Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alecs9o

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Ieri am observat o pata mare de ulei sub masina. In urma cu aproximativ un an, daca nu chiar mai putin, am schimbat furtunul care unge pompa din capul alternatorului si avea aceeasi problema. Azi am fost la service pe elevator si s a uitat mecanicul. Intradevar este furtunul de vina, insa dupa ce m am urcat inapoi la volan afisajul de la radio am observat ca era aprins, nu am dat importanta si cand am ajuns acasa am oprit motorul si imediat a început sa claxoneze continuu, fara sa ating butonul, iar daca apasam nu avea nicio reactie. Am aprins radioul si am vazut ca s a oprit claxonul insa dupa ce am oprit radioul, iar a ramas afisajul blocat...
Cauze ? ( si la furtun si la afisaj ? )
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ceva scurt pe undeva si probleme la alternator... verificata incarcarea la alternator si bateria respectiv pompa de vacum de la alternator din capat cu scurgerea aia de ulei. Posibil si sa fi ajuns ulei in alternator...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR