Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
dumitrurazvacosmin, unde ai facut interventia si ce ulei ai pus la cutia de viteze?
Skip ads

  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2015

  • Mesaj Privat
EDS. Cutie automata AF 40 au ei un ulei GM pt ea. La motor am trecut pe Valvoline si mi se pare mult mai ok ca cel de la GM.
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Intrebare pentru cei care au avut/au problema asta cu mesajul "oli pressure low" la pornire: va apare doar acest mesaj sau e insotit si de aprinderea becului rosu care indica o problema de presiune?
E important, am inteles ca ar fi o problema importanta doar daca se aprinde acel martor rosu. Altfel, doar mesajul "oil pressure low" nu ar fi asa periculos la pornire pe ger, pentru ca uleiul se intareste putin si dureaza cateva secunde pana isi recapata proprietatile.

Bine, nu zic ca e normal sa apara acest mesaj, dar totusi... poate nu e ceva grav.
  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2015

  • Mesaj Privat
@valentyn. Mie imi aparea variabil, in concordanta cu cat de frig era. Presupunand ca erau mai putin de 5 grade afara - cam o data-de doua ori pe saptamana cate 3 secunde fara martorul rosu. Daca nu o porneam 2 zile clar aparea. Daca mergeam cu ea cu o seara inainte pana sa ajunga la 90 de grade, sanse mici sa apara a 2-a zi de dimineata. Daca mergeam cu ea in seara dinainte si nu se incalzea calumea, sansele erau mai mari sa apara eroarea. (Explicatia fiind ca prin incalzire acea garnitura isi recapata din proprietatile elastice)

Cand a fost super frig (-10 grade), imi aparea zilnic eroarea, dura 10-15 secunde, automat dupa cateva secunde (cam 4-5) imi aparea si martorul rosu de ulei. In primele 30-60 de secunde motorul suna rau de tot si din cauza frigului si a ungerii necorespunzatoare in acelasi timp.

Eu zic ca este o problema importanta oricum, sunt o multime de useri aici pe forum care se plang de complicatii grave cauzate de acel oring(cativa au ajuns chiar la schimb de motor cu totul). La mine nu au fost alte probleme, totul arata in regula (cuzineti, baie curata etc).

La service am vazut diferenta dintre garnitura veche (foarte intarita) si cea noua (foarte moale). (Garnitura aia cand e tare, la frig se contracta si mai mult si permite sa treaca aer pe langa iar pompa in loc sa traga ulei trage aer). Azi de exemplu imi arata -7 grade afara, a pornit fara niciun fel de eroare si cu un sunet foarte bun. Te sfatuiesc sa schimbi oringul!
Skip ads

  • Ghita-Preda Alexand

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Revin dupã o sãptãmânã de la schimb oring și ulei cutie viteze. Azi dimineațã la - 14 și dupã amiaza la - 17 am pornit fãrã nici un msg. Cutia schimba mai bine cu uleiul nou la rece se simte diferența.
DECI CEI CU EROARE PRESIUNE ULEI LA RECE DIMINEATA SCHIMBATI O-RING POMPA ULEI ȘI NU AVEȚI BATAIE DE CAP COSTURI INTRE 400 ȘI 500 RON MANOPERA + ORING
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ghita-Preda Alexand : la ce service ai facut interventia? Mie mi-a cerut un service autorizat doar pentru manopera 1500 lei. In plus, de unde ai cumparat acel Oring (da-mi pe PM ca sa nu facem reclama). Uleiul pt motor si cutie le-ai cumparat tu, s-au l-au pus cei de la service?

Ii rog pe cunoascatori sa-mi recomande si mie un service bun si cu preturi decente in Bucuresti unde sa schimb Oring-ul.
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc celor care mi-au facut recomandari pe PM (toti mi-au indicat acelasi service). Am facut programare deja.

In alta ordine de idei: Ma intreb daca problema asta cu garanitura nu poate fi incadrata de OPEL la "defecte din fabrica" si sa sustina partial sau total interventia in service.
Ma gandesc ca problema asta nu poate sa apara in urma folosirii necorespunzatoare a detinatorului, deci....
O companie care tine la imagine si la clienti ar putea sa ia masuri.
Voi ce parere aveti, sunt eu prea carcotas?
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat masina de noua din Romania (si consider ca am gresit dupa ce am vazut unele de DE). Garantia oferita de Opel era de 2 ani si eu am prelungit cu inca 3 (si am procedat foarte bine avand in vedere ce am schimbat cate ceva pe garantia extinsa). Eroarea cu presiunea de ulei am primit-o fix dupa 5 ani si 3 luni. Daca vorbeam de furtunul de intercooler care plezneste cand iti este lumea mai draga, ziceam ca este necesara o campanie. Dar asa, dupa 5 ani si ceva sa ai parte de o garnitura imbatranita...eu zic ca esti carcotas
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu-i deloc carcotas! Un defect care iti face motorul praf(la unii nu a aparut acel mesaj) se lasa cu campanie de rechemare daca pentru Opel imaginea marcii conteaza. In plus cei care au avut mesajul si am mai mers, ca nu aparea eroarea decat cateva secunde la pornire unde este certitudinea ca motorul in acea perioada nu s-a uzat mai mult?
Nu toata lumea a demontat cuzinetii, vibrochenul sau segmentii sa vada cum sunt. Atata vreme cat motorul nu scoate sunete dubioase(momentan) toata lumea merge inainte. Aceasta problema se vede in timp mai mult sau mai scurt.
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stimate coleg, din pãcate sunt foarte mulți posesori auto care nu prea au grijã de mașinile lor așa cum ar trebui. Unii dacã aud o bãtaie ciudatã își programeazã o vizitã în service peste 2 sãptãmâni și pânã atunci tot merg cu mașina din motive de confort personal sau mai știu eu ce scuzã. Unii dintre aceștia mai intrã și pe forum din când în când sã se plângã ca au pãțit mai știu eu ce.
Acest element, corelat cu:
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Uzura_moralã_planificatã
Înseamnã mai mulți bani pentru Opel și service. Cât timp ești în afara garanției nu mai intereseazã pe nimeni. Totul se va face pe banii noștrii.

Personal am schimbat bujiile degeaba la 92.000km. Pe forum mai mulți s-au plâns ca între 100.000 și 120.000 km au cedat. Din pãcate eu nu știu nr exact de km al mașinilor cu astfel de probleme și am fãcut preventiv aceastã operație.

Unde vreau sã ajung cu acest subiect: sã nu-i plângem prea mult pe unii colegi deoarece nu toatã lumea are grijã ca la carte de mașinã și își bat joc, scriind apoi pe net ce proastã este mașina.
TOATE mașinile au probleme, fiecare cu bubele ei. Acuma, personal, când am vãzut ca motoarele sunt dezvoltate de Fiat, sincer sã fiu, mã gândeam la și mai multe probleme.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate in privinta felului in care unii isi intretin masinile. In schimb pentru defecte majore cauzate de proiectare unii producatori au extins garantia la ani buni si aproape 200 de mii de km.
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Dar revin cu intrebarea: pot eu sa influentez eu ca utilizator uzura acelei garnituri?
Pe acelasi principiu, cureaua de distributie e un consumabil si stim toti ca trebuie schimbat la un anumite interval de timp sau km. De ce nu au trecut si schimbarea acestei garnituri in planul de revizii? Totusi, poate duce la distrugerea motorului, nu mi se pare ceva lipsit de importanta.
PS: VW a schimbat injectoarele la multe motoare diesel, nu a contat ca nu mai erau in garantie (chiar si la masini vechi de 10 ani). Au avut curajul sa recunoasca ca o problema care apare intr-un mod repetat e o problema de proiectare. Toyota a facut la fel, desi problema nici macar nu era descoperita de utilizatori, si-au dat ei singuri seama.

N-am spus ca OPEL este obligat sa intervina, ma intrebam doar cat de importanta e pentru ei satisfactia clientilor si imaginea marcii in situatii de acest gen.

@stemi : te felicit pentru faptul ca esti prevenitv si schimbi din timp componente care ulterior ar putea sa se defecteze. Dar nu stiu daca asta e o solutie. Personal, nu dispun de bani sa procedez asa.
Skip ads

  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
stemi a scris:Stimati colegi de forum,

Avand in vedere situatia tot mai frecventa a erorii inregistrate pentru presiunea uleiului cu care ne-am confruntat mai multi in aceasta iarna m-am gandit sa fac o recapitulare a remedierii.

Prima etapa prin care veti trece este sa efectuati o diagnoza. Dupa citirea erorii veti fi rugat sa faceti o verificare a presiunii uleiului in service. Eu personal am sarit aceasta etapa deoarece m-am dus cu lectia invatata si am mai economisit timp. Inclusiv service-ul la care am facut toata operatia mi-a confirmat ca in proportie de 90% problema este remediata schimband garnitura - oring - gasket (am pus denumirile uzuale) din baia de ulei.

Motivul aparitie:
In cazul meu a fost vechimea, masina avand 5 ani plus trecerea prin mai multe variatii de temperatura, 42 vara si -20 iarna.
Sunt situatii unde si km masinii isi spun cuvantul.

In mod normal nu ar fi trebuit sa apara aceasta situatie, insa, spre deosebire de Vectra C car are aceeasi garnitura, la Insignia sorbul este diferit si senzorul de presiune ulei se declanseaza mai usor.

Remediere:
Trebuie demontata baia de ulei ce implica demontarea mai multor...sa zicem..anexe Sad
Timpul ar fi in mod normal de aprox 4h + inca 2h pentru a permite siliconului de etansare a baii de ulei sa se intareasca.

Pentru cei cu motoare de 130 cp si cutie F32 este durata scrisa mai sus.
Pentru cei cu motoare de 160 cp si cutie F40, cazul meu, durata de manopera trecuta in sistem este de 8.5h . Mare atentie!
Cei care compara timpii service-ului cu timpii dati de TIS nu procedeaza corect. GM a bagat acei timpi in TIS deoarece nu vor sa plateasca prea mult pentru remedieri pe garantie. Nu cred ca este foarte indicat sa facem o astfel de comparatie.

In cazul celor cu cutie F40 exista o rezolvare. Pe capacul cutiei sunt 2 semne, acolo unde trebuie sa existe 2 gauri de acces pentru suruburi. Situatie nu este intalnita la toate cutiile de viteza insa este ceva frecvent. De aici si timpul de 8.5h deoarece trebuie sa demonteze si mai mult din masina pentru a ajunge la acele suruburi. Puteti face 2 gauri in dreptul semnelor de pe capac si problema se va simplifica simtitor.



Odata ce baia de ulei a fost data jos, se va schimba oringul, se va inspecta si spala baia de ulei (garnitura din cerul rosu).



Va recomand ca in jurul mufei senzorului de presiune ulei se recomanda un strat de silicon de jur imprejur. Este vorba de garnitura rosie din poza. ea este prinsa in baia de ulei nu faorte fest. Eu aveam deja mici reziduri de ulei pe langa ea.



Pregatire inainte de intrare in service:
Sa cumparati voi garnitura. Unele service-uri voar spune ca vine cu tot cu pompa de ulei asa ca mai bine sa fiti deja cu ea in portbagaj. In poza aveti si codul ei:



Sa cumparati voi uleiul. Este recomandat sa faceti si schimbul de ulei daca tot dati baia de ulei jos. Si daca luati ulei sa nu uitati si de filtrul de ulei.

Informatii suplimentare:
Aceasta operatie implica si scoaterea uleiului din cutia de viteze. In mod normal trebuie sa aveti minim 2.4l. Eu aveam 1.8l! Am facut completare pana la 2.7l ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu ungerea. Tin sa mentionez ca masina o am de la 0km iar in momentul de fata are 92.000km. Cei cu kilometraje mai mari sa verificati neaparat cantitatea de ulei din cutie sa nu aveti surprize.

Preturi:
Ora de manopera variaza in functie de service-ul dvs preferat. La fel si costul pieselor. Pe langa ce am scris mai sus se vor folosi si
- pasta etansare (silicon) 200ml 75 ron
- curatitor spray 13 ron
- ulei transmisie 1l (petntru completare) 40 ron
- Manopera demontat / montat baie ulei 450 ron (eu am ales sa fac operatia la reprezentanta)

Personal am ales sa fac si revizia completa daca tot am schimbat si demontat atat de mult. In plus aveam deja 8500km de la ultima revizie.
frumosss explicat
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
vericat presine ulei 0.5 bar la relanti 2 bar la 2500 de turatii , sa fie pompa sau acel oring?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca este ok 0.5 bari la relanti......si 2 bari la 2500 de rotatii.
Eu la relanti la cald am 2 bari iar cand este rece dimineata face 6 bari. (Asta este parerea mea)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
evelyn a scris:vericat presine ulei 0.5 bar la relanti 2 bar la 2500 de turatii , sa fie pompa sau acel oring?


Mica presiunea. Cred ca problema e acel o-ring...
Am avut si eu acum aproape 2 saptamani cand au fost -18/-20 grC dimineata vestitul mesaj "oil pressure low...". Am oprit instantaneu motorul (nu l-am lasat sa mearga pana dispare mesajul), apoi l-am repornit si nu am mai avut de atunci mesajul. Am fost si am masurat si eu presiunea si era fix 2bar in ralanti cu motorul cald iar pe la aproape 3000rpm urca pe la 5bar.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Presiunea minima conform manualului de reparatie Haynes este de 1 bar la temperatura de 90 grade....a lichidului de racire sau 100grade a uleiului.
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am schimbat si eu acel o-ringul al pompei de ulei, in urma aparitiei mesajului "Oil pressure low.....". Pana cand nu am mai primit nici un mesaj in bord, sa vedem cand vine gerul. Va anunt daca s-a rezolvat problema la mine in urma interventiei.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mesajul de presiune scazuta apare cand este prea tarziu,faptul ca motorul trancane pana cand se stinge becul inseamna ca deja este uzat dar in limite inca acceptabile,sistemul de ungere fiind deschis adica uleiul iese prin toate lagarele mai exista un parametru in afara de presiune si anume debitul ,diferentele dintre motoarele care au rezistat dupa mesajul minune si cele care au crapat direct este tocmai aici,pentru ca nu poate fi masurat.Jegul de Oring face sa intre aer in partea de absorbtie a uleiului asa ca pompele scapa ori nu dupa functionare cu ulei amestecat cu aer si e bine de vazut in ce stare se afla si se schimba daca se observa semne de uzura pe corp .Presiunile astea la relanti si in turatie la rece si la cald sunt valori orientative pentru mecanici cu experienta ele difera de la caz la caz la fel si cauzele,vascozitate ulei,uzura pompa,uzura lagare,restrictionare sorb,aer in partea de absorbtie nu incercati sa le comparati pentru ca daunele in caz de eroare sunt destul de mari cat si costul unei reparatii corecte.
Oricum mesajul este cel mai grav pentru un motor Presiune scazuta STOP MOTOR cine tine cont de el scapa in varinata cea mai ieftina,restul o sa se planga dupa un timp de tubina,apoi lagare,cuzineti....incep si tachetii si dai din una'n alta cu cheltuielile de rigoare.
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu m-am pierdut in detalii. Ca sa inteleg: cum afli daca motorul are probleme (desi acel Oring a fost schimbat)?
Are influenta aceasta problema asupra puterii motorului, sau asta nu e un simptom?

Raman la parerea (am zis si mai sus) ca Opel ar trebui sa-si asume aceste probleme.
Eu le-am scris un mail pe tema asta. Mi-au raspuns dupa 10 zile (timp in care am fost in service si am rezolvat) si mi-au cerut VIN. Nu stiu ce intentii au, nu stiu daca si cand vor mai reveni cu un mesaj. Dar astept cu interes...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR