Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie o intrebare prosteasca, daca da... o sa ma documentez mai mult Embarassed , daca nu... vreau sa imi ziceti si mie, as vrea sa imi cobor putin masina si ma gandeam sa scurtez arcurile, in felul asta... cred ca ar merge avand in vedere ca e o masina sport si nu merg cu ea prin gropi, telescoapele (pe spate sport-koni pe fata cele din fabrica) nu ar lucra pana in maxim si nu le-as "deranja" cu nimic (zic eu), deci... e vreo problema daca tai din arcuri sa am masina mai joasa sau e o mare prostie?
Skip ads

  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ar merge dar e o mare prostie
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alias a scris:ar merge dar e o mare prostie

pai asta stiu si eu ca ar merge dar explica-mi de ce e o mare prostie?
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cumpara-ti niste inele care tin arcurile comprimate
se monteaza intre 2 spire
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sau un kit de arcuri sport. ce mama dreaku, sunt ieftine rau acu
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ealex a scris:sau un kit de arcuri sport. ce mama dreaku, sunt ieftine rau acu

ce inseamna ieftine rau, la cat m-ar ajunge toate 4?
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot nu mi se mai raspunde in legatura cu pretul la arcuri, macar alte sfaturi... Sad Sad Sad
  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut. eu auzisem de faza ca arcurile sunt scoase de pe masina decalite apoi comprimate asfel micsorandu-se apoi calindu-se la loc si asfel miscorezi garda la sol.nu inteleg ce zici prin scurtare adica vrei sa tai din ele ? daca asta e au stiam ca dupa o asfel de operatie se obtine un efec ciudat, scutura, nu ma stiu exact sa ma corecteze cineva daca gresesc
Skip ads

  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
intre timp mi'a mai venit mintea la cap Laughing
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
eu am avut calibrele coborate cu -60mm cu niste KW-uri galbene, era prea mult oricum, cu 20-30 arata bine, dar neaparat iti trebuie arcuri facute pe dimensiunea asta, iti recomand APEX, tot galbene, sunt mai scurte, dar ft confortabile. nu fa prostia sa le tai pe ale ei, sau sa le calesti etc.... pt ca niciodata nu o sa iti iasa la aceeasi dimensiune, iar masina o sa stea aplecata de una din parti.
taierea sau recalirea le fac sa piarda elasticitatea in primul rand, si oricum un set de arcuri mai joase nu depaseste 100 de euro

acum sa trecem la amortizoare: daca vrei sa o lasi cu mai mult de 20mm, iti trebuie alte amortizoare, care sa aiba tija mai scurta, sa nu se comprime de tot la denivelari. cele din fabrica o sa ti se duca in maxim 2 luni de mers in Romania daca i-ai schimbat arcurile pt ca ele or sa lucreze aproape de capat, masina fiind mai lasata, iar cursa o sa fie mai lunga decat de obicei, adica joc mai mare, adica bulire:)

vorbesc din experienta si dupa multe multe teste am ajuns la combinatia optima de arcuri Apex galbene cu amortizoare Koni. asta mi s-a parut ideala si ca stabilitate si ca confort (scuzati cacofonia). tot asa erau, pt cine isi mai aduce aminte de ele, si Vectra visinie B-34-WAY si Bertone B-32-WAY.

inca un "truc" care sa ti-o faca sa arate mai bine: jante mari! toata lumea stie:) la calibra, pe 17' sunt de ajuns.

numai bine
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
free4wayu a scris:eu am avut calibrele coborate cu -60mm cu niste KW-uri galbene, era prea mult oricum, cu 20-30 arata bine, dar neaparat iti trebuie arcuri facute pe dimensiunea asta, iti recomand APEX, tot galbene, sunt mai scurte, dar ft confortabile. nu fa prostia sa le tai pe ale ei, sau sa le calesti etc.... pt ca niciodata nu o sa iti iasa la aceeasi dimensiune, iar masina o sa stea aplecata de una din parti.
taierea sau recalirea le fac sa piarda elasticitatea in primul rand, si oricum un set de arcuri mai joase nu depaseste 100 de euro

acum sa trecem la amortizoare: daca vrei sa o lasi cu mai mult de 20mm, iti trebuie alte amortizoare, care sa aiba tija mai scurta, sa nu se comprime de tot la denivelari. cele din fabrica o sa ti se duca in maxim 2 luni de mers in Romania daca i-ai schimbat arcurile pt ca ele or sa lucreze aproape de capat, masina fiind mai lasata, iar cursa o sa fie mai lunga decat de obicei, adica joc mai mare, adica bulire:)

vorbesc din experienta si dupa multe multe teste am ajuns la combinatia optima de arcuri Apex galbene cu amortizoare Koni. asta mi s-a parut ideala si ca stabilitate si ca confort (scuzati cacofonia). tot asa erau, pt cine isi mai aduce aminte de ele, si Vectra visinie B-34-WAY si Bertone B-32-WAY.

inca un "truc" care sa ti-o faca sa arate mai bine: jante mari! toata lumea stie:) la calibra, pe 17' sunt de ajuns.

numai bine

intr-adevar un raspuns/sfat complet, exact ce vroiam
merci mult
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da free4wayu, ai dreptate, pe 17 arata bestial, dar ori schimbi gumele la 2-3 luni maxim din cauza gropilor si etc, ori iti iei carne grupa mare de la ceilalti in trafic pt. ca mergi prea incet sa nu le bulesti...
Skip ads

  • praXis

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de ce trebuie sa schimbi gumele de la gropi..poate voiai sa zici jantele...
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca la tine se strica doar jantele... Ce cauciucuri ai de sunt indestructibile?
Eu stiu ca primul contact este cu cauciucul, si doar in cazuri mai extreme exista si cu janta.
  • praXis

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mie nu mi se pare asa grav 17 inch cu 40-45...Si nu tre sa schimbi gumele la 2-3 luni, ci la vreo 30-40.000 km maxim. Poate ca nu umblii cu masina decat f putin si o ti mai mult in garaj de trec 3 luni Razz plus ca daca stai pe drumuri bune si numergi offroad nu prea se rod. O stiu din experienta proprie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR