..dar tot la fel.Nu as spune ca merg subturat.De baterie nu stiu ce sa zic.Am sa o verific.Am si GPL ..dar intra in functiune dupa 1-2 minute.Ce credeti ca ar trebui sa verific?multumesc
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat problema ? A mea tot asa face, dar parca face doar cand este cald afara. Cand este mai rece porneste ok
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@catadog la fel se mainfesta si a mea. Am pus.o pe diagnoza, nimic. Mecanicii din service timisoara ma imtrebau pe mine ce are masina...😦 I.am lasat sa desfaca tot ansamblul clapeta acceleratie, si recalibrare motoras acceleratie. Nimic. Tot asa face. Ce naiba ne facem cu ele? M.au lasat si fara 100€ pt toata incercarea asta...
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Habar nu am ce sa ii fac. Eu ma gandesc ori la bujii ori la bobina.
Skip ads

  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Si a mea face la fel (A14NET), cateodata porneste cu trepidatii si oscilatii usoare la turatie. Isi revine in scurt timp daca si pornesc sau un pic mai tarziu pe relanti cand scade turatia la 750. Nu are nimic.
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am z16xer: dimineata, se tureaza automat si creste ralantiul pt a facilita o incalzire mai rapida a motorului.
Am schimbat bobina de inductie de 2 ori (prima era originala, a doua era un model f vechi pe care mi l-a vandut un site; a 3-a vad ca rezista). In ambele cazuri, premergator schimbarii: aveam rateuri, dimineata si un mers mai iregulat decat deobicei (motorul asta face in toate felurile si cand nu are nimic, dapoi cand mai are si o problema); in ambele cazuri, nici un martor aprins, nici o eroare in bord.

Hope it helps.
  • tflorentin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema, motorul este a14xer - 53 000 km si mai cunosc pe cineva cu aceeasi problema...
  • tflorentin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ce sa fie oare?
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Bobina? 1200 lei si sa nu fie asta problema?Smile)
  • 23mka

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 1.4xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
La fel pãțeam și eu vara,pe cãldura foarte mare când o porneam dãdea sa moara dupã care își revenea în câteva secunde.odata cu frigul problema a dispãrut,acum ce sa facem,sa ne rugam sa tina cat mai mult rãcoarea asta Smile)).a mea face asa cam de 3 ani,eu zic sa nu schimbați nimic mai ales ca nu se știe exact cauza și faceți experimente pe banii voștri.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Inainte sa schimbati orice piesa (dupa cum am auzit si chiar si in cazul meu: bobina, baterie, clapeta, injectoare, pompa de benzina, bujii, senzori de temperatura, sau daca mai are cineva de adaugat spuneti voi) consumati cat de mult puteti din benzina din rezervor si alimentati15-20 de l de benzina cu cifra octanica mare, mergeti cativa zeci de km si a doua zi la rece vedeti cum porneste. Parese ca motoarele noastre sunt mai sensibile la combustibil cu cifra octanica scazuta, iar benzina daca ramane mult timp in rezervor de inroseste si isi pierde din aceasta cifra octanica,

Eu am ajuns in stadiul in care nu imi pornea la prima cheie neam Smile

Succes!
  • 23mka

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 1.4xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Bamo,la tine se manifesta tot timpul sau cum am spus eu,doar când sunt peste 30 de grade afara?Oricum e de încercat ce spui tu doar ca eu trebuie sa aștept vara pt ca acum nu sunt probleme Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR