- valentin79
- *
- 4 mesaje
- din 15 Nov 2016
- Insignia 2010
- Valcea
valentin79
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2016
- Mesaj Privat
mos_craciun22 a scris:Salut am o nedumerire,faimoasa garnitura 55589549 este montata pe? pompa de ulei sau in baia de ulei ? Am fost la un service si mi-au spus ca trebuie data jos distribuția pentru a ajunge la pompa(care este pe lângã motor) dar altcineva spunea ca trebuie data baia jos si este acolo?!ma lãmurește cineva va rog?nu prea sunt mare mecanic. Mersi mult
- valentin79
- *
- 4 mesaje
- din 15 Nov 2016
- Insignia 2010
- Valcea
valentin79
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2016
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Da gata,am scos mașina din service. Rezultatul doar un update la soft,si prin asta s-a eliminat eroarea respectiva,mecanicul spunându-mi ca dacã mai apare mesajul respectiv ar fi de schimbat bujiile(190€ bucata) pt ca sunt cu senzor de presiune si ar di din cauza asta- asa spune Opel-ul mare si am vãzut si hârtia de la ei. Acum oricum am comandat oringul respectiv urmând sa il montez in alt service.(la 2 concesionarii Opel am fost si ei nu au auzit de problema cu oringul sau cu motoare stricate)
Acum in ce privește update poate cineva sa îmi dea detalii? Parca mi se pare mai puțin zgomotoasã si zic eu accelereazã mai repede(parca ar fi pe sport),asa e? Mersi
Acum in ce privește update poate cineva sa îmi dea detalii? Parca mi se pare mai puțin zgomotoasã si zic eu accelereazã mai repede(parca ar fi pe sport),asa e? Mersi
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gabi timis
- **
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
Trebuie controlat turboul, poate furtunul de vacum pe valva fisurat, clapeta blocata,etc
"A shorted/open circuit in the turbocharger bypass control sensor circuit The most common cause of a stored P0039 turbo/supercharger bypass valve control circuit range/performance code is probably a defective boost pressure sensor A defective turbo/supercharger bypass valve actuator Turbo/supercharger bypass valve failure is also fairly common Collapsed, disconnected, or split vacuum lines are a possibility (where a vacuum actuated bypass valve is used) Loose, corroded, or disconnected electrical wiring/connectors in the turbo/supercharger bypass control/boost pressure sensor reference circuit A bad PCM or boost controller"
"A shorted/open circuit in the turbocharger bypass control sensor circuit The most common cause of a stored P0039 turbo/supercharger bypass valve control circuit range/performance code is probably a defective boost pressure sensor A defective turbo/supercharger bypass valve actuator Turbo/supercharger bypass valve failure is also fairly common Collapsed, disconnected, or split vacuum lines are a possibility (where a vacuum actuated bypass valve is used) Loose, corroded, or disconnected electrical wiring/connectors in the turbo/supercharger bypass control/boost pressure sensor reference circuit A bad PCM or boost controller"
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
raspuns de la Vauxhall in legatura cu problema asta:
Dear Sir or Madam,
I write with reference to recent email.
I have spoken to our technical team here at Head Office regarding your enquiry and I have been advised that there are no known concerns regarding the low oil pressure for insignias.
Thank you for contacting Vauxhall Motors and allowing us the opportunity to assist
Yours Sincerely
Sophie Millar
General Motors UK Limited
Customer Care Centre
Dear Sir or Madam,
I write with reference to recent email.
I have spoken to our technical team here at Head Office regarding your enquiry and I have been advised that there are no known concerns regarding the low oil pressure for insignias.
Thank you for contacting Vauxhall Motors and allowing us the opportunity to assist
Yours Sincerely
Sophie Millar
General Motors UK Limited
Customer Care Centre
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu daca ajuta, am avut aceeasi problema, solutia a fost garnitura, soft-ul probabil e abureala.:
- Am o pompa nou nouta cumparata degeaba
- Daca se schimba garnitura si nu e atent mecanicul poate prinde buza si tot nu are presiune (s-a intampat la mine)
- Am ajuns sa reconditionez motorul s-a gripat la o acceleare brusca in rosu
- Am o pompa nou nouta cumparata degeaba
- Daca se schimba garnitura si nu e atent mecanicul poate prinde buza si tot nu are presiune (s-a intampat la mine)
- Am ajuns sa reconditionez motorul s-a gripat la o acceleare brusca in rosu
- valerica 23
- *
- 2 mesaje
- din 25 Oct 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Ialomita
valerica 23
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- valerica 23
- *
- 2 mesaje
- din 25 Oct 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Ialomita
valerica 23
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat