Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • TMT

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ceva asemanator am patit si eu..masina este o vectra C, cu motor y20dth,mergem cu masina in afara orasului, si tragea surprinzator de bn, mult prea bn..dupa vreo 30km..imi apare la bord masina si o cheie pe ea Surprised, tragea in ultimu hal, abia accelera, am mers asa pana acasa, cand am vazut ca sarise furtunu care iese din intercooler.l-am bagat, s-a stins si ledu' din bord, din nou masina merge f bn, da' cum am trecut de 3100rpm, iar s-a aprins ledu', iar n tragea, aceasi problema.am pus testeru' pe ea, si mi-a dat "presiune prea mare in admisie". era clar ca tija de la turbo nu mai lucra, si facea presiune prea mare, motiv pentru care a dat cu furtunu afara.Furtunul de la vaccumul prins pe trager (cred ca asa se scrie) avea o crapatura si tragea aer, l-am inlocuit si masina se comporta bn.. dupa toate treaba asta, ma gandeam sa ii mai dau vreo 2 filete tijei de la turbo, sa deschida mai tarziu, deci presiune mai mare in admisie, da' imi e cam teama sa nu sparga intr-o veselie furtunele de la intercooler, si totusi cred ca o sa incerc..eu zic k merita..a mai incercat cnv?
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
intre 4-11 milioane, depinde de la cine il iei
  • john_shukarul

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu ieri....de o sapt nu mai trage....demaraj ffff slab. drum la buc ieri, la 140 se aprinde check engine....ajuns la buc, la un service....verificate toate furtunasele de vacuu...surpriza...nu functionau mai deloc, si nu bagau suficienta presiune la turbina am inteles....de-aia nici nu se mai auzcea fluieratul turbinei. acum totul merge ok dupa schimbarea unui furtunas. Va recomand mai intai verificarea la vacuum si va dati seama cand accelerati la relantiu daca in momentul accelerarii trage suficient tija turbineisa o deschida....
toate cele bune...
  • Mitica_SB

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pt Petrus:
Cu Super Black ai lipit membrana sau capacul de pastic pe care l-ai pus la loc? Te intreb pt ca nu mi-e foarte clar...
Inca ceva: cele doua suruburi ce prind valva EGR de galerie (cu cap in forma de stea) se numesc tot suruburi torx? Nu reusesc sa gasesc un cap pt cheie cu clicket sa desfac asa ceva... Oare cu un cap hexagonal simplu pot sa le desfac, sau risc sa le stric?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A lipit membrana. In lipsa se poate folosi silicon negru pentru termopane sau cel pentru lipit parbrize.
Nu incerca cu hex. Cumpara un set de capuri E ! Adica pe ele scrie E8, E10, E12, E14, E16 .... dimensiunile sunt multipli de 2. Capurile torx sunt multipli de 5 : T15, T20, T25, T30, T35 etc.... Gasesti in bazar si cumperi de preferat YATO.
De curatat egr la Y20 e joaca, da sa vezi la Z12XE !
  • Mitica_SB

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am gasit siliconul de care zicea Petrus. Mai ramane sa dau o tura maine prin magazinele specializate sa caut capetele E. Le-am vazut pe ceva site-uri cum arata. Dupa ce termin treaba o sa incerc un tutorial cu poze si descrieri explicite (pt cei ca mine), ceva in genul celui al tau pt Z10XE/Z12XE, pt ca, asa cum ai spus, pare o joaca in comparatie cu ce ai avut tu de facut la tipul respectiv de motor. Nu stiu de ce, dar parca s-a scris foarte mult despre curatarea valvei EGR la motorul Y20DTH, dar nimeni nu a adunat toata operatiunea intr-un singur post. Mentionez ca eu am valva cu tija scurta si capac de plastic.
O sa fac asta doar sapt viitoare pt ca in week-end trebuie sa plec in delegatie si nu vreau sa belesc valva EGR inainte de asta. In plus, am gasit la cineva din Tg. Secuiesc o valva EGR second si vreau sa o iau, dupa care ma pot apuca cu mai mult curaj sa o carpesc pe a mea.
Eu as cumpara valva EGR si noua, daca as gasi-o fara galerie, dar pana nu desfac valva mea stricata nu stiu de unde sa fac rost de codul piesei. Ma poate ajuta cineva?
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
roscooter a scris:Pt Petrus:
Cu Super Black ai lipit membrana sau capacul de pastic pe care l-ai pus la loc? Te intreb pt ca nu mi-e foarte clar...
Inca ceva: cele doua suruburi ce prind valva EGR de galerie (cu cap in forma de stea) se numesc tot suruburi torx? Nu reusesc sa gasesc un cap pt cheie cu clicket sa desfac asa ceva... Oare cu un cap hexagonal simplu pot sa le desfac, sau risc sa le stric?


acesta este siliconul cu, care am lipit membrana
  • GTV

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2007

  • Mesaj Privat
roscooter a scris:Am gasit siliconul de care zicea Petrus. Mai ramane sa dau o tura maine prin magazinele specializate sa caut capetele E. Le-am vazut pe ceva site-uri cum arata. Dupa ce termin treaba o sa incerc un tutorial cu poze si descrieri explicite (pt cei ca mine), ceva in genul celui al tau pt Z10XE/Z12XE, pt ca, asa cum ai spus, pare o joaca in comparatie cu ce ai avut tu de facut la tipul respectiv de motor. Nu stiu de ce, dar parca s-a scris foarte mult despre curatarea valvei EGR la motorul Y20DTH, dar nimeni nu a adunat toata operatiunea intr-un singur post. Mentionez ca eu am valva cu tija scurta si capac de plastic.
O sa fac asta doar sapt viitoare pt ca in week-end trebuie sa plec in delegatie si nu vreau sa belesc valva EGR inainte de asta. In plus, am gasit la cineva din Tg. Secuiesc o valva EGR second si vreau sa o iau, dupa care ma pot apuca cu mai mult curaj sa o carpesc pe a mea.
Eu as cumpara valva EGR si noua, daca as gasi-o fara galerie, dar pana nu desfac valva mea stricata nu stiu de unde sa fac rost de codul piesei. Ma poate ajuta cineva?

  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la opelul meu astra g 2.0 dti.turbina imi intra se aude ca se deschide dar nu are putere.nu trage.dupa ce ii dau a 2 a ma rog de ea sa mearga.am turat-o pe loc si am obs sub bara.mai exact in dreptul intercoolerului o pata de marimea unei farfurii.se poate sa piarda pe undeva?sa fie vreun furtun spart si daia sa nu mai traga cum trebuie turbo?msssss
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR