Ai uitat parola?


  • c4ta
  • Membru bebe
  • 1 mesaje
  • din 26 Sep 2015
  • Locatie: Mehedinti
  • c4ta

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Este primul topic . Am un Vectra C 2.0 DTI 74 kw . De vreo 2 luni imi face numai probleme . Acum vreo 2 luni mi s-a aprins cheia service la ea. Am bagat-o pe tester si mi s-a spus ca este pompa de injectie.Am schimbat vreo 5 pompe toate aveau aceeasi simtoma ca a mea,mergea cateva minute bine pana intra in avarie intr-un final,am gasit una,am puso pe masina toate bune si frumoase a mers bine,numai ca pornea putin mai greu din cauza avansului care era prea mare .Am mers a doua zi la mecanic mi-a dat avansu mai mic.Pornea masina ziceai ca iti ea cheia din mana.Toate bune si frumoase pana cand am vazut probleme cu trasu in suturi cand o accelerez incet de la 1800 la 2200 de ture Nu stiu ce sa mai fac ajutatima.Si inca ceva cand pornesc prima scoate un fum negru la prima pedala, apoi isi revine, dar daca o accelerez mai tare la fel scoate fum negru, si cand d-au cu spatele si cand schimb vitezele.
Nu pot merge deloc incet sau sa merg in spatele cuiva prin oras ca merge numai in suturi. Astept niste sfaturi pareri, opinii a celor care s-au mai confruntat cu acest lucru.
  • EVarlan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
ai descoperit problema? ce era ca si a mea face la fel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,138
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ai verificat alimentarea cu motorina si sa nu ai cumva o dezamorsare pe traseu (furtune retur injectoare, capac filtru motorina, sorb rezervor - acolo au mai gasit probleme unii). de asemean verifica si curata EGR si galeria de admisie sa functioneze corect clapetele de la admisie. ar trebui verificate si injectoarele sa fie ok si in parametrii dar mai ales duzele la injectoare sa pulverizeze frumos, constant si egal.
simptomele tale sunt specifice problemelor de pistonas de avand dar cum ai schimbat mai multe pompe cred ca nu toate aveau aceasi problema.
mai poate sa fie si problema din ECU.
Cel mai sigur ar fi o dignoza in mers si acolo se pot vedea parametrii si intrepreta de unde ar putea sa fie problema...
motorina de unde pui? cand ai schimbat filtrul de motorina? ai curatat (purjat) depunerile din filtrul de motorina vreodata?...
i-ale pe rand si ii vei da de cap Smile
  • EVarlan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cand se incalzeste dispare orice problema pe tester 5 la numar inclusiv unul cu soft original totul este in parametri filtrul de motorina acum 1 an dar nu am decat 5000 km masinuta cu cheie nu ramane aprinsa si in relanti merge foarte rotund doar cand este rece motorul si tempratura sub 10 grade face mofturi dar in viteza mare treapta 3 4 5 merge sfoara
  • EVarlan864

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ai gasit rezolvarea că și zafira mea face la fel aceleași simptome ca la tine

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata