Ai uitat parola?


  • musat_ovidiu2009

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu opelul meu Insignia 2012 am mers la reprezentanta mi-au updatat softul si apoi mi-au schimbat pompa de ulei si eroarea tot apare doar cand stau cu masina in trafic in rest dacă conduc pe autostrada nu se aprinde dar cand intru in oraș si trafic si motorul e foarte cald ! A mai avut cineva problema asta ???
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai circula cu masina si du-te sa verifici presiunea uleiului cu un manometru pentru a fi sigur daca mesajul vine din soft sau presiunea chiar e scazuta. Mesajul apare sub o anumita limita a presiunii in circuitul de ungere, pe autostrada nu apare intrucat motorul fiind in turatie, presiunea uleiului creste cat sa nu mai dea mesajul dar e insuficienta pentru o ungere corecta.
  • musat_ovidiu2009

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la Reprezentanta au investigat masina mai mult de o luna au verificat presiunea si la rece si cand mergea motorul si au zis ca e perfect apoi au verificat iar dupa 3 ore cu motorul pornit cand a apărut eroarea si au zis atunci ca a scăzut presiunea cand apare eroarea apoi soluția lor a fost înlocuirea Pompei de ulei ! Care ma costat cu tot cu mâna de lucru £1440 de lire . Am plecat cu masina si in 3 ore mi-a apărut iar eroarea am dus-o la ei iar si am lăsat-o 3 saptamâni i-am sunat de doua ori pe săptămana si ii întrebam cum e masina răspunsul lor fiind facem Investigații ca toate testele sunt bune si masina nu are probleme . Dar cand o conduc eu se aprinde iar cum se încinge motorul si Stalin trafic !
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
A fost o problema cu softul la motoarele astea si aparea mesajul, dar chipurile s-a rezolvat dupa resoftare.
Acum depinde si ce au verificat cei din reprezentanta. Au masurat presiunea uleiului cu motorul cald cu un manometru? Daca da, ce presiuni au citit? Trebuie sa fie >1 bar la ralanti si >4 bari la 4000rpm. Daca nu e asa, e o problema pe circuitul de ungere sau uzura in lagare/cuzineti. Cand au schimbat pompa, au schimbat si semeringul (o-ring) dintre pompa si sorb, au dat jos un capac de la palier sau de la biela sa vada in ce stare sunt cuzinetii?
Alta posibilitate e ca senzorul (switch-ul) de presiune sa fie defect.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu ca problema era la masinile din 2009-2010, insa se pare ca si cele mai "tinere" au astfel de probleme... Sad

Ce ulei utilizezi?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma mai miră nimic, Gyzmo Smile
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
motoarele de la insignia sunt facute tare prost cu ungerea....si eu am reparat motorul la masina mea din uzura de cuzineti la doar 115 de mi km....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
E de la uleiul (daca il putem numi asa) extrem de prost si intervalul prea extins pentru un ulei atat de nenorocit, dpmdv.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
Cum e mai bine de verificat presiune uleiulului, clasic sau direct la piston? Sa detaliez putin,de dimineata la pornire la rece, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta ulei timp de 3 sec, e cam a treia oara când îmi apare in ultima luna. Am programare pt joi la eds sa ii schimb oringul de la pompa de ulei, as vrea sa ii fac o verificare a presiunii pana atunci, am sunat la revizieopel si mi-au recomandat sa-i fac verificarea direct la piston, ca cea clasică nu ar fii la fel de precisă! Schimbul de ulei si filtrele sunt schimbate recent, am ulei Motul!
Cum ma sfătuiți sa procedez?
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, sunt posesorul unui opel insignia 2.0 cdti 160 cai, A20DTH, sfarsitul anului 2010 ,130 000 km.Am o problema atunci cand pornesc motorul la rece(adica dimineata sau dupa 3-4 ore de la prima pornire) mi se aprinde martorul ulei in bord si palpaie zic eu aproximativ 5 secunde (nu am contorizat niciodata) , masina o detin de un an inca de la inceput mi sa intamplat asta, am intrebat in stanga in dreapta la diferiti mecanici toti spun ca e ceva normal doar ca acum cateva zile am auzit ca acest model are probleme cu pompa de ulei si clapetii de admisie, oare sa fie acesta primul semn ca cedeaza pompa ? Masina o controlez periodic si inafara unei erori a ABS-ului nu imi apare nici o eroare pe tester, mecanicul la care merg frecvent spune ca motorul se aude bine. Ce ma sfatuiti sa fac?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica totusi si presiunea uleiului... Idea
Din cate stiu, switch-ul este un contact cu membrana, care la o presiune scazuta (0,35-0,7 bari) inchide circuitul de alimentare al becului din bord, avand in vedere cele mentionate de tine, este posibil ca acesta sa fie cauza...
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20 DTH 160 CP din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
borsy a scris:E de la uleiul (daca il putem numi asa) extrem de prost si intervalul prea extins pentru un ulei atat de nenorocit, dpmdv.

si de ce ma rog la fostul meu h z19dt, acum in posesia colegului mad2maxx am folosit numai gm pt filtru de particule si schimbat la max. 12k km si nu am avut probleme? Si nu consuma gram de ulei? Si nu am anulat nici egr nici DPF? mari dileme
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ne repetam inutil. comparam mere cu pere.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20 DTH 160 CP din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu doar intrebam borsy, nu vad de unde si ''leahamitea'' din raspunsul tau. Toate cele bune.
P.S. : din documentatiille de pe net putem scoate ceva bun dar , de unde stim ca acele documentatii sunt si cele bune?
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Iti spun eu din proprie experienta si sunt multi in situatia mea, si aici nu vorbim doar de date tehnice ale uleiurilor, se vede diferenta de la prima pornire a motorului cu alt ulei , uleiul gm e f prost, am mai postat la alt topic ce am patit eu si nu as recomanda nimanui acest ulei. Dar pana la urma fiecare face cum vrea, si eu chiar daca citisem inainte tot gm am pus si pana am vazut cu ochii mei nu am crezut.

"Pot sa zic ca este pentru prima data cand chiar am vazut cat de mult conteaza un ulei, dupa achizitionarea masinii am pus la primul schimb liqui moly top tec 4600, si am facut vreo 13000 km cu el in mai putin de un an, majoritatea km extern, dupa aceea nu stiu cum mi-a debitat mintea sa pun totusi Gm, ca am zis ca daca ei il recomanda nu poate fi asa rau, dar dupa vreo 3000 km masina a inceput sa cam scoata fum, nu fum de ala albastrui de ulei, ci fum negru de funingine mai ales daca o acceleram mai brusc, lucru care cu celalalt ulei nu mi s-a mai intamplat niciodata, dar am zis ca nu poate fi de la ulei si am verificat furtune si toate cele si masina nu avea nimic. M-am decis totusi sa schimb din nou uleiul GM desi nu aveam numai vreo 5000 km si am pus Valvoline 5w30 si s-a simtit diferenta la sunetul motorului de la prima pornire, cu fumul abia acum si-a revenit la normal si nu mai scoate deloc dar am facut vreo 2000 km cu uleiul nou, timp in care inca mai scotea, dar nu asa tare ca si inainte cu GM. Asa ca va recomand cu caldura sa nu mai utilizatinacest ulei 😱 "
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 1,220
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Hai sa povestec si eu cu uleiul: Eu folosesc numai castrol 5w40 pt vectra z19dt..La un moment dat dupa ce citesc pe forum,zic sa incerc liqui moli 5w40.Toata lumea il recomanda,pe spate scria"made in Germany",un ulei extraordinar...Dupa max 3000 de km, s-a infundat egr-ul,fum negru la greu,tras in suturi etc.Am curatat egr-ul si degeaba..Am pus unul nou care era mai prost ca cel vechi..Am schimbat uleiul dupa max 4000km,am pus din nou castrol,am curatat din nou egr-ul cel vechi,a mai facut putine probleme max 500km,dar functioneaza si astazi dupa mai bine de un an si 20000km..Concluzia o trageti voi...
  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu eroarea asta in diminetile foarte reci (sub 4-5 grade), mai ales daca nu a fost pornita 1-2 zile - "Oil Pressure Low - Stop Engine" 3 secunde la pornire (Insignia 2009 2.0 DTH). Deasemenea ulei + filtre schimbate recent. A disparut cuiva mesajul de eroare dupa ce a schimbat garnitura de la pompa de ulei ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ai sigur ceva probleme pe alimentarea cu ulei...,simering...,pompa, greu de precizat fara sa demontezi...
Se dezamorseaza pompa de ulei , iar dimineata la pornire nu ai ungere...,in cel mai scurt timp vei avea probleme...
Cauta si nu mai porni motorul pana nu depistezi cauza... Idea
  • zanfy

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia A20DTC din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Dc a fost suspendat borsy?
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="dumitrurazvancosmin"]

Salut!
Eu am avut avut recent aceleasi problema,in aceleasi conditii ca la tine,acelasi motor si an fabricatie, i-am schimbat oringul luna trecuta, si de atunci nu mi-a mai aparut mesajul, cei drept nu am mai lasat masina sa stationeze 2 zile! La mine aparuse de 2-3 ori in intervalul de cateva luni.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata