Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • liviu1820

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe site ..am un opel vectra b din 2001 2.2 dti mi se aprinde check engine in bord si nu mai are forta am fost cu ea la mecanic si mia puso pe tester si mia zis ca este senzorul de turatie motor ...lam schimbat si nici la 10 metri mi sa aprins iar check ....spunetimi ce sa ii fac care ati mai patit asa ceva Sad
Skip ads

  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
In mers te lasa sa treci de 3000 turatii ? Sau la 3000 turatii ti se aprinde check engine ?!
  • liviu1820

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
O duc pana aproape de 3500de turatii si check sta aprins mereu
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar tu nu ai vazut ce eroare ai stocata? una din probleme poate sa fie EGR-ul sau senzorul de presiune de pe galeria de admisie sau multe altele pot fi. Fa o diagnoza si revino cu codul de eroare ai si vei primi un raspuns mai corect si la problema.
Skip ads

  • dude123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am un Zafira Y20DTH , nu trage deloc, nu e buna nici sa fie dric, se plictiseste mortul pana ajunge la destinatie in ea. Turbina intra, se aude, am incercat cu senzorul de presiune aer dintre filtru si turbo scos, nimic, verificat furtune vacum, nu sunt crapate, sunt ok, egr n-are treaba ca ala doar recircula gazele si cu toate astea l-am scos, curatat, montat inapoi, nimic modificat. Porneste f ok, pe loc o turez pana pe rosu, dar daca plec si o fortez , se aprinde check engine si nu mai trece de 3700-3800 rpm si bineinteles, tre sa ii dau a 2-a pe o panta relativ mica si daca e incarcata, moare si asa... ce sa fie? A mai ramas de verificat doar electrovalva vacuum. Masini blestemate....
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Și când se aprinde check engine ce eroare dã? Trebuie sã fii foarte norocos sã o repari pe ghicite și sã meargã din prima.
  • dude123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Mi-a dat testerul P0400 - (3).Defectiune critica 1 de sistem. Am vazut ca este ceva foarte vag, deci ar putea fi cauze nenumarate. Ca si idee, parametrii, la ralanti, ar fi urmatorii:
Inceput de injectie 22.4
Inceput de injectie calculat 4.6
Inceput de injectie real 4.6
Cantitate injectata calculata 5.4
Cantitate injectata 6.1
Factor de umplere la ventil de reglaj pres turbo 65
Comanda EGR (Exhaust Gas Recirculation) 281
Factor de umplere AGR 3
Factor de umplere la ventil comanda turbionare 0,0
Turatie prescrisa la relanti 800
Turatie motor 803
Turatie pompa 401
Diagnostic releu preincalzire inactiv
Releu preincalzire 12V inactiv
Tasta I (setare/accelerare) inactiv
Tasta R(setare/decelerare) inactiv
Tasta 0 (deconectare) Inactiv
Viteza vehicul 0
Viteza prescrisa 0
Releu clima 12V Inactiv
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preincalzire Decon.12V
Diagnoza de inalta presiune 1 0
Diagnoza de inalta presiune 2 0
Tensiune sistem 13,9
Semnal senzor pozitie pedala 0
Contact relanti Activ
Senzor masa aer 494
Senzor barometric 1,0
Comanda - Presiune turbo 1,1
Presiune turbo 1,0
Temperatura aer admisie 42
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
dude123 a scris: egr n-are treaba ca ala doar recircula gazele si cu toate astea l-am scos, curatat, montat inapoi, nimic modificat.Masini blestemate....

Masinia nu este blestemata din urmatoarele motive:
1.Are o vechime de 13-14 ani...
2.Masina iti zice destul de clar (in niciun caz vag) ca ai P0400 adica probleme pe partea de EGR.
3. EGR-ul ala... care din punctul tau de vedere "nu are nicio treaba", dimpotriva are o importanta destul de mare iar ca efecte se traduce fix in problema ta adica nu trage.
4. Testerul pus de tine nu este dedicat Opel , si... parerea mea este o panarama.
5. Masina este buna, are o problema minora, iti zice care este problema , dar
te incapatanezi sa o repari pe sistemul Cielo , adica cum ar veni schimbi bujiile,fise etc sa vezi daca merge.
6. Masina este veche ... dar destul de desteapta sa-ti ofere indicatii despre probleme ei.
Skip ads

  • dude123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Foarte ok ce spui, masina are aproape 15 ani, deci este clar ca problemele apar si ar trebui rezolvate.
Ideea este ca eu am tipul de EGR cu vacuum, si spre norocul meu, acesta se poate verifica prin demontarea lui si testarea daca tine vacuumul tija. La mine este foarte ok, am testat si tine tija.
Acesta este motivul pentru care tind sa cred ca nu este EGR-ul problema.
  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@dude123
am avut si eu codul P0400 si toti au zis ca este EGR-ul, al meu este electronic si costa o gramada de bani, cand de fapt era problema cu senzorul de presiune in galeria de admisie. Nu stiu daca tu ai acel senzor fiind vorba de o masina din 2002.
Daca vrei pot sa-ti trimit pe privat nr, de tel. de la mecanicul care a descoperit problema mea.
O zi buna.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de vacum si electrovalvele de pe circuitul de vacum trebuiesc verificate daca lucreaza corect.
  • dude123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Cam la asta ma gandeam si eu. Dupa cum stiti, exista doua electrovalve , langa baterie. Cu motorul pornit, am scos acele furtunase iar simptomele sunt ca una functioneaza , adica se simtea ca face vacuum, iar una, care este responsabila de deschiderea clapetelor de admisie ce directioneaza aerul in cilindrii, pare ca nu face nici un vacuum, dar m-am gandit ca are nevoie de comanda ECU pentru a fi pusa in functiune. Am incercat sa dau o tura cu clapetele acelea blocate deschise, adica tot aerul din intercooler sa intre in motor si nu a fost nici o diferenta, desi, logic, cum turbina baga presiune buna, aerul ala trebuia sa intre direct in cilindrii si sa se simta bine, ceea ce nu s-a intamplat....
Skip ads

  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu vorbesc despre senzorul din poza nu despre electrovalve.
  • dude123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Chiar te rog, trimite-mi nr de telefon. Eu am verificat si acel senzor, era destul de incarcat cu calamina, am curatat pe acolo ce am putut, DAR am incercat si cu alt senzor, luat de pe un motor din dezmembrari, nefiind sigur ca senzorul cu care am incercat era unul perfect functional. Dupa ce am incercat cu alt senzor, totul era la fel, nici urma de imbunatatire dupa ce am dat o tura. Multumesc mult!
  • alin zamfir

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2006 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am si eu un Opel Zafira 19 cm3 , an 2006 , 120 cp ... si nu trage deloc ... a fost dusa la reprezentanta , a fost pusa pe tester ... si au spus ca s'ar putea sa fie injectia ... ma puteti ajuta voi cu cateva sfaturi ??
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR