Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da asa este si asa am si facut, am stat langa ei si am rezolvat!
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca eram in locul tau,demontam si celelalte biele,sa fiu sigur ca totul este in regula.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
gabi timis a scris:Am fost astazi cu masina la service pentru a-mi desface inca odata baia sa vad daca am sau nu uzura la arborele cotiti si cuzinezi, pentru ca nu am avut incredere in cei de la reprezentanta, in ceea ce mi-au spus ei si astazi m-am hotarat sa-mi iau o zi libera de la servici si sa merg cu masina sa stau acolo langa ei sa vad ce fac la masina si actiunea a fost incununata de succes! Mi-au dat baia jos si mi-au desfacut doua biele au dat cuzinetii jos si cei inferiori si cei superiori si surpriza placuta!, masina cu avea deloc uzura la cuzinetii si nici de cum la arborele cotiti pacat ca nu am facut poze sa va arat si voua, nu avea deloc uzura, nu era nimic din ce mi-au spus cei de la reprezentanta. Asa ca aveti grija cu reprezentantele ca acolo vor sa va jegmaneasca daca au ocazia cat pot de mult. Acum ma mai bucur putin de vestea buna pe care am primit-o astazi si saptamana viitoare voi trage aer in piept si vo merge la ei cu constatarea care mi-au facuto ei si cu cea de la service-ul unde am fost astazi si le cer explicatii pentru ceea ce mi-au scris pe acea factura si sa-mi explice pentru ce au vrut sa-mi ia banii (8000 de lei pe putin). Vreau sa nu mai pateasca si altii ce am patit eu acum!



Cu postarea ta de acum cate zile,ai reusit sa ma pui serios pe ganduri, in sensul ca si eu am avut mesajul cu presiunea ulei de 2-3 ori, am schimbat oringul si am vrut sa ma uit in motor sa vad daca am ceva uzura, iar mecanicul mi-a spus ca nu are rost,ca trebuiesc schimbate suruburile de la palier sau biela, ca sunt niste reglaje,etc..., si am renuntat usor la ideie, mai ales ca nu cerusem asta si la programare,cred ca incurcam putin si celelalte programari! Am ramas cu un mic regret ca nu am verificat cum arata motorul, daca tot am dat baia jos!
Acum vazand ca nu ai nimic, ma bucur pt tine,m-am mai linistit si eu, si iti multumesc ca ai postat patania ta , sa vada toata lumea pana unde poate ajunge mesimtenia unor reprezentante! Nu ar trebui tolerati,ai putea face cel putin cateva sesizari la ANPC, la OPEL in Germania!
  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dragi colegi,zilele trecute am schimbat oringul dupa ce in iarna la minus cateva grade afara imi datea mesajul oil pressure low!stop engine....de atunci nu am mai avut nici un mesaj si am zis sa schimb totusi oringul avand in vedere ca masina are ceva km si am mai si patit-o cu galeria de admisie de mia plecat o parte din un banut in motor la fix 1 sapt dupa ce am cumparat masina Sad,deci numai ghinion am avut cu masina si tot nu vreau sa ma las de ea,insa dupa ce am schimbat oringul mai exact de o saptamana in fiecare dimineata imi da mesajul oil pressure low stop engine,din pacate nu stiu ce sa mai fac,am revenit la serviceul unde am schimbat oringul,au verificat presiunea ...ei zic ca ar fi buna insa era o urma de indoiala ,eu zic ca ar putea fi de la un update de soft,poate de la senzor sau poate este pompa si dupa pompa mai departe.....nici nu vreau sa ma gandesc,ceea ce nu inteleg este faptul dc inainte de a schimba oringul nu aveam mesajul si dupa ce am schimbat oringul care intradevar era ciupit jumate din el imi apare zilnic mesajul ..pur si simplu nu stiu ce sa mai fac,am luat o de 2 luni si dupa ghinionul cu galeria de admisie vin toate pe rand,masina am verificat o la reprzentanta inainte sa o cumpar si era totul ok
daca ma puteti ajuta cu vrun sfat,v-as ramane dator,eu am ramas fara nici o idee si nici numai sunt optimist deloc
Skip ads

  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
gabi timis a scris:Da asa este si asa am si facut, am stat langa ei si am rezolvat!


Gabi, ti-am lasat un PM.
Cheers
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
verifica si senzorul, de exemplu al meu este stricat si pe diagnoza i mi spune ca am presiunea scazuta de ulei , inca nu l am schimbat dar o sa o fac cat de curand, si eu am schimbat oringul din proprie initiativa dar cu mesajul pe tester de presiune scazuta din cauza senzorului
  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
mesajul este doar dimineata sau la fiecare pornire?
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu pot sa-ți spun ca acum am experiențã cu tot ceea ce înseamnã ,,pressure oil low ,, ca ar trebui sa-I schimbi și senzorul de ulei care costa vreo 50 de lei. Eu cred ca e cea mai ieftina varianta care o ai acum la îndemânã și așa poți elimina din cauze. Eu am schimbat și senzorul când am schimbat Oring-ul pentru ca mi-a arãtat pe diagnoza ca e stricat. Deci cam ãsta ar trebui sa faci primul lucru și nu mai umbla cu mașina pana nu-ți rezolvi problema riști sa blochezi motorul dacã e sa nu mai ai ungere așa Cum îți spune eroarea.
Skip ads

  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
marea mea nedumerire este dc inainte sa schimb oringul nu aveam mesajul si acum am mesajul,am zis ca fac un bine schimbandu-l si sa dovedit ca intradevar necesita inlocuirea lui si totusi acum dupa ce s-a inlocuit am mesajul in fiecare dimineata sau dupa ce masina sta oprita mai mult de 7,8 ore
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
gabi timis a scris:Eu pot sa-ți spun ca acum am experiențã cu tot ceea ce înseamnã ,,pressure oil low ,, ca ar trebui sa-I schimbi și senzorul de ulei care costa vreo 50 de lei. Eu cred ca e cea mai ieftina varianta care o ai acum la îndemânã și așa poți elimina din cauze. Eu am schimbat și senzorul când am schimbat Oring-ul pentru ca mi-a arãtat pe diagnoza ca e stricat. Deci cam ãsta ar trebui sa faci primul lucru și nu mai umbla cu mașina pana nu-ți rezolvi problema riști sa blochezi motorul dacã e sa nu mai ai ungere așa Cum îți spune eroarea.

am verificat presiunea ulei , este in regula, deci nu am probleme, senzorul acela l am gasit la 150 de lei
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu când l-am schimbat a fost în jur de 50 de lei. Poate s-a stricat, schimba-l și tu și apoi poți sa vezi dacã era ãla sau dacã e alt cva gen pomana, dar la cât costa o pompa mai bn schimbi senzorul.
  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
daca ar arata pe tester ca senzor este sau nu stricat ar fi bine cei drept,cu siguranta prima data voi schimba senzorul
Skip ads

  • octavianrs

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am citit cu mare interes intreg topicul si as dori sa va intreb daca ar trebui sa schimb acel oring cu toate ca nu am avut niciodata mesajul de low oil pressure?masina este din 2009 si are 210000km varianta de 160cp cutie automata.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea este ca ar trebui sa-l schimbi....nu este scump și ținând cont ca mașina are deja cva ani și kilometri ar trebui înlocuit. Și cu ocazia ãsta poți sa-ți schimbi și senzorul de presiune.....Am înțeles cã nu au fost foarte inspirați cei de la opel și Fiat cu Insigna în ceea ce privește acel oring și tot ceea ce înseamnã ungerea motorului .....însã dupã 2012 au fãcut update și problemele s-au remediat. Acum dacã aveți mașini mai vechi de 2012 este bine sa se facã acele intervenții pt a evita cazurile colegilor cu motoarele blocate.
  • iulyus1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Multumim mult Stemi , ieri am facut si eu operatiunea , ms pentru codul de oring (semering) , am schimbat sonda sau senzor de presiune ulei , foarte util sfatul cu gaurile date in cutie pt a ajunge la cele doua suruburi de la baie din dreptul cutiei de viteze, am schimbat si uleiul din cutie si cel de motor , am pus GM dexos2 5W-30 sa elimin mai multe cauze .
Maine dimineata am sa vad daca s-a rezolvat problema.
Stima si respect pentru ajutor .








stemi a scris:Stimati colegi de forum,

Avand in vedere situatia tot mai frecventa a erorii inregistrate pentru presiunea uleiului cu care ne-am confruntat mai multi in aceasta iarna m-am gandit sa fac o recapitulare a remedierii.

Prima etapa prin care veti trece este sa efectuati o diagnoza. Dupa citirea erorii veti fi rugat sa faceti o verificare a presiunii uleiului in service. Eu personal am sarit aceasta etapa deoarece m-am dus cu lectia invatata si am mai economisit timp. Inclusiv service-ul la care am facut toata operatia mi-a confirmat ca in proportie de 90% problema este remediata schimband garnitura - oring - gasket (am pus denumirile uzuale) din baia de ulei.

Motivul aparitie:
In cazul meu a fost vechimea, masina avand 5 ani plus trecerea prin mai multe variatii de temperatura, 42 vara si -20 iarna.
Sunt situatii unde si km masinii isi spun cuvantul.

In mod normal nu ar fi trebuit sa apara aceasta situatie, insa, spre deosebire de Vectra C car are aceeasi garnitura, la Insignia sorbul este diferit si senzorul de presiune ulei se declanseaza mai usor.

Remediere:
Trebuie demontata baia de ulei ce implica demontarea mai multor...sa zicem..anexe Sad
Timpul ar fi in mod normal de aprox 4h + inca 2h pentru a permite siliconului de etansare a baii de ulei sa se intareasca.

Pentru cei cu motoare de 130 cp si cutie F32 este durata scrisa mai sus.
Pentru cei cu motoare de 160 cp si cutie F40, cazul meu, durata de manopera trecuta in sistem este de 8.5h . Mare atentie!
Cei care compara timpii service-ului cu timpii dati de TIS nu procedeaza corect. GM a bagat acei timpi in TIS deoarece nu vor sa plateasca prea mult pentru remedieri pe garantie. Nu cred ca este foarte indicat sa facem o astfel de comparatie.

In cazul celor cu cutie F40 exista o rezolvare. Pe capacul cutiei sunt 2 semne, acolo unde trebuie sa existe 2 gauri de acces pentru suruburi. Situatie nu este intalnita la toate cutiile de viteza insa este ceva frecvent. De aici si timpul de 8.5h deoarece trebuie sa demonteze si mai mult din masina pentru a ajunge la acele suruburi. Puteti face 2 gauri in dreptul semnelor de pe capac si problema se va simplifica simtitor.



Odata ce baia de ulei a fost data jos, se va schimba oringul, se va inspecta si spala baia de ulei (garnitura din cerul rosu).



Va recomand ca in jurul mufei senzorului de presiune ulei se recomanda un strat de silicon de jur imprejur. Este vorba de garnitura rosie din poza. ea este prinsa in baia de ulei nu faorte fest. Eu aveam deja mici reziduri de ulei pe langa ea.



Pregatire inainte de intrare in service:
Sa cumparati voi garnitura. Unele service-uri voar spune ca vine cu tot cu pompa de ulei asa ca mai bine sa fiti deja cu ea in portbagaj. In poza aveti si codul ei:



Sa cumparati voi uleiul. Este recomandat sa faceti si schimbul de ulei daca tot dati baia de ulei jos. Si daca luati ulei sa nu uitati si de filtrul de ulei.

Informatii suplimentare:
Aceasta operatie implica si scoaterea uleiului din cutia de viteze. In mod normal trebuie sa aveti minim 2.4l. Eu aveam 1.8l! Am facut completare pana la 2.7l ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu ungerea. Tin sa mentionez ca masina o am de la 0km iar in momentul de fata are 92.000km. Cei cu kilometraje mai mari sa verificati neaparat cantitatea de ulei din cutie sa nu aveti surprize.

Preturi:
Ora de manopera variaza in functie de service-ul dvs preferat. La fel si costul pieselor. Pe langa ce am scris mai sus se vor folosi si
- pasta etansare (silicon) 200ml 75 ron
- curatitor spray 13 ron
- ulei transmisie 1l (petntru completare) 40 ron
- Manopera demontat / montat baie ulei 450 ron (eu am ales sa fac operatia la reprezentanta)

Personal am ales sa fac si revizia completa daca tot am schimbat si demontat atat de mult. In plus aveam deja 8500km de la ultima revizie.

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chestia cu gauritul carcasei cutiei e o prostie... e pentru mecanicii care n-au habar cum sa ajunga la cele 2 suruburi de la baia de ulei. Un mecanic care stie ce face demonteaza si monteaza baia in 2 ore fluierand...
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380

clau70 a scris:Nu se gaureste nimic... accesul la cele 2 suruburi se face rotind de arborele cotit pana cand degajarile de pe volanta vin in dreptul suruburilor... se introduce cheia si se desfac normal.

clau70 a scris:Volanta mascheaza oarecum acele 2 suruburi, iar pentru a avea acces la ele se roteste arborele cotit (din capatul dinspre distributie) pentru a pozitiona pe rand acele degajari de pe volanta in dreptul suruburilor, ca apoi sa le poti desface.
LE. E vorba de cele 2 suruburi cu sageata rosie

  • iulyus1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Misiune îndeplinitã , nu mai apare mesajul testat in doua zile cu temperaturi de 2 grade respectiv 0 grade la pornire , recomand tuturor aceasta operațiune .
  • valentin79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare !Va recomand schimbati din proprie initiativa la 100.000km acel oring de la sorb(baia de ulei)...am primit si eu acel mesaj cu presiune scazuta...dupa ce l am schimbat nu mi a mai aparut....nu mai etanseaza...si trage aer....si de aici si presiunea de ulei scazuta.Am schimbat un motor la 200.000km....nu stiu cauza exacta....oringul sau volanta care batea de vreo 10.000km
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut am o nedumerire,faimoasa garnitura 55589549 este montata pe? pompa de ulei sau in baia de ulei ? Am fost la un service si mi-au spus ca trebuie data jos distribuția pentru a ajunge la pompa(care este pe lângã motor) dar altcineva spunea ca trebuie data baia jos si este acolo?!ma lãmurește cineva va rog?nu prea sunt mare mecanic. Mersi mult
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Este intre pompa si sorb. Se da doar baia de ulei jos.
Daca ar trebui sa schimbi si pompa, atunci s-ar da jos si distributia.
Cateva postari mai sus ai si poza... garnitura e reperul 2
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR