Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
crystyxcw a scris:Este diesel, se aude turbina, cred ca are scos catalizator, intermediara si pusa finala aftermarket.


cum ar fi sa ai una ca asta in y .se aude criminal ! Twisted Evil
Skip ads

  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cu siguranta scoate fum de inebunesti si nici la gaze nu o vad bine cand vine vremea itp-ului.Si eu m-am gandit asa ceva la astra h .Toata lucrarea duce in 1200 ron.In afara de sunet si o evacuare mai buna a gazelor ,nu vad alte avantaje.Prea mare investitia pentru efectul obtinut
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu totusi ma gandesc ....daca ii tragi teava din intermediara si la capat in loc de finala bagi un tips... nu schimbi cu ceva sunet-ul ? Eliminarea intermediarei cade...cu siguranta fara ea obtii sunet dar la drum lung nu cred ca e deloc placut.
  • maryan99

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare..
urmaresc cu mare interes acesta tema si in genaral topicurile bazate pe tevi de esapament si tot ce insemna sunet.
am un astra g 1.7 si de curand am "amputat" catalizatorul,dupa care a urmat achizitia unei tevi de esapament marca REMUS.
la momentul "amputari" catalizatorului,am observat ca sunetul era fff placut pt un diesel,acest sunt a disparut o data cu imbinarea tevii intermediare in teava de esapament,lucru normal din cauza tevii perforate aflate in interiorul tevii de asapament si care are rolul de-a diminua gazele si reduce sunetul.
acum si intrebarea mea legata de acesta teava perforata aflata in interiorul tevii de esapament...daca tai teava de esapament si golesc tot interiorul vata de sticla,si teava perforata care reduce sunetul,pot castiga ceva in materie de sunt,eventul pot pune sun un filtru conic K&N?ca tot trb sa il schimb.
asi vrea si eu daca se poate un sfat,sau nu merita sa stric bunatate de teava?


Uploaded with ImageShack.us
Skip ads

  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Evacuarea sport e absolut inutila pe diesel turbo din punctul de vedere al cresterii puterii. Nu inteleg de ce va place sa urle?! Eu i-am pus doar un tips numai pentru aspect
  • maryan99

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
"mihaintz" ce lume minunata ar fi daca toti am gandi la fel si toti am avea aceleasi gusturi,din pacate sau din fericire nici nu stiu cum sa ma exprim nu este asa.
fiecare are gusturile si nebuniile lui,prin urmare nu ne putem schimba.
respect....
  • maryan99

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
haideti dragi colegi,astept parerile si sfaturile voastre referitor la golirea unei tevi de esapament..
o seara buna..
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
"maryan99" aceias evacuare ,identica chiar am pe bertone poti vedea in garaj la mn ,se aude destul de bn (cel putin la mine ca este benzina) doar ca eu mai am si filtru conic ...si parerea mea ar fi ca nimic nu se compara cu un sunet sportiv ,personal sunt foarte multumit de ea si ca aspect si ca sunet


Ultima modificare facuta de adinan_superstar la Joi 09 Jun, 2011 12:52 am
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
bertone_irmscher nu pune la suflet.

Omu e "racer" el vrea sunet si performanta cu 1.7 diezel cu evacuare de 70 teava inox si filtru conic K&N cu inductie racita.

Lasa-l sa-si faca damblaua sa sune masina lui la semafor ca un U650


Ultima modificare facuta de cangri la Joi 09 Jun, 2011 12:51 am
  • maryan99

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cangri a scris:bertone_irmscher nu pune la suflet.

Omu e "racer" el vrea sunet si performanta cu 1.7 diezel cu evacuare de 70 teava inox si filtru conic K&N cu inductie racita.

Lasa-l sa-si faca damblaua sa sune masina lui la semafor ca un U650

in primul rand nu am facut referire la performanta,ci la sunet.
si in al 2-lea rand nu sunt singurul care vrea un sunt sportiv pe un motor diesel.


Ultima modificare facuta de maryan99 la Joi 09 Jun, 2011 1:02 am
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am incercat o gramada de variante ... dupa 4-5 ore de mers la drum lung cu evacuare sport pe 1.7 mi-am dorit inapoi intermediara si finala originale. Desi sunetul pare frumos in primele cateva momente, dupa un timp incepe sa te doara capu. Cel putin asa e la mine.
  • maryan99

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut "bazare" da-mi si mie te rog frumos cateva din variantele tale,sa incerc si eu ca tot avem acelasi motor.
o zi buna...
Skip ads

  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Care va fi diferenta de sunet intre o finala sport si o teava trasa din intermediara cu un tips la final?
Ma intereseaza sa nu fie zgomot la interior.Am ramas fara finala stock si am zis sa aplic una din cele 2 variante.
Mi-ar placea sa se auda ceva sunet in blana dar la drum lung si mers normal de oras nu as dorii zgomot ...mai ales la interior.
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
daca vrei sa scoti cai in plus "fentezi catalizatorul"......cu toba spor nu scoti nimik, o cunostinta si a comandat evacuare completa k&n park din america pt un ford probe, si dupa ce a pus masina pe dyno, a constatat ca avea mai putin cai putere ca si inainte
  • rabinupit

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
la diesel cu turbo daca dai jos finala si anulezi si catalizatorul (doar teava) se pierde cuplu pe turatii mici
Turbina pierde din randament pe demaraj. La mine s-a simtit diferenta
Cel mai eficient mi se pare cu catalizator anulat si toba finala direct-flow sau pentru variantele cu DPF, scos doar toba finala si pus teava in loc

Oricum avantajele mi se par a fi doar design-ul, performanta si eventual calitatea tobei ca rezistenta. Sunetul nu prea difera chiar daca pui Powerfull, Remus, Borla, Magnaflow.... cel putin pe H. Am observat ca la motorizarile cu resfotare se aude altfel
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ma bate gandul sa imi fac si eu asa ceva.cam cat te-a costat toata operatiunea? arata foarte bine
  • Alxtuning

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Va salut...Mi-am pus si eu astazi pe masina mea(vectra b 2.0 dti) o toba sport in Y,si nu scoate foarte mult zgomot,am citit pe net ca la diesel nu s-ar auzi cine stie ce,dar ce as putea sa ii fac,ca sa se auda mai gros...inafara de cataliator,ce as putea sa ii fac sa ii maresc zgomotu..
  • relaxu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut...am renuntat si eu la toba finala si am pus teava.putere nu cred ca se pune problema insa la sunet,adevarat la turatii un pic ridicate se schimba.este atat cat trebuie nici sa te doara capul.

.va salut si va respect
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut ! Am vazut ca aici se discuta despre tobe si am hotarat sa intreb si eu tot aici fara sa mai deschid alt thread . Vreau si eu sa stiu daca merge pusa o toba sport pe diselul meu de 2.0 Dti . Ma refer daca se aude bine , scoate fum , de putere nu mai inteb pentru ca nu urmaresc asta nu ma intereseaza , nu o pun pentru a-mi da putere doar pentru sunet . Si nu stiu daca se merita pusa una de acent gen pe un disel. Va multumesc mult !
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Iti recomand sa renunti de tot la finala, tragi direct teava si ii pui un tips decent, nu se merita sa investesti intr-o toba sport pentru un diesel. Fum o sa iti scoata cat iti scotea si inainte, cel putin la mine se aude frumos, nici prea tare.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR