Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am mai cautat pe aici pe forum dar nu am ajuns la nicio concluzie, asa ca am hotarat sa deschid topic.
Am o Vectra B 1997, motor x18xe care de la o vreme (intamplator sau nu, dupa ce am schimbat simeringul dintre cutie si motor, pentru ca scapa ulei) porneste greu cand e rece. Bateria este in parametri, dar invarte de cateva ori pana o ia, si cand porneste are cateva momente de "balbaiala". Cineva mi-a spus ca ar putea fi pompa de benzina, care are nu stiu ce supapa care ar trebui sa stea inchisa, ca sa ramana benzina pe traseu. Ceea ce are sens, pentru ca atata vreme cat becurile din bord nu se sting cand dau la automat (semn de baterie descarcata) asa imi parea si mie, ca ar fi o problema de alimentare. Sau, posibil sa fie din cauza bujiilor/bobinei?
Imi poate spune cineva cum pot verifica pompa/supapa aia? Dar bobina? Ar fi pacat de bateria aia sa o omor asa, si nervii mei pe langa. Nu face intotdeauna, dar preponderenta este spre pornire greoaie - ~90% din porniri se intampla asa. La cald, porneste OK, sa zicem undeva la 15% din porniri sunt tot asa greoaie.
Multumesc
Skip ads

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pompa de benzina o verifici cu un manomentru si ii verifici presiunea. Din pacate, nu am TIS ca sa iti zic exact valoarea...Bobina, poti face o proba de la vreun coleg sau prieten caruia stii ca ii functioneaza bine motorul cu bobina identica cu ceea care o ai pe masina...
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Auzisem ceva de verificare electrica, un fir cu bec ... ? Nu am inteles foarte bine, dar se poate verifica si asa? Banuiesc totusi ca intr-adevar proba de presiune e cea relevanta in conditiile date.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
La pompa, verificare cu becul? Chiar nu am auzit...lucrand oarecum in domeniu, ai putea sa verifici daca vine curent cat trebuie(12 volti sau cati ii trebuie ca sa functioneze). Apoi poti verifica presiunea si debitul pompei...
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da, si mie mi s-a parut ciudat, dar probabil ca asa se testeaza daca ajunge curent corect in ea? Dar ma gandesc, atata vreme cat nu am probleme in mers, alimentarea electrica nu este/nu ar trebui sa fie o problema, corect? Atunci cand porneste corect, masina porneste la sfert de cheie, fara nicio problema.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Deci, e posibil sa se dezamorseze, daca zici ca de obicei face asta la rece. Si da cand e calda si circuitul e amorsat, ea va porni la sfert de cheie(ea=masina). test de presiune dupa ce masina sta o perioada...sau dupa ce a mers cu motorul cald, o masori, apoi o lasi sa se racesca si vezi cat scade presiunea in timp...De obicei dupa cat timp porneste mai greu?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu plec dimineata cu masina la munca, si o mai pornesc dupa-amiaza. La mine in cele mai multe situatii ori sta toata ziua, ori am de umblat si asta inseamna ca maxim in 30 de min o pornesc din nou. Mi s-a intamplat sa porneasca greu si dupa ce a stat 10 min (rar), asa cum mi s-a intamplat si sa porneasca dupa un weekend de stat la sfert (rar). Regula este totusi ca motorul este rece cand se intampla sa porneasca greu - sub 37 de grade, vad asta pentru ca nu intra GPL-ul ci sta putin pe benzina.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pai incearca o masurare a presiunii si vezi ce zice si apoi ne mai frecam in cap si vedem ce facem pana ii dam de cap...Ca poate fi si nu numai de la pompa, ci sa pierzi si prin alta parte presiunea,,,vorba aia:mai ai conducte, injectoare etc...Alta chestie|: cand e cald, porneste direct pe gaz, nu? Ai probleme cu pornirea si direct pe gaz? Ca asa cred ca putem elimina pompa de benzina si sa mergem spre ceva de natura electrica sau chiar ECU...


Ultima modificare facuta de john_doe200616 la Lun 12 Oct, 2015 2:34 pm, modificat de 2 ori in total
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mda, tre sa vad unde gasesc si eu mecanic in stare de asa ceva Smile)))
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
N-a mai citit niciun coleg cu idei topicul asta? Sad
  • iulianbc

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2018

  • Mesaj Privat
problema pornire opel vectra b 1.8i porneste extrem de greu am facut si diagnoza .. precizez ca am schimbat filtre,bujii,senzor turatie,baterie noua,pompa benzina,regulator presiune rampa injectoare..la fel porneste foarte greu...pareri?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR