- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
BV-31STE a scris:
Bun...dar pe lângã asta, e mai complicat când vorbim de cutii manuale? Au mai multe de demontat?
gyzmo a scris:Durata mare a inlocuirii acestui o-ring se datoreaza garniturii de la baia de ulei, care nu "exista", se utilizeaza un etansant care trebuie sa se intareasca...si cum este si putin mai rece...
Bun...dar pe lângã asta, e mai complicat când vorbim de cutii manuale? Au mai multe de demontat?
Nu stiu cum e la cele cu cutie automata, dar la tine daca e manuala, nu are de ce sa umble la cutie, decat sa o goleasca de ulei pt a putea scoate planetara, exact cum a zis si Gyzmo.. La mine a durat 3 ore toata operatiunea,cutie manuala!
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
Stimati colegi de forum,
Avand in vedere situatia tot mai frecventa a erorii inregistrate pentru presiunea uleiului cu care ne-am confruntat mai multi in aceasta iarna m-am gandit sa fac o recapitulare a remedierii.
Prima etapa prin care veti trece este sa efectuati o diagnoza. Dupa citirea erorii veti fi rugat sa faceti o verificare a presiunii uleiului in service. Eu personal am sarit aceasta etapa deoarece m-am dus cu lectia invatata si am mai economisit timp. Inclusiv service-ul la care am facut toata operatia mi-a confirmat ca in proportie de 90% problema este remediata schimband garnitura - oring - gasket (am pus denumirile uzuale) din baia de ulei.
Motivul aparitie:
In cazul meu a fost vechimea, masina avand 5 ani plus trecerea prin mai multe variatii de temperatura, 42 vara si -20 iarna.
Sunt situatii unde si km masinii isi spun cuvantul.
In mod normal nu ar fi trebuit sa apara aceasta situatie, insa, spre deosebire de Vectra C car are aceeasi garnitura, la Insignia sorbul este diferit si senzorul de presiune ulei se declanseaza mai usor.
Remediere:
Trebuie demontata baia de ulei ce implica demontarea mai multor...sa zicem..anexe
Timpul ar fi in mod normal de aprox 4h + inca 2h pentru a permite siliconului de etansare a baii de ulei sa se intareasca.
Pentru cei cu motoare de 130 cp si cutie F32 este durata scrisa mai sus.
Pentru cei cu motoare de 160 cp si cutie F40, cazul meu, durata de manopera trecuta in sistem este de 8.5h . Mare atentie!
Cei care compara timpii service-ului cu timpii dati de TIS nu procedeaza corect. GM a bagat acei timpi in TIS deoarece nu vor sa plateasca prea mult pentru remedieri pe garantie. Nu cred ca este foarte indicat sa facem o astfel de comparatie.
In cazul celor cu cutie F40 exista o rezolvare. Pe capacul cutiei sunt 2 semne, acolo unde trebuie sa existe 2 gauri de acces pentru suruburi. Situatie nu este intalnita la toate cutiile de viteza insa este ceva frecvent. De aici si timpul de 8.5h deoarece trebuie sa demonteze si mai mult din masina pentru a ajunge la acele suruburi. Puteti face 2 gauri in dreptul semnelor de pe capac si problema se va simplifica simtitor.
Odata ce baia de ulei a fost data jos, se va schimba oringul, se va inspecta si spala baia de ulei (garnitura din cerul rosu).
Va recomand ca in jurul mufei senzorului de presiune ulei se recomanda un strat de silicon de jur imprejur. Este vorba de garnitura rosie din poza. ea este prinsa in baia de ulei nu faorte fest. Eu aveam deja mici reziduri de ulei pe langa ea.
Pregatire inainte de intrare in service:
Sa cumparati voi garnitura. Unele service-uri voar spune ca vine cu tot cu pompa de ulei asa ca mai bine sa fiti deja cu ea in portbagaj. In poza aveti si codul ei:
Sa cumparati voi uleiul. Este recomandat sa faceti si schimbul de ulei daca tot dati baia de ulei jos. Si daca luati ulei sa nu uitati si de filtrul de ulei.
Informatii suplimentare:
Aceasta operatie implica si scoaterea uleiului din cutia de viteze. In mod normal trebuie sa aveti minim 2.4l. Eu aveam 1.8l! Am facut completare pana la 2.7l ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu ungerea. Tin sa mentionez ca masina o am de la 0km iar in momentul de fata are 92.000km. Cei cu kilometraje mai mari sa verificati neaparat cantitatea de ulei din cutie sa nu aveti surprize.
Preturi:
Ora de manopera variaza in functie de service-ul dvs preferat. La fel si costul pieselor. Pe langa ce am scris mai sus se vor folosi si
- pasta etansare (silicon) 200ml 75 ron
- curatitor spray 13 ron
- ulei transmisie 1l (petntru completare) 40 ron
- Manopera demontat / montat baie ulei 450 ron (eu am ales sa fac operatia la reprezentanta)
Personal am ales sa fac si revizia completa daca tot am schimbat si demontat atat de mult. In plus aveam deja 8500km de la ultima revizie.
Avand in vedere situatia tot mai frecventa a erorii inregistrate pentru presiunea uleiului cu care ne-am confruntat mai multi in aceasta iarna m-am gandit sa fac o recapitulare a remedierii.
Prima etapa prin care veti trece este sa efectuati o diagnoza. Dupa citirea erorii veti fi rugat sa faceti o verificare a presiunii uleiului in service. Eu personal am sarit aceasta etapa deoarece m-am dus cu lectia invatata si am mai economisit timp. Inclusiv service-ul la care am facut toata operatia mi-a confirmat ca in proportie de 90% problema este remediata schimband garnitura - oring - gasket (am pus denumirile uzuale) din baia de ulei.
Motivul aparitie:
In cazul meu a fost vechimea, masina avand 5 ani plus trecerea prin mai multe variatii de temperatura, 42 vara si -20 iarna.
Sunt situatii unde si km masinii isi spun cuvantul.
In mod normal nu ar fi trebuit sa apara aceasta situatie, insa, spre deosebire de Vectra C car are aceeasi garnitura, la Insignia sorbul este diferit si senzorul de presiune ulei se declanseaza mai usor.
Remediere:
Trebuie demontata baia de ulei ce implica demontarea mai multor...sa zicem..anexe
Timpul ar fi in mod normal de aprox 4h + inca 2h pentru a permite siliconului de etansare a baii de ulei sa se intareasca.
Pentru cei cu motoare de 130 cp si cutie F32 este durata scrisa mai sus.
Pentru cei cu motoare de 160 cp si cutie F40, cazul meu, durata de manopera trecuta in sistem este de 8.5h . Mare atentie!
Cei care compara timpii service-ului cu timpii dati de TIS nu procedeaza corect. GM a bagat acei timpi in TIS deoarece nu vor sa plateasca prea mult pentru remedieri pe garantie. Nu cred ca este foarte indicat sa facem o astfel de comparatie.
In cazul celor cu cutie F40 exista o rezolvare. Pe capacul cutiei sunt 2 semne, acolo unde trebuie sa existe 2 gauri de acces pentru suruburi. Situatie nu este intalnita la toate cutiile de viteza insa este ceva frecvent. De aici si timpul de 8.5h deoarece trebuie sa demonteze si mai mult din masina pentru a ajunge la acele suruburi. Puteti face 2 gauri in dreptul semnelor de pe capac si problema se va simplifica simtitor.
Odata ce baia de ulei a fost data jos, se va schimba oringul, se va inspecta si spala baia de ulei (garnitura din cerul rosu).
Va recomand ca in jurul mufei senzorului de presiune ulei se recomanda un strat de silicon de jur imprejur. Este vorba de garnitura rosie din poza. ea este prinsa in baia de ulei nu faorte fest. Eu aveam deja mici reziduri de ulei pe langa ea.
Pregatire inainte de intrare in service:
Sa cumparati voi garnitura. Unele service-uri voar spune ca vine cu tot cu pompa de ulei asa ca mai bine sa fiti deja cu ea in portbagaj. In poza aveti si codul ei:
Sa cumparati voi uleiul. Este recomandat sa faceti si schimbul de ulei daca tot dati baia de ulei jos. Si daca luati ulei sa nu uitati si de filtrul de ulei.
Informatii suplimentare:
Aceasta operatie implica si scoaterea uleiului din cutia de viteze. In mod normal trebuie sa aveti minim 2.4l. Eu aveam 1.8l! Am facut completare pana la 2.7l ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu ungerea. Tin sa mentionez ca masina o am de la 0km iar in momentul de fata are 92.000km. Cei cu kilometraje mai mari sa verificati neaparat cantitatea de ulei din cutie sa nu aveti surprize.
Preturi:
Ora de manopera variaza in functie de service-ul dvs preferat. La fel si costul pieselor. Pe langa ce am scris mai sus se vor folosi si
- pasta etansare (silicon) 200ml 75 ron
- curatitor spray 13 ron
- ulei transmisie 1l (petntru completare) 40 ron
- Manopera demontat / montat baie ulei 450 ron (eu am ales sa fac operatia la reprezentanta)
Personal am ales sa fac si revizia completa daca tot am schimbat si demontat atat de mult. In plus aveam deja 8500km de la ultima revizie.
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ghita-Preda Alexand
- *
- 16 mesaje
- din 16 Mar 2015
- Bucuresti
Ghita-Preda Alexand
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2015
- Mesaj Privat
Marti am programare ptr schimbat oring la service EDS opel sper sa fie seriosi dupa cum ii lauda lumea, m-am hotarat dupa al doilea semnal de oil pressure low sa nu mai merg cu masina, o voi duce cu platforma... Este un risc prea mare pe care nu vreau sa mi-l asum... Voi schimba si ulei cutie viseze.am insignia 160 hp 2011 88.000km.
Daca aveti alte sfaturi de verificari si inlocuiri in cadrul acestor operatiuni va rog sa ne informati, nu vreau sa mai umblu prea curand daca rezolv aceasta problema la bai. Revin Marti cu completari si sper vesti bune
Daca aveti alte sfaturi de verificari si inlocuiri in cadrul acestor operatiuni va rog sa ne informati, nu vreau sa mai umblu prea curand daca rezolv aceasta problema la bai. Revin Marti cu completari si sper vesti bune
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
Il schimb eu. Nu e mare lucru. Nu o sa reusec in timpii dati de service dar intr o jumatate de zi sigur reusesc. Plus ca am mai multa incredere in ce fac eu cu atentie si rabdare decat ce face un baiat la service care se grabeste sa termine. Ma deranjeaza vremea de afara ca nu prea am chef sa ma tarasc pe sub masina iarna. Eu zic ca nu e o prob pana la primavara. Nu am primit decat vreo 3 dimineti mesajul. Acum ca s a mai incalzit nu a mai facut. Cred ca presiunea e la limita inferioara dar o sa merg cu atentie fara sa fortez motorul..
Si apropos de discutiile cu motoarele busite si calitatea Insigniei.. eu sunt multumit de ea. Fac in curand 2 ani de cand o am si nu am bagat bani in ea. Merge f bine. Si este cumparata de la un bisnitar si are cel putin 100k km dati inapoi si nici nu am fost la nici o reprezentanta sau la vreun service cu ea nici cand am cumparat o nici apoi.. sincer nici nu as vrea sa ii vad istoricul.
Si apropos de discutiile cu motoarele busite si calitatea Insigniei.. eu sunt multumit de ea. Fac in curand 2 ani de cand o am si nu am bagat bani in ea. Merge f bine. Si este cumparata de la un bisnitar si are cel putin 100k km dati inapoi si nici nu am fost la nici o reprezentanta sau la vreun service cu ea nici cand am cumparat o nici apoi.. sincer nici nu as vrea sa ii vad istoricul.
costea91
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut colegilor de pe forum. De 2 zile am și eu aceasta problema (oil pressure low, stop engine), doar la pornire când e rece (o sa încerc sa incerc sa incarc un video). Am mașinã recent din Germania 220 000 km reali, cutie manualã. Mã gândeam sa schimb doar uleiul și filtrele sa vãd dacã se rezolva. Am citit postarile voastre și mã gândesc sa schimb și oringul, cât și uleiul în cutia de viteze. Puteți sa-i spuneți cat si ce ulei bãgați la cutia manuala?
costea91
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat