Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este o garnitura ordinara acel oring.......... imi imaginam altceva.... dar....
Skip ads

  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Recomandare: în jurul garniturii rosii putin silicon. Ce am încercuit cu rosu este cupla senzorului de presiune ulei. Aceasta este putin "larguta" cand este prinsa în baia de ulei.


  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
@AvramMarian și @stemi
Cât a durat operațiunea la voi?
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Operațiunea, în mod normal, dureazã 4h. Eu am bãgat mașina pe rampã la 13.30. O voi lua mâine dupã ora 10. Am convenit cu ei sã fac așa deoarece vreau sã fiu sigur ca s-a întãrit siliconul pus la baia de ulei.
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu pot sa iti spun timpul exact pt ca am facut si distributie si revizie si schimbat oring
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La mine a durat aproximativ 4 ore, insa nu am pornit motorul imediat, abia la sfarsitul programului...,tot din aceleasi considerente.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
BV-31STE a scris:
gyzmo a scris:Durata mare a inlocuirii acestui o-ring se datoreaza garniturii de la baia de ulei, care nu "exista", se utilizeaza un etansant care trebuie sa se intareasca...si cum este si putin mai rece...

Bun...dar pe lângã asta, e mai complicat când vorbim de cutii manuale? Au mai multe de demontat?




Nu stiu cum e la cele cu cutie automata, dar la tine daca e manuala, nu are de ce sa umble la cutie, decat sa o goleasca de ulei pt a putea scoate planetara, exact cum a zis si Gyzmo.. La mine a durat 3 ore toata operatiunea,cutie manuala!
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
stemi a scris:Recomandare: în jurul garniturii rosii putin silicon. Ce am încercuit cu rosu este cupla senzorului de presiune ulei. Aceasta este putin "larguta" cand este prinsa în baia de ulei.




Si la mine era prinsa cu silicon acea mufa de la senzor, probabil din acelasi motiv!
Skip ads

  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stimati colegi de forum,

Avand in vedere situatia tot mai frecventa a erorii inregistrate pentru presiunea uleiului cu care ne-am confruntat mai multi in aceasta iarna m-am gandit sa fac o recapitulare a remedierii.

Prima etapa prin care veti trece este sa efectuati o diagnoza. Dupa citirea erorii veti fi rugat sa faceti o verificare a presiunii uleiului in service. Eu personal am sarit aceasta etapa deoarece m-am dus cu lectia invatata si am mai economisit timp. Inclusiv service-ul la care am facut toata operatia mi-a confirmat ca in proportie de 90% problema este remediata schimband garnitura - oring - gasket (am pus denumirile uzuale) din baia de ulei.

Motivul aparitie:
In cazul meu a fost vechimea, masina avand 5 ani plus trecerea prin mai multe variatii de temperatura, 42 vara si -20 iarna.
Sunt situatii unde si km masinii isi spun cuvantul.

In mod normal nu ar fi trebuit sa apara aceasta situatie, insa, spre deosebire de Vectra C car are aceeasi garnitura, la Insignia sorbul este diferit si senzorul de presiune ulei se declanseaza mai usor.

Remediere:
Trebuie demontata baia de ulei ce implica demontarea mai multor...sa zicem..anexe Sad
Timpul ar fi in mod normal de aprox 4h + inca 2h pentru a permite siliconului de etansare a baii de ulei sa se intareasca.

Pentru cei cu motoare de 130 cp si cutie F32 este durata scrisa mai sus.
Pentru cei cu motoare de 160 cp si cutie F40, cazul meu, durata de manopera trecuta in sistem este de 8.5h . Mare atentie!
Cei care compara timpii service-ului cu timpii dati de TIS nu procedeaza corect. GM a bagat acei timpi in TIS deoarece nu vor sa plateasca prea mult pentru remedieri pe garantie. Nu cred ca este foarte indicat sa facem o astfel de comparatie.

In cazul celor cu cutie F40 exista o rezolvare. Pe capacul cutiei sunt 2 semne, acolo unde trebuie sa existe 2 gauri de acces pentru suruburi. Situatie nu este intalnita la toate cutiile de viteza insa este ceva frecvent. De aici si timpul de 8.5h deoarece trebuie sa demonteze si mai mult din masina pentru a ajunge la acele suruburi. Puteti face 2 gauri in dreptul semnelor de pe capac si problema se va simplifica simtitor.



Odata ce baia de ulei a fost data jos, se va schimba oringul, se va inspecta si spala baia de ulei (garnitura din cerul rosu).



Va recomand ca in jurul mufei senzorului de presiune ulei se recomanda un strat de silicon de jur imprejur. Este vorba de garnitura rosie din poza. ea este prinsa in baia de ulei nu faorte fest. Eu aveam deja mici reziduri de ulei pe langa ea.



Pregatire inainte de intrare in service:
Sa cumparati voi garnitura. Unele service-uri voar spune ca vine cu tot cu pompa de ulei asa ca mai bine sa fiti deja cu ea in portbagaj. In poza aveti si codul ei:



Sa cumparati voi uleiul. Este recomandat sa faceti si schimbul de ulei daca tot dati baia de ulei jos. Si daca luati ulei sa nu uitati si de filtrul de ulei.

Informatii suplimentare:
Aceasta operatie implica si scoaterea uleiului din cutia de viteze. In mod normal trebuie sa aveti minim 2.4l. Eu aveam 1.8l! Am facut completare pana la 2.7l ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu ungerea. Tin sa mentionez ca masina o am de la 0km iar in momentul de fata are 92.000km. Cei cu kilometraje mai mari sa verificati neaparat cantitatea de ulei din cutie sa nu aveti surprize.

Preturi:
Ora de manopera variaza in functie de service-ul dvs preferat. La fel si costul pieselor. Pe langa ce am scris mai sus se vor folosi si
- pasta etansare (silicon) 200ml 75 ron
- curatitor spray 13 ron
- ulei transmisie 1l (petntru completare) 40 ron
- Manopera demontat / montat baie ulei 450 ron (eu am ales sa fac operatia la reprezentanta)

Personal am ales sa fac si revizia completa daca tot am schimbat si demontat atat de mult. In plus aveam deja 8500km de la ultima revizie.
  • Mirceakia

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
"Asta este"

De unde se poate cumpara si cat costa?
  • Mirceakia

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Scuze, dublu post!
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
65 lei am dat eu (de la un service care la si montat)
Skip ads

  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Exista la vreun magazin online? Eu nu am reusit sa gasesc. Nu ma grabesc. Imi strang piesele pt la primavara. Am primit mesajul doar la -8 grade. O data anul trecut si de 3 ori anul acesta.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai si il schimbi tu oringul? vorbesti la service unde doresti tu sa schimbe oringil si este treaba lor de unde il aduce
  • Ghita-Preda Alexand

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Marti am programare ptr schimbat oring la service EDS opel sper sa fie seriosi dupa cum ii lauda lumea, m-am hotarat dupa al doilea semnal de oil pressure low sa nu mai merg cu masina, o voi duce cu platforma... Este un risc prea mare pe care nu vreau sa mi-l asum... Voi schimba si ulei cutie viseze.am insignia 160 hp 2011 88.000km.
Daca aveti alte sfaturi de verificari si inlocuiri in cadrul acestor operatiuni va rog sa ne informati, nu vreau sa mai umblu prea curand daca rezolv aceasta problema la bai. Revin Marti cu completari si sper vesti bune
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Il schimb eu. Nu e mare lucru. Nu o sa reusec in timpii dati de service dar intr o jumatate de zi sigur reusesc. Plus ca am mai multa incredere in ce fac eu cu atentie si rabdare decat ce face un baiat la service care se grabeste sa termine. Ma deranjeaza vremea de afara ca nu prea am chef sa ma tarasc pe sub masina iarna. Eu zic ca nu e o prob pana la primavara. Nu am primit decat vreo 3 dimineti mesajul. Acum ca s a mai incalzit nu a mai facut. Cred ca presiunea e la limita inferioara dar o sa merg cu atentie fara sa fortez motorul..
Si apropos de discutiile cu motoarele busite si calitatea Insigniei.. eu sunt multumit de ea. Fac in curand 2 ani de cand o am si nu am bagat bani in ea. Merge f bine. Si este cumparata de la un bisnitar si are cel putin 100k km dati inapoi si nici nu am fost la nici o reprezentanta sau la vreun service cu ea nici cand am cumparat o nici apoi.. sincer nici nu as vrea sa ii vad istoricul.
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegilor de pe forum. De 2 zile am și eu aceasta problema (oil pressure low, stop engine), doar la pornire când e rece (o sa încerc sa incerc sa incarc un video). Am mașinã recent din Germania 220 000 km reali, cutie manualã. Mã gândeam sa schimb doar uleiul și filtrele sa vãd dacã se rezolva. Am citit postarile voastre și mã gândesc sa schimb și oringul, cât și uleiul în cutia de viteze. Puteți sa-i spuneți cat si ce ulei bãgați la cutia manuala?
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Și video-ul.

https://youtube.com/watch?v=Xhe8cOgKSew
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
A mai specificat un coleg mai sus cat ulei intra in cutia manualã, adicã 2,3 - 2,4 litri , aprox 50 lei litru GM. Referitor la oring, nu mai sta pe gânduri ca nu rezolvi problema doar prin a schimba uleiul!
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am vazut video ul.. la mine sta mai putin mesajul.. cam o sec maxim doua. Trebuie neaparat sa schimbi oringul ala..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR