Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • valentin79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2016

  • Mesaj Privat
mos_craciun22 a scris:Salut am o nedumerire,faimoasa garnitura 55589549 este montata pe? pompa de ulei sau in baia de ulei ? Am fost la un service si mi-au spus ca trebuie data jos distribuția pentru a ajunge la pompa(care este pe lângã motor) dar altcineva spunea ca trebuie data baia jos si este acolo?!ma lãmurește cineva va rog?nu prea sunt mare mecanic. Mersi mult

Skip ads

  • valentin79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Ti am trimis poza cu locul unde este asezat acel oring....se da jos doar capacul de la baia de ulei....e adv ceva mai greu...doar atat.....iar in capacul de la baia de ulei este si senzorul de ulei....
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ok mersi
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Da gata,am scos mașina din service. Rezultatul doar un update la soft,si prin asta s-a eliminat eroarea respectiva,mecanicul spunându-mi ca dacã mai apare mesajul respectiv ar fi de schimbat bujiile(190€ bucata) pt ca sunt cu senzor de presiune si ar di din cauza asta- asa spune Opel-ul mare si am vãzut si hârtia de la ei. Acum oricum am comandat oringul respectiv urmând sa il montez in alt service.(la 2 concesionarii Opel am fost si ei nu au auzit de problema cu oringul sau cu motoare stricate)
Acum in ce privește update poate cineva sa îmi dea detalii? Parca mi se pare mai puțin zgomotoasã si zic eu accelereazã mai repede(parca ar fi pe sport),asa e? Mersi
Skip ads

  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Azi din nou îmi apare mesajul cu presiune ulei ,așa ca acum cu oringul in buzunar trebuie sa ajung la un service sa il schimbe. Sa vedem dupã aia dacã mai apare.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica inainte presiunea de la ulei... Idea
Posibil ca si pompa de ulei sa aiba vreo problema...
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
O sa Ii spun sa o controleze înainte,sper sa nu fie vreo problema.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ideea este ca poate sa Îți deja aceea eroare și pentru ca pompa de ulei nu face imediat presiune Cum ai pornit mașina și acel senzor detecteazã acea întârziere de câteva fracțiuni de secundã.
Skip ads

  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Au gãsit iar eroarea p0039sau cevA asemanator. Este posibil sa am presiune ulei si sa aibã legãtura cu presiunea din primul cilindru ?(asta înseamnã eroarea gãsitã si sa fie din cauza bujiei?)mersi
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Trebuie controlat turboul, poate furtunul de vacum pe valva fisurat, clapeta blocata,etc
"A shorted/open circuit in the turbocharger bypass control sensor circuit The most common cause of a stored P0039 turbo/supercharger bypass valve control circuit range/performance code is probably a defective boost pressure sensor A defective turbo/supercharger bypass valve actuator Turbo/supercharger bypass valve failure is also fairly common Collapsed, disconnected, or split vacuum lines are a possibility (where a vacuum actuated bypass valve is used) Loose, corroded, or disconnected electrical wiring/connectors in the turbo/supercharger bypass control/boost pressure sensor reference circuit A bad PCM or boost controller"
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicul de la Opel zicea ca trebuie schimbatã bujia sau bujiile.
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Daca asta e singura eroare pe care o ai.. e nebun..
Skip ads

  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
raspuns de la Vauxhall in legatura cu problema asta:

Dear Sir or Madam,

I write with reference to recent email.

I have spoken to our technical team here at Head Office regarding your enquiry and I have been advised that there are no known concerns regarding the low oil pressure for insignias.

Thank you for contacting Vauxhall Motors and allowing us the opportunity to assist


Yours Sincerely


Sophie Millar
General Motors UK Limited
Customer Care Centre
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Normal ca nu recunosc... altfel ar fi trebuit sa plateasca o gramada de despagubiri si/sau sa faca jdemii de rechemari... alti bani.
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ajuta, am avut aceeasi problema, solutia a fost garnitura, soft-ul probabil e abureala.:
- Am o pompa nou nouta cumparata degeaba
- Daca se schimba garnitura si nu e atent mecanicul poate prinde buza si tot nu are presiune (s-a intampat la mine)
- Am ajuns sa reconditionez motorul Sad s-a gripat la o acceleare brusca in rosu
  • valerica 23

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2016

  • Mesaj Privat
De dimineața îmi apare si mie mesajul descris mai sus doar am schimbat uleiul si filtrele de aer si ulei ca ulei folosesc mobil1 esp formula 5w30 ,ce pãrere aveți despre acest ulei (motor a20dth 96kw an fabricație 2011)
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie problema cu Oringul "minune"
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@valerica sunt cel putin 3 topicuri mari si late dedicate problemei cu presiunea de ulei. Schimba oringul/garnitura buclucasa ca sa nu plangi. Nu are treaba uleiul pus de tine cu fenomenul.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ba ar cam avea alre... daca uleiul e schimbat la 30K Very Happy
  • valerica 23

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Oringul este montat pe pompa de ulei nu are nici o treaba cu distribuția ,costuri oring 70-80 lei ,tub cauciuc siliconic ,manopera Min 4-5 ore si timp întãrire silicon 1,5-2 ore ,manopera diferã de la un service la altul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR