Ai uitat parola?


  • Pinin

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Mda ce Ónseamn„... eu am dus mașina la service aici la mn la un prieten si mi-a luat manopera 8 milioane...
  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da, sint buni si prietenii la ceva...Eu am apelat la service!
  • tnasdr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poate spune cineva daca mai exista problema cu low pressure si pe Insignia 2013?
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2.2dti y22dtr din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
si eu sint curios sa aflu.
  • RMocanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , am si eu aceasi problema cu martor aprins numai ca scrie ENGINE OIL LOW-ADD OIL.A mai avut cineva genul asta de mesaj afisat in bord?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pai ai verificat nivelul uleiului?
  • danielpuiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am fost eu in service sambata trecuta si problema este de la oring care trebuie inlocuit la aproximativ 100 k.Piesa costa doar 65 lei originala GM,iar manopera 450 lei,deoarece se demonteaza cutia de viteza pentru schimbarea oringului.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Aoleu ! ...Ai pompa de ulei pe volanta ?... cam nasol. La ce srvice ai fost?...la nea Dorel Shocked
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
A nu se confunda presiunea scazuta a uleiului cu nivelul scazut al uleiului, doua lucruri total diferite! La modelele 4x4 e mai mult de desfacut pt schimbarea oringului, dar nu cred ca se da cutia de viteze jos
  • ska

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil a vrut sa zica baia de ulei... Smile
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil Wink , atunci e mai rea incurcala Smile)) cutie de viteze cu baia de ulei Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,338
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mai sunt "Dorei" care nu stiu cum se desfac cele 2 suruburi ale baii de ulei dinspre cutie, iar solutia lor e sa dea cutia de viteze jos sau sa dea gauri prin carcasa ambreiajului Crying or Very sad ... sunt cazuri.
  • danielpuiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze de confuzie,cutia de viteze a fost demontata pentru a se putea ajunge la oringul de la baia de ulei.Toata operatiunea a durat de la ora 09:00 pana la ora 15:00,iar pretul 65 lei oringul plus 450 lei manopera.
  • Danila Serban

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat si eu O-ringul preventiv si s-a dat jos doar baia de ulei (motor A20DTH Ecoflex 118KW). Recomand sa specificati mecanicului sa va curete/spele bine si baia de ulei de inainte de a o pune la loc, chiar daca este extracost dupa caz.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,338
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
danielpuiu a scris:Scuze de confuzie,cutia de viteze a fost demontata pentru a se putea ajunge la oringul de la baia de ulei.Toata operatiunea a durat de la ora 09:00 pana la ora 15:00,iar pretul 65 lei oringul plus 450 lei manopera.

Eu tot nu inteleg de ce a demontat cutia... Shocked .
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Danila Serban a scris:Am schimbat si eu O-ringul preventiv si s-a dat jos doar baia de ulei (motor A20DTH Ecoflex 118KW). Recomand sa specificati mecanicului sa va curete/spele bine si baia de ulei de inainte de a o pune la loc, chiar daca este extracost dupa caz.


Daca tot a dat baia jos, trebuia sa desfaca si cuzinetii sa se uite la ei sa vada daca nu sunt uzati.
Sunt cativa care au schimbat doar oringul fara sa verifice cuzinetii si pe urma si-au facut praf motorul (deoarece cuzinetii erau deja praf) si se mirau de ce le-a crapat motorul... ca doar au schimbat oringul...

Cheers!
  • Danila Serban

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
S-a facut si aceasta operatie am uitat sa mentionez.Intradevar, obligatoriu si verificarea cuzinetilor
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor, de curand am devenit posesorul unei insignia 2011 motor 2.0 160cai Manuala cu 190k mile la bord(uk).Masina are tot istoricul service la reprezentanta inclusiv verificarile.
Am citit despre probleme si preventiv,inainte de a face un drumul de 2300km as dori sa ii schimb o-ringul buclucas.
Nu mai s-a aprins martorul in bord
Din cate am inteles acel o-ring se schimba destul de greu din cauza celor 2 suruburi de la cutie
Sunt pe punctul de a-i schimba distributia (cureaua actuala are 140000km si 3 ani)
  • Bogdan7306

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Stie cineva un service in Constanta pentru schimbarea oringului si eventual un pret. Multumesc.
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
dai frate gaura prin ea si gata, nu ai de ce da jos cutia, eu asa am facut

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata