Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu mai incarca alternatorul si s-a lasat cu schimbare releu regulator . S-a montat Mobiltron , toate bune incarca acum 14.3 - 14.4 atat la relanti cat si in ture , cu / fara consumatori .
Au aparut insa niste probleme pe care nu le aveam inainte:
1. La pornirea ventilatorului pe treapta 2 ( la mine functioneaza doar tr. 2 si 3 ) motoru scade brusc in turatii pt o fractiune de secunda si apoi probabil compenseaza electronica si revine .
2. Aceeasi scadere brusca a turatiei se intampla si cand fiind pe loc virez brusc
3. De asemenea si la franare , cand turometrul ajunge la relanti , are tendinta sa fluctueze sub si peste turatia normala de relanti ( 850 rpm dupa estimarile mele - putin peste gradatia de 800 )
Am stat cu aparatul de masura pe baterie si statea fix la 14.39 la relanti fara consumatori iar in momentul pornirii electroventilatorului a scazut la 14.1 V
Toate lucrurile astea nu se intamplau inainte de interventia la alternator desi inainte incarca destul de slab cam 13.6 , existau niste fluctuatii la actiunile in cele 3 situatii mai sus insa erau foarte line si insesizabile daca nu te uitai fix pe acul turometrului.
Este Astra Classic II Z14 XEP alternatorul era Bosch de 100 A din ce am vazut.
Are cineva idei ?
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Dapp raspund tot eu , poate ajuta pe cineva.
De vina era tot releul care genera toate problemele de mai sus.
Am pus unul Bosch si au disparut problemele.
  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR