Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor posesorilor de OPEL ASTRA. Eu sunt putin suparat ... am probleme cu masina. Am cumparat-o in octombrie 2003 si mi-a placut. Mergea OK comparativ cu Astra F pe care am avut-o inainte. Insa nu am reusit sa rezolv o mare problema: REALNTI INSTABIL. La rece, relantiul creste asa cum e normal, apoi scade la turatia normala, dar nu e stabil. Fluctuatiile sunt si mici si mari, in functie de chef. Ciudat este ca atunci cand misc volanul, turatia scade brusc pe la 500 ture, se stabilizeaza cat de cat dupa putin timp. NU E NORMAL. Am mai observat o chestie ... cand plec din loc, da in nas, apoi se infige normal. Ma gandesc ca aceste simptome sunt legate. Pompa de servodirectie a fost schimbata la Erebus Bucuresti, dar in loc de modelul normal cu 2 fire, a fost montata una noua, model cu 3 fire, unul ramanand neconectat. Mufa mea din ECU este cu 2 fire (al treilea se pare ca este pentru servo in 2 trepte oras/afara)

MA POATE AJUTA CINEVA CU SFATURI? Nu stiu ce sa mai fac, am incercat o groaza de piese, TPC si IAC noi, tot asa face.


Ultima modificare facuta de Corneliu Panait la Joi 25 Nov, 2004 3:36 pm
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
incearca si cu alta pompa
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Pompa de servo merge bine, chiar daca mie mi se pare puutin cam grea ... asta-i treaba, insa scade mult relantiul cand misc volanul. Eu nu am mai vazut asa ceva pana acum
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
e normal sa faca asa de la servo daca e dus. Cand apesi frana isi schimba turatia daca tii apasat?
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
pompa are un an de zile de cand e schimbata si e noua, am factura. Cand calc frana, nu scade relantiul.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si nu ai fost nicaieri cu ea? banuiesc ca daca o vede careva live sta altfel problema. Pt. ca e o problema destul de mare.


Dar nu ai greutati cand virezi nu? sau ai? ma gandesc sa nu fie si de la partea electrica ceva Question
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Normal ca am fost. Eu stau in Constanta si am fost la Opel Expocar, prietenii mei foarte buni. Dar se pare ca ii depaseste problema.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nasol banuiesc ca te si jeneaza la mers daca zici ca scade brusc la relanti. Dar sta subturata? sau moare daca o lasi

Asteapta si tu sa apara batranii de pe forum si poate te rezolva ei Smile
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
problema cu relantiul scazut nu devine acuta in sarcina, pentru ca la turatii mari nu se simte. Am impresia ca este o scurgere de curent pe undeva, dar nu-mi dau seama unde. Chestia care ma deranjeaza este ca da si in nas cand plec din loc.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mda, nasol. Ce sa zic decat bafta cu ea. o solutie cel putin, exista totdeauna
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Eu am un disel astra G si variaza turatia si la relanti si in sarcina (poti sa vezi doar pe tester) cam cu 50-100 rpm.Am releul regulator paradit in alternator.Am variatii de 0,5 volti si pe tensiunea de incarcare a bateriei.Nu da in nas insa la pornire.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Poate sa varieze relantiul de la fluctuatii de tensiune? E posibil sa fie vreo masa slabita?
Skip ads

  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
uita-te la sectiunea "Probleme tehnice" a fost super discutata chestia, chiar pe tipul tau de motor.

Din experientza:

Curatza masele mai ales de pe motor si " - " baterie
Curatza IAC chestia aia care regleaza ralantiu
Curatza injectoarele
Verifica bujii si fise


Iti scade turatia la 500 daca invarti volanul pt ca intra servo in functie si mananca din putere......ceea ce nu prea e mormal Confused sa scada asa de mult.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Salut, Mateiux!
IACul e nou, l-am schimbat acum 2 zile (GM)
Injectoarele suntcuratate cu ultrasunete
Bobina de inductie e noua, e cu tot cu fise, vine peste bujii sub capacul cu ECOTEC

Pierderea de putere cand misc volanul vine dintr-un consum exagerat de la pompa de servodirectie. La Astra G x16XEL, ai idee ce mase tre sa curat si unde se afla ele? Ma gandesc sa nu dea informatii gresite in ECU si senzorii de temperatura de pe motor. Astept reply de la voi!!!
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
am tot cautat problema mea insa asta a fost singurul topic legat de asa ceva. poate sunt offtopic in cauza fiind motorul 1.7DTI, dar va rog sa ma ajutati.

de ceva vreme am observat ca relantiul este instabil. cum se manifesta: motorul merge rotund pentru 15-20 secunde dupa care are cateva fluctuatii de turatie (de 4-5 ori scade turatia cu ~10-20 ture) lucru ce se sesizeaza atat in turometru, dar si in vibratiile din volan, schimbator, pedale. dupa aceste fluctuatii iarasi merge rotund pentru aceeasi perioada si tot asa.

in seara asta am observat alta chestiune care ma pune si mai mult pe ganduri. temperatura afara 8 grade, dau cheie, porneste, aprind farurile si ce observ: luminile incep sa palpaie usor, iar zgomotul motorului se auzea "oval". o data cu farurile palpaiau si luminile din bord, radio-cd, etc. banuiesc ca acest lucru se manifesta in toata instalatia electrica. la accelerare fenomenul dinsparea, insa la relanti revenea. acest lucru a persistat pana s-a mai incalzit putin (cand am ajuns acasa, dupa 5 km, totul era in regula).

Cum pot afla ce se intampla, daca este ceva defect? Unde pot testa instalatia sau cum pot depista cauza?

Va rog sa ma ajutati!
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema. am fost la service si mi-au zis ca trebuie schimbat releul la bobina de inductie. are fluctuatii la relanti (nu mereu). mi-a spus ca din cauza umezelii, releul fiind jos... costa cam 1milion piesa plus manopera
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
la ce service ai intrebat?
eu am primit un raspuns asemanator (doar din descrierea simptomelor, fara a se vedea masina) insa pretul era in jur de 4,5 mil inclusiv manopera. mi se pare cam multisor si nu vreau sa ma arunc la primul iesit in cale.

ce se poate intampla daca ignor aceasta situatie si continui sa circul cu acest defect? ce stil de mers grabeste defectarea pieselor: urban cu opriri dese, extraurban, viteze ridicate?

rog raspunsuri si din partea altor cunoscatori, eventual alte posibile cauze si rezolvari...
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eu sunt din Buzau si e un service din Buzau. oricum toata lucrarea mi-au spus ca o sa dureze 3-4 ore ca trebuie dat tot jos pe sub masina ca sa ajunga la releu.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:e normal sa faca asa de la servo daca e dus. Cand apesi frana isi schimba turatia daca tii apasat?

*
Parerea mea e ca e o PB de regulator la alternator... SPERA sa nu ramai fara servodirectie (electrica) masina devine practic imposibil de condus, cel putin daca nu esti campion de culturism...
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
1. azi am intrebat la erebus cat e releul in cauza. surpriza: acesta vine cu tot cu puntea de diode si in total e 21 mil... Shocked . sper sa nu fie nevoie totusi si sa gasesc si separat.
totusi din alte surse am obtinut un pret de 6.5 pt acelasi lucru. n-am investigat sa vad de unde vine direfenta.

2. nu stiu cui ii era adresat postul predecent. daca era pt mine, n-am facut testul respectiv. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR