Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fa in felul urmator:
scoate furtunul de vacum de la electrovalva de la turbina si il pui pe direct cel de la turbina cu cel care intra in electrovalva. Pui pe cineva sa porneasca motorul si te uiti daca axul de la turbina se misca (asta dupa ce cu masina oprita si furtunul de la turbina spre electrovalva scos misti usor de ax si verifici daca se misca usor sau agata undeva). In mod normal cand pornesti motorul acel ax se misca si ramane asa miscat (miscarea mai ampla nu o vezici ca apare doar la mersul in sarcina...
Daca axul se misca cand circuitul de vacum este pe direct atunci problema este la electrovalva sau la firele care o alimenteaza si verifici sa nu fie rupte pe undeva...
daca axum nu se misca usor cu mana atunci este blocat sau agata sau deloc cand este pus pe direct atunci ai probleme cu pompa de vacum.
EGR-ul sper ca l-ai verificat si daca tine vacumul nu doar daca culiseaza usor Wink
revino dupa ce faci ce am scris mai sus.
P.S. nu pleca cu masina la teste cu furtunul pe direct fara electrovalva si sa ii dai in gura ca poti strica rau Wink
cat despre eroarea cu bijiile probabil ai una care este arsa. se verifica cu aparatul de masura pe ohm pus la fiecare bujie.
Skip ads

  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
N-am prea inteles prima parte. Deci:
Scot furtunul de vacum de la electrovalva (cel care vine de la pompa de vacum) , si il bag direct in turbina?
Deci practic anulez acea electrovalva, fac traseu " pompa vacum -->> turbina. "

Inca ceva: Este normal sa curga ulei din pompa de vacum si din electrovalve?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da, pui pe direct pompa de vacum cu turbina, cu motorul oprit bineinteles si verifici daca iti trage axul cand porneste altcineva masina.
cat despre uleiul din pompa de vacum nu este normal sa ajunga pe furtune si cu atata mai putin in electrovalve. curata absolut tot circuitul de ulei si sufla cu aer comprimat sa nu mai ramana decat tuburile curate si desfa si pompa de vacum si curata bine in interior si verifica uzura ei. nu este complicat si din ce stiu sunt poze multe pe forum: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=111445 si apoi poti da un verdict...
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pot merge cu masina daca turbina este conectata direct la pompa de vacum? Adica pot da o tura sa vad daca masina trage?
Skip ads

  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am pus astazi furtunul direct de la pompa de vacum la turbina. Tot nu trece de 3500 de turatii...
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit cu detalii legate la problema mea. (check engine aprins + lipsa putere motor)

Coduri eroare:
P1125 (solenoid control turbina)
P0400 (EGR)

Ca si metode de rezolvare am apelat la cele enumerate mai jos:

Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat + verificat EGR (nu este spart, tine vacumul foarte bine)
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
Astazi am schimbat si pompa de vacum....

Nimic, nimic , nimic.... Ce sa ii mai fac? Am inteles ca si debitmetrul poate provoca erorile mele. Sa mai incerc si cu un debitmetru nou? Are rost? Fac aproape un an de cand ma chinui cu ea in halul acesta.
Ajutati-ma va rog !
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii legate la problema care inca persista si nu ii dau de cap.
Am constatat de 1-2 saptamani chestia asta: Am trecut cu masina printr`o balta mare de apa , iar check engine sa stins iar masina a inceput sa traga super bine pentru o durata de 10 km, iar apoi sa aprins din nou si a ramas asa pana astazi cand am trecut iarasi cu masina printr`o balta iar check engine sa stins, merg aprox 10 km si se aprinde din nou, si asa ramane.

Ce poate fi? Idei, sfaturi, opinii, va rog sa ma ajutati. Am postat mai sus tot ce am facut pana acum....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
O componenta fierbinte s-a racit la trecerea prin balta ?
Poate calculatorul pompei ? Poate altceva ?


Ultima modificare facuta de iulian1971 la Lun 06 Jun, 2016 10:28 pm
Skip ads

  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Doar ce plecasem de pe loc, deci nu cred ca este vorba despre o componenta incinsa.
Calculatorul pompei poate fi afectat in vreun sens la trecerea prin balti/boltoace ? Adica ma refer daca poate ajunge apa pana la el?

Ma gandesc sa nu fie vreun senzor pe sub masina, sau vreun cablu ciupit. Se poate? Se gaseste vreun senzor pe dedesubt?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sub masina ar fi senzorul de volanta.
Erorile pe care le ai tu par a fi de calculator pompa. Trebuie verificate anexele, pompa vacum, EGR, electrovalve, etc.
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pompa vacuum, egr, electrovalve, debitmetru, senzor de presiune, furtune vacuum , sunt verificate, probate de pe alta masina.
Galeria de admisie a fost curatata, la fel si mufele electrovalvelor.

Ce sunt anexele de care spui?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Tot ce e montat pe motor. Ceva nu e in regula la tine. Trebuie doar descoperit ce.
Skip ads

  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
O recomandare pentru un mecanic bun care imi poate rezolva problema? Eu sunt din Constanta, dar ma pot deplasa si 2-300 de km daca e cazul...
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiti pe nimeni? Un mecanic/service bun ? Chiar si la Bucuresti, dau o fuga daca stiu sigur ca imi va rezolva problema,

Si inca o intrebare. La mine la masina , la 2.0 dtl, cine actioneaza electrovalvele? Calculatorul de sub aripa din fata sau cel de pe pompa de injectie?
  • Claudiu2020

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Seara buna colegii, am vazut aceasta postare aici care reflecta exact si problema mea si am facut un cont pentru a putea discuta si cauta raspunsul problemei mele de la masina. Am exact acelasi tip de masina ca si colegul, si aceeasi problema. Am incercat si eu sa fac tot ce a facut colegul ca sa rezolv problema insa nimic. Tot ce este diferit este ca la mine in bord sta aprins si becul de la ABS pe langa check engine iar in momentul in care trec prin apa (cand fac aqva planare) se sting ambele si masina incepe sa traga. Deci practic este aceeasi problema pentru ca si la el se intampla acelasi lucru cand trece prin boltoace.

Colegu daca ai rezolvat te rog sa imi spui cum. Astept si de la ceilalti colegi cateva idei.
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat.... cred ca o sa o dezmembrez.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR