Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi trebuit ca Opel sa-si asume greaseala asta de proiectare si sa faca un recall general pentru binele posesorilor de Insignia diesel (dar si pentru salvarea imaginii marcii).

Nu sunt fan motoare FIAT (in general ele sunt ok) dar cu acest motor se pare ca au gresit din faza de proiectare (celebrul O-ring de la pompa de ulei). S-a vrut un motor diesel econom, care sa mearga cu o cantitate mica de ulei in circuitul de ungere si uleiul motor sa tina 30.000km per schimb. S-a vrut (si asta nu e ceva rau) insa nu au reusit sa puna in practica acest proiect.
Skip ads

  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
luni sunt la service, am comandat acel o ring care vine pe origibal si ma costat 75 de lei sau asa mi a zis la magazin, revin cu detalii dupa ce il schimg si masor din nou presiunea
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lasa presiunea ca va fi buna dupa inlocuire. Vezi uzura la arbore sa nu demontezi peste cateva luni iar. Poti sa ai vibrochen zgariat chiar daca acum nu auzi nimic. Sper sa nu.....


Ultima modificare facuta de alre la Sam 06 Feb, 2016 1:42 pm
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Doamne ajuta
Skip ads

  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am si eu programare la reprezentanta saptamana aceasta pentru inlocuirea mizeriei de oring si cei de acolo mi-au spus ca in momentul cand vor da baia de ulei jos vor putea sa vada si gradul de uzura de la piesele motorului, ideea este ca chear in ziua in care am mers eu sa-mi fac programarea erau acolo sus pe elevatoare 3 Insignia cu motoarele stricate din cauza acelui orin si spuneau cei de acolo ca daca e sa reconditionezi un motor de Insignia ajungi undeva peste 15000 de lei, ceea ce este enorm! O sa va dau si eu de veste ce am rezolvat!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cere totusi verificarea cuzinetilor e o ora maxim in plus,materialul de frictiune nu se vede in depunerile de pe fundul baii,spanul,si alte bucati de metal se vad ,dar alea sunt in faza de batai grave si motoare deja distruse.Acel aliaj care se duce in prima faza a uzurii,nu produce zgomote dar reduce drastic viata motorului,lipsa presiunii si a debitului de ulei duce uzura si in zone care nu se vad,turbina in primul rand si zona chiulasei...o verificare mai atenta nu doar schimbul rapid de oring si urmatorul client la rand ca dai 400 ron si atat primesti de banii astia.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am fost saptamana aceasta la reprezentanta din Timisoara pentru acel schimb de oring si in urma diagnozei facute la ei a reiesit ca e sticat si senzorul de presiune, ok, l-am schimbat si pe acela. In dimineata in care am lasat masina la ei mi-au spus ca se vor uita si la uzura motorului daca tot dau baia de ulei jos....am spus ok! Cand am mers a doua zi dupa masina m-au spus ca au schimbat acel oring si senzorul de presiune si mi-au spus ca s-au uiat la motor si am uzura foarte mare, ca motorul trage sa moara asa mi-au spus, desi nu se aude nici o batae la el....motorul functioneaza foarte bine dupa parerea mea. I-am intrebat daca mi-au desfacut o biela sa se uite la cuzinezi ca altfel nu aveau de unde sa stie si mi-au arata o poza pe telefon cu un cuzinet care se presupunea ca era de la masina mea si mi-au spus ca este uzat. Una peste alta mi-au spus ca ma costa arbore cotit nou, cuzineti si bloc motor rectificat 8000 de lei dar sincer nu vad ce legatura are blocul motor cu cuzinetii si arborele cotit. I-am intrebat daca mi-au verificat presiunea de ulei si in prima faza mi-au spus ca nu se poate verifica desi eu stiam ca exista un aparat cu care se verifica apoi au dat-o la intors si mi-au spus ca este ok presiunea, l-eam cerut valorile si nu mi le-au spus , au spus doar ca este ok si atat. Am plecat de la ei groaznic de nervos si suparat si cu gandul ca vor sa ma fraereasca si ca totul e doar ca sa-mi Ia banii si am mers cu masina la un service din oras unde le-am spus sa-mi verifice presiunea, baietii de acolo mi-au scos valorile presinii din carte si m-I le-a verificat si totul este in ordine, in parametrii ba chear peste. Le-am spus sa se uite si ei putin la motor sa vada daca se aude ceva si ce parere au si ei si mi-au spus ca este o manevra prin care sa ia banii si masina nu are nici o problema....sincer nu mai stiu ce sa cred daca masina chear are o problema sau nu. Dupa tot ce am patit cu cei de la reprezentanta sunt foarte dezamagit de ei. Nu stiu exact ce sa fac acum dar cred ca m-as duce si in alt loc sa-mi mai dea inca odata baia de ulei jos sa-mi desfaca pe bune o fiela si sa vedem cuzinetii si cred ca voi sta langa ei pana vor face operatiunile astea ca nu mai am incredere in nimeni. Ce parere aveti e o pacaleala sau nu?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni nu iti poate confirma daca a fost sau nu pacaleala...,pana nu demonteaza... Idea
Ti-au emis si vreun buletin de intrare/iesire, o fisa de operatiuni efectuate...,factura... Question
Skip ads

  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, o facture si pe facture este scris ca mi-au schimbat senzorul de presiune, oring-ul si mai era pe ultimul rand mentiunea: Motor compromise, necesita arbore cotit + cuzineti + bloc motor (daca nu se mai poate recupera).....WTF, totusi!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Crezi ca cine se va compromite in asa fel incat pe factura sa scrie altceva decat realitatea... Question
Atat timp cat au scris "negru pe alb", va trebui sa iti pui semne de intrebare serioase, daca nu ar fi real ce au scris, ii poti da in judecata..., nu cred ca se risca cineva... Confused
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Arad sau Szeged. Ma gindesc ca intre 8000 rectificare si sa zicem 800 demontare, constatare, etc merita sa primesti o a 2-a parere. Nu cred ca merita luxul de a ignora posibilitatea ca chiar sa fie adevarat.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@gabi timis ai gresit si tu la treaba asta. Trebuia sa le spui..desfaceti un cuzinet si daca e grav ma chemati sa vad si eu. Asa si mie mi-au spus unii mecanici laudati pe aici ca o sa raman in drum si masina avea un contact imperfect. Acum nu te duce la un service sa iti demonteze baia iar, service care sa nu fie capabil sa rezolve si problema daca exista. Platesti inca o data demontat-montat. Eu nu as face reparatia in reprezentanta pt ca platesti cat nu face.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
gabi timis a scris:Da, o facture si pe facture este scris ca mi-au schimbat senzorul de presiune, oring-ul si mai era pe ultimul rand mentiunea: Motor compromise, necesita arbore cotit + cuzineti + bloc motor (daca nu se mai poate recupera).....WTF, totusi!

Pune-ti un ceas indicator de presiune ulei in habitaclu si foloseste-te de masina in continuare, dar fii cu ochii pe presiunea de ulei, in special dimineata la prima pornire. Daca motorul are probleme, o sa inceapa sa bata (jos la cuzineti/sus la arborele cu came) sau va incepe sa-ti manance ulei. La urmatorul schimb de ulei, neaparat verifica daca exista span in el.

Eu asa as proceda, mi-as vedea de alte treburi mai importante ca masina e doar o anexa. Daca da sa moara motorul, nu o va face in liniste (iti da el de veste ca e pe duca).

L.E:
Toate problemele ce le-am avut cu motoarele de pe fostele masini au fost preponderent pentru ca s-a lucrat la motor in lipsa mea si nu s-a schimbat nimik (dar mie mi-au spus ca s-a schimbat), ori s-au testat si calibrat injectoare/pompa de injectie folosind manometre care erau decalibrate, ori s-a lucrat acolo unde nu aveau experienta sa o faca dar totusi s-au bagat sa o faca. Morala ar fi ca daca se umbla la motor, trebuie sa fii langa ei sa vezi ce se face, si sa ai ceva cunostiinte minime despre motoare. Asta inseamna eventual sa-ti iei concediu 1-2zile sa te implici 100% pe problema doar ca sa fii sigur ca s-a facut treaba buna la motor. Traim in RO, si in multe service-uri se lucreaza in bataie de joc (exceptie fac cei care cunosc meserie, la ei costa sa ti-o repare si ajungi greu, doar cu programare si doar dupa zile bune de asteptare, caci cine-i serios si-si vede de treaba are mereu de lucru si e greu sa ajungi la ei).
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Saptamana viitoare am deja programare la service unde am fost sa-mi masor presiunea de ulei si voi merge si eu cand desfac motorul sa vad 100% daca e sau nu vreo problema. Ori cum cei de la reprezentanta mi-au spus ca arborele cotit nu s-ar putea rectifica desii eu cred ca se poate aduce la cota 1, 2 sau 3 si cumparat cutineti la cotele respective car or fi alea in urma rectificarii si bagi cuzineti noi car nu cred ca sunt mai mult de 1000 de lei si cat o mai costa rectificarea si tot nu este 8000 de lei. Pana la urma nu prea vad eu legatura cu blocul motor sa-l rectific daca se mai poate salva sau sa-l schimb si totus pe faza cu arborele cotit au insistat! Ori cum daca masina nu are probleme ii voi da in judecata ca sa nu mai pateasca si altii ce am patit eu! O sa va tin la curent ce se va intampla saptamana viitoare.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La acest tip de motor, din nefericire, cuzinetii se pot invarti pe arbore(palier) deoarece nu au pana de blocare( cei cunoscatori stiu despre ce este vorba), astfel se produce pe langa uzura palierului si a capacelor cuzinetilor, fapt care conduce la o rectificare a ansamblului bloc/capac cuzineti la o cota de reparatie corespunzatoare functie de gradul de uzura.Multi dintre cei care au rectificat aceasta "linie", au efectuat si acele locasuri in corpul capacelor si al blocului motor pentru a impiedica , pe viitor, rotirea cuzinetilor...
Toate acestea conduc la demontarea tuturor subansamblelor de pe bloc, in plus este posibil sa trebuiasca rectificata si chiuloasa, astfel creste manopera destul de mult...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca cuzinetul s-a rotit in locasul lui asta inseamna ca vibrochenul nu a mai avut ungere. Adica cuzinetul s-a sudat de arbore si sa invartit in locas. In acest caz motorul nu mai trage cum trebuie si temperatura motorului creste, apoi in scurt timp apare ,,bataia la motor,, in zona baii de ulei. Am trait aceasta experienta mai demult pe un Renault diesel, s-a lasat cu schimbare de cuzineti si schimbare de vibrochen (+ulei de motor si filtru).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multe motoare se "caleaza", astfel ajung sa nu mai poate fi pornite, baterii consumate, electromotoare "prajite", atunci cuzinetii sunt lipiti iar capacele de la palier albastrite...
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am fost astazi cu masina la service pentru a-mi desface inca odata baia sa vad daca am sau nu uzura la arborele cotiti si cuzinezi, pentru ca nu am avut incredere in cei de la reprezentanta, in ceea ce mi-au spus ei si astazi m-am hotarat sa-mi iau o zi libera de la servici si sa merg cu masina sa stau acolo langa ei sa vad ce fac la masina si actiunea a fost incununata de succes! Mi-au dat baia jos si mi-au desfacut doua biele au dat cuzinetii jos si cei inferiori si cei superiori si surpriza placuta!, masina cu avea deloc uzura la cuzinetii si nici de cum la arborele cotiti pacat ca nu am facut poze sa va arat si voua, nu avea deloc uzura, nu era nimic din ce mi-au spus cei de la reprezentanta. Asa ca aveti grija cu reprezentantele ca acolo vor sa va jegmaneasca daca au ocazia cat pot de mult. Acum ma mai bucur putin de vestea buna pe care am primit-o astazi si saptamana viitoare voi trage aer in piept si vo merge la ei cu constatarea care mi-au facuto ei si cu cea de la service-ul unde am fost astazi si le cer explicatii pentru ceea ce mi-au scris pe acea factura si sa-mi explice pentru ce au vrut sa-mi ia banii (8000 de lei pe putin). Vreau sa nu mai pateasca si altii ce am patit eu acum!
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@gabi Oamenii sunt pe japca grav..... nu mai este un secret pt nimeni...in rest sa auzim doar de bine
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@Gabi faci ce vrei cu reclamatia si scandalul, dar totusi din treaba asta ai invatat ceva. E fix ce ti-am scris mai sus. Cand ai probleme cu masina iti faci timp si stai langa mecanici.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR