Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nicufabian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema la un opel astra g din 2001 1.7 dupa ce pornesc im ramane aprins in bord martorul masina cu cheia,daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna de la ce ar putea fi, cu masina asa in general nu sunt probleme porneste bine nu e puturoasa deloc doar ca de o saptamana se simte un pic miros de motorina arsa.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca s-a aprins martorul ai si o eroare stocata. Incearca sa o citesti cu metoda de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • nicufabian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
am incercat metoda (nefiind sigur daca am citit corect) iar codul de eroare este 1105 si 0380 daca poti sa ma ajuti in descifrarea lor...
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be <<<aici este filmarea
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction=bujie sau bujii arse
P1105 Dual Alternator Upper Fault=defectiune pe alternator,probabil ca nu incarca cat trebuie
Skip ads

  • nicufabian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Este ceva grav ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pe tine daca te doare o masea,consideri ca este bine ?
mergi cu masina asa cum este si la un moment dat(,,,vine iarna,,,,,vorba reclamei)vei plange pe langa masina ca nu va mai invarti electromotoru(1105)
sau vei da la automat pana va lua foc electromotoru si tot nu va porni(0380)
drumuri bune si asteapta sa se repare singura
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@nicufabian
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure - curata senzorul de presiune de pe admisie si daca mai apare eroarea, inlocuieste-l.
P0380 - minim o bujie arsa. Schimba-le pe toate daca n-au fost schimbate in ultimii 3 ani.
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
De ieri martorul "Check engine" sta aprins, astazi am facut testul cu "agrafa" si am urmatoarele coduri:
0400, 1600, 1450, 1550.
Masina de ieri porneste la sfert la rece si mai greu la cald.
La drum sub 2000 turatii merge in suturi.
Astazi dimineata cand am pornit statea motorul turat la 1500 si nu vroia sa cresca, am oprit si dupa un minut a mers normal.
La drum intins in depasiri am observat ca are o mica intarziere ( cand calc acceleratia deodata)
Sunt schimbate bujiile NGK, firltrele si uleiul, curatat clapeta de acceleratie si EGRul.
Cand am fost la R.A.R. pentru inmatriculare am vazut pe hartia pentru noxe la sonda lamda trecut 0.986 si 1.230 facuse de doua ori testul.
Nu am idee de unde sa incep Shocked
Bafta.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1600 Replace Electronic Control Unit (ECU)
P1550 Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open/Closed Valve)
Sterge erorile si vezi daca mai apar.
Pare a fi ECU defect.
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian1971.
Am sa merg la un service sa sterg codurile.
Dupa accea daca mai apar trebuie sa schimb unitatea ECU?
Bafta.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca mai apar, poti lua legatura cu @dancuciureanu din Iasi pt. reparatie ECU.
Daca vrei sa-l schimbi cauta unul cu cod de securitate cunoscut ca sa-l poti imperechea cu masina.
  • nicufabian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:@nicufabian
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure - curata senzorul de presiune de pe admisie si daca mai apare eroarea, inlocuieste-l.
P0380 - minim o bujie arsa. Schimba-le pe toate daca n-au fost schimbate in ultimii 3 ani.


Chiar azi am pus masina pe tester si a gasit exact codurile P1105 si P0380 la primul cod mecanicul mi-a zis ca e senzorul barometricexact cum ai zis si tu dar la codul doi a pomenit ceva de circuitul de incalzire.
Cum pot curata senzorul de presiune si cum il gasesc,
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si crezi ca s-a referit la aeroterma ?
Circuitul de preincalzire il reprezinta releul de bujii, fisele si bujiile.
Senzorul de presiune e sus pe motor, sub electrovalva de la admisie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR