Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • petru_xxl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe forum si la un search nu am dat de nici un subiect privind acest cod.

Pacientul este un Vectra C 2004, 3.0 diesel, am avut probleme cu alternatorul era stricat rulmentul de langa carbuni, am schimbat rulmentul, am reparat intinzatorul (am strung si l-am bucsat cu teflon Smile) ), am inlocuit si fulia alternatorului deoarece era blocata, dupa ce am terminat operatia, am reconectat bateria si cand am pornit a mers cateva secunde normal dupa care s-a turat la 1000rpm, am oprit, m-am uitat totul era in regula, am repornit si acelasi lucru, porneste merge cateva secunde dupa care pierde vaccumul din reglajul variabil a turbinei, am aplicatie cu OBD2 si mi-a dat cod P1235, am cautat pe autodata si pe net pare a fi senzorul de pe "tulumba" aia de vaccum multi spun ca nu primeste curent suficient, poate stie cineva cum masura senzorul acela? Sau poate s-a mai confruntat cineva cu problema aceasta si ma poate lumina putin.

Va multumesc anticipat,
Petru.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P1235 Guide Vane Control Rod Position Sensor Low Voltage
Pe motor, in dreptul vasului cu lichid de frana si a bateriei, e un senzor de pozitie cu 3 pini care e defect sau nu primeste tensiune. Are legatura cu actionarea turbinei.

  • petru_xxl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am ajuns si eu la senzorul ala dar nu stiu cum sa il masor si ce valori trebuie sa aiba, banuiesc ca se masoara in ohmi, si ce tensiune trebuie sa am pe firele care intra in el. Am sa incerc sa il schimb cu unul din dezmembrari sa vad daca se schimba ceva (doar sa gasesc unul).
  • petru_xxl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la diagnoza si am ajuns la concluzia ca e defect senzorul din imagini, dar am pus altul din dezmembrari dar degeaba, nu stiu de ce sa ma mai leg (poate era dus si ala din dezmembrari ala era de Toyota), luni am sa merg sa mai incerc cateva.

Daca o las pana "moare" ecu iar dupa pornesc motorul si il tin in ture (dar sa fluctueze turatiile) functioneaza bine, am fost intr-un test cu ea trage ca nebuna in toate vietezele, merge cum ar trebui, daca revin la relanti sau o tin constant in ture intra in safemode.

Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu contact pus, trebuie sa ai permanent 5 V intre pinul 1 si ceilalti 2 pini. Electrovalva poate fi buna dar nu primeste curent.
Uneste furtunele care intra in ea si fa o proba.
  • petru_xxl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Acum am ajuns acasa dupa ce am mers inca odata la diagnoza, am noroc deoarece imi este prieten bun Smile) s-a rezolvat problema in cele din urma, daca cineva doreste detalii vb in PM.

Multumesc mult.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pai spune rezolvarea aici, daca nu e secret.
  • BNiculae

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Știe cineva cum îl contactez pe petru_xxl
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR