Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Dimineata la prima pornire a pornit si ventilatorul si martorul cu radiatorul cu elice a ramas aprins. Ciudat este ca la testul agrfa mi-a dat de doua ori acest cod de eroare, adica il afiseaza ca pe doua erori. Stiu ca inseamna functionarea defectuoasa a senzorului de presiune AC. Intre timp iluminarea martorului s-a estompat adica lumineaza foarte slab. Astaimi pare tare ciudat mai ales ca la unel miscari ale masinii sau cand e inclinata cu fata in jos sa zicem la o vale, devine putin mai luminos sau licare. Mentionez ca AC ul merge bine.deocamdata deci nu am ramas fara freon. E adevarat ca xe cand am luat masina compresorul se auzea cam "gajait" dar nu am avut alte probleme. Si radiatoarel au fost inlocuite din auza unui caine axum.un an dar totul a fost ok pana acum. Un mecanic mi.a zis ca poat fi si altceva pe trasej nu poate fi neapart vi.a senzorului aceluia. Ce parere aveti?
Skip ads

  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Intre timp gata, a cedat si functionarea AC-ului.
Acum se pune problema daca din cauza senzorului nu mai pleaca compresorul sau din cauza unor scurgeri si pierderii freonului imi da si eroare de senzor presiune AC.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si sigurantele din tablou si cele principale de la borcanul cu antigel.
in tablou 39, 40, 35.

in autodata scrie:
P1540 - AC refrigerant pressure sensor - circuit malfunction
Posibile cauze: - fire, sensor AC refrigerant pressure, ECU (mufa K pin 57)

P1540 se refera la senzorul de presiune ac, trebuie sa vezi daca acest senzor functioneaza cum trebuie cu ajutorul unui tester si sa'l schimbi daca este nevoie . By @ISO

Uni colegi au incercat cu unul SH si tot au avut eroare- posibil sa fie si din ECU - e doar o parere.

Vezi si daca instalatia mai are feon
Acesta sa fie oare senzorul? - Da, acesta se pare sa fie senzorul (verifica mufa, daca este pusa bine) - daca ai eroare de cand ai schimbat radiatorul sau ulterior dupa ceva timp.

Sunt doar pareri.
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, T.ion- erorarea nu e de cand am schimbat rdiatorul. A trecut un an jumate de atunci. A aparut acum doua zile. Am sa verific ce ai spus.
Skip ads

  • LAdrian118

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare ,am și eu o problema opel zafira A 2.0 dti imi apare în bord timp de 2 ,3 secunde martorul acela dreptunghiular cu o steluta in interiorul sau , precizez ca pana sa schimb radiatoarele si electroventilatoarele nu imi apãrea nimic în bord ,e posibil sa fie de la vre-un ventilator de asemenea laventilatorul dinspre motor am încercat sa vad cum se învârt paletele (se învârteau foarte ușor),dar la cel din fata de Ac se învârte foarte greu ,de asemenea martorul se aprinde si in mers la fel timp de 2 ,3 secunde , iar când stau cu masjna la ralanti la fel ,precizez ca nici freon nu cred ca mai am ,ce ar putea fi ,va mulțumesc mult !
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, martorul acela indica probleme la sistemul de racire. Daca ai schimbat ventilatoarele verifica sa fie mufele bine infipte si sa nu fie oxidate/largite.

verifica firele prin apropierea mufelor si a radiatoareleor - sa nu le fi ciupit.

Ventilatorul acela care merge greu nu e in regula - trebuie s mearga usor.

Verifica rezistentele pentru treptele de viteza de la ventilatoare.

Teoretic, daca nu umbli (pornesti ) ac, nu ar trebui sa se aprinda acel martor din cauza ca nu ai freon, doar cind dai de butonul de la ac si vede ca nu are freon atunci se aprinde martorul galben.

la tine pare doar din racire problema - eu zic ca e de la faptul ca merge motorasul greu.

Poti verifica si mufele de la calculatorul de ventilatoare - e in aripa de la sofer din cite stiu.

de asemenea - sigurantele de la motor - nr 4 si 8 de 40 A - cele mari din tabloul ala dreptunghiular si cele de la sofer - 35,39 si 40 - sa nu fie oxidate la picioruse.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR