Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut baieti, sunt nou pe forum..si am si eu o problema.
Sa va povestesc Very Happy
De curand mi-am luat un Astra H 1.7 CDTI..din anul 2004 decembrie, cu 200 000 de km.
De cand l-am luat scoate fum negru dupa el, destul de rau, cel mai rau scoate intre 2000-3000 de rotatii.
Am fost la un mecanic care mi-a curatat EGR-ul si toata admisia, si am schimbat senzorul de la turatii, cred ca ala este (un senzor care nu ma lasa sa mai accelerez masina)..bun, acum problema la mine persista, imi scoate foarte rau fum!
Am pus masina pe un tester, si nu imi da nimic tester-ul..mentionez ca era unul original de GM!

Aveti vreo idee ce poate avea?Sad
Chiar ma enerveaza fumul acela dupa ea...parca e o locomotiva!

La recomandarea mecanicului am facut un drum in afara..unde am mers numai in jurul turatiei de 3000..dar cand am ajuns in oras, la fel se comporta, chiar si pe drum, cand ajungeam pe la 2500 de rotatii, scoatea fum in spate..vizibil in oglinda...
Skip ads

  • iNGU

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai bine faci un test in timp real..motorul incalzit si nenea cu laptopul in dreapta iar apoi compari datele tale cu unele nominale..ai schimbat de curand filtru de aer? Poate fi debitmetrul..incearca sa ii scoti mufa sa vezi daca mai scoate fum pentru inceput
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut, cand am cumparat masina cred ca era schimbat filttul de aer..adica sigur e schimbat, ca m-am uitat la el...si e nou nouț, prima mea banuiala pentru fumul ala, a fost sa nu fie filtrul de aer imbacsit..
Ce trbuie sa fac mai exact? Iau mufa de la debimetru si pornesc motoru? Pot sa fac si o tura cu ea asa?
  • iNGU

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Da, scoate mufa de la debitmeteu si vezi daca mai scoate fum..teoretic daca e defect nu o sa mai fumege..daca nu ma insel ti se va aprinde check engine-ul..revin-o cu info dupa ce ai facut asta
Skip ads

  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ok, am scos mufa de la debimetru, si am dat o tura cu masina, check-ul a stat aprins pana am pus mufa la loc.
Cat am mers fara mufa de la debimetru masina a fost lipsita de vlaga..dar nu a scos pic de fum!
Dupa ce l-am pus, locomotiva si-a revenit.

Care sa fie problema? De ce influenteaza debimetrul? imi poti explica?
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Si imi consuma si cam mult...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La un service Opel verifica injectoarele, cantitate aer debitmetru si turbina.
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat injectoarele..nu au nicio problema..cu un tester original de opel
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De regula, pt. verificare injectoare se face test de retur. Testerul nu e chiar asa precis.
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles, dar vazui ca se rezolva problema fumului dupa ce luai senzorul de la debimetru, acum, vreau sa intreb ceva, am un prieten cu un opel astra g tot din 2004..cu acelasi motor ca al meu..doar ca are 90 de cai daca nu ma insel..se poate sa incerc debimetrul de la masina aia? sa vad daca mai scoate fum?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motorul lui are doar 80 de cai dar poti folosi debitmetrul lui pt. proba.
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Asta voiam sa aflu..daca pot sa-l folosesc, adica ma gandeam ca avand mai putini cai, functioneaza diferit!
Skip ads

  • iNGU

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Daca e aceasi masina si acelasi motor caii trebuie sa fie la fel..incearca cu debitmetrul lui, trebuie mearga
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut, am probat azi debimetrul..nu se nimereste, e diferit!
O sa incerc sa caut altul sa probez..o intrebare am, daca debimetrul era defect, nu imi dadea eroare in bord?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ba da.
P0100 de regula.
  • csrcorny

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
Am facut azi o diagnoza la reprezentanta, si mi-au zis ca injectoarele sunt problema,dar nu mi-au zis concret care din ele..
Acum am vorbit cu un mecanic..si mi-a zis ca nu e necesara repararea lor.
Cei drept masina porneste foarte usor, trage bine, singura problema este fumul care curge dupa ea..
ce ma sfatuiti sa fac? sa iau altele second-hand si sa le probez inainte, sau sa le repar pe astea?
Desi am vorbit in craiova la un centru..si mi-a zis ca in mare ar fii vorba de 600 lei/ injector de reparat, mi se pare foarte mult!
  • AFilibiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salut . Am si eu un opel astra h 1.7 cdti din 2006 101cp . Am o problema si anume se tureaza si trage greu. Cand fortez accelerația peste 2000 turatii începe sã trepideze toata mașina în sarcinã și se aprinde martorul in bord ,cand slãbesc accelerația pânã în 2000 ture se stinge martorul din bord.. mentionez ca turbosuflanta am reconditionato acum 2 zile, egr ul a fost verificat ca nu cumva sa fie blocat dar nu și curãțat, nu are nicio pierdere de presiune... ce am observat e ca scoate fum alb cand ii dau turatie mare pe liber cand nu e in sarcinã. Ce pareri imi puteți da?
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ca si alte discutii referitoare la problema fumului scos de motoarele astea, totul se rezuma la intrebari, rãspunsuri, bãnuieli, promisiuni ca cei cu problema vor posta ce au rezolvat, însã totul se termina brusc fara nici un rãspuns care sa lãmureascã problema asta definitiv. O foarte mare parte a celor cu astra g sau h cu motoare z17dtl au exact aceleasi probleme cu fumul si nimeni nu a rezolvat problema asta desi s-au fãcut o grãmadã de curatari si înlocuirii de piese.
PAREREA MEA:
ORI TOATA LUMEA FACE TOTUL PÃŽNÃ LA A REZOLVA PROBLEMA INJECTOARELOR CARE SE DOVEDEȘTE A FI FOARTE COSTISITOARE, ORI SOFTUL MASINI O IAȘI RAZNA S-AU E FÃCUT DE PRODUCÃTOR SÃ O IA RAZNA SI ORICÃŽT NE-AM CHINUI, NU REZOLVÃM PROBLEMA ASTA.
Prea toata lumea are aceeași problemã si nimeni nu reușește sã o rezolve
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR