Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Kulanza se aplica atunci cand este o problema care nu tine de exploatare ci de proiectare/materiale. Caz concret: distributie 1.2 tsi, intinzator plus lant.
Daca defectul a aparut, sa spunem, dupa ce o distributie a fost montata prost, service-ul in cauza, fie el si reprezentanta, va suporta costurile. Firma mama in acest caz n-are nici o treaba.
Skip ads

  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Un motor care moare la 150000 km nu poate decat sa aiba o problema de proiectarea atata timp cat intretinerea s-a facut la servicul lor.altfel nu ar mai face nimeni reviziile la reprezentatanta. Cel putin asa vad lucrurile oamenii aici in Germania. Este singurul motiv pentru care fac reviziile la reprezentanta. Altfel nu ar.platii nimeni aproape dublu.iar vw cu motoarele lor tsi sunt un caz aparte. Oricum in germania erau mai putini pasi de facut pt schimbarea lantului ca si in romania si nu eea conditionat de cate lanturi ai schimbat ca si in romania. Se manifsra zgomotul se schimba lantul
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Adica daca faci toate reviziile in reprezentanta Opel si dupa schimb curele/role se intimpla ceva atunci iti repara Opel motorul gratis, desi esti iesit din garantie? Ar fi frumos ca idee, creste increderea clientilor, dar poate pagubos pentru Opel. Cine spune ca eu nu stresez masina astfel incit sa moara motorul independent de lucrarea facuta? Adica zic , ei schimba o rola, lant, curea , nu demonteaza motorul ca sa vada uzarea lui. Eu am avut caz de interventie nereusita la care au refacut totul pe cheltuiala lor, dar ma intreb daca pica ceva conex acestei piese, mai beneficiez de gratuitati?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
E vorba de defecte de fabricatie. Nu ca schimbi distributia si tie ti se rupe roata.
In cazul de fata, sigur e un defect ce nu tine de exploatare. E defect de material mai mult ca sigur.
Si ar trebui acoperit de producator, ca fiind componenta de utilizare îndelungatã.
Dar fiind in Romania...
Skip ads

  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:Adica daca faci toate reviziile in reprezentanta Opel si dupa schimb curele/role se intimpla ceva atunci iti repara Opel motorul gratis, desi esti iesit din garantie? Ar fi frumos ca idee, creste increderea clientilor, dar poate pagubos pentru Opel. Cine spune ca eu nu stresez masina astfel incit sa moara motorul independent de lucrarea facuta? Adica zic , ei schimba o rola, lant, curea , nu demonteaza motorul ca sa vada uzarea lui. Eu am avut caz de interventie nereusita la care au refacut totul pe cheltuiala lor, dar ma intreb daca pica ceva conex acestei piese, mai beneficiez de gratuitati?

Da cam asa stau lucrurile. Daca masina are un rulaj decent si este iesita din garantie dar poti dovedi ca servisarea a fost facuta la ei raspunsul este de cele mai multe ori pozitiv. Plus ca su dealerul isi apara clientul si pune presiune pe Opel. Altfel nu ar mai avea serviceurile reprezentantelor clienti.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Aici se aplica kulanza unui motor iesit din garantie?
Mai jos e textul complet, interesant ar fi cum se aplica kulanza la "This is caused by a combination of design, production residues and driving profile."
Adica nea Caisa mecanicul va insista ca eu am driving profilede racer in loc sa tina cont de primele doua chestii? Nu mi-e clar daca asta e un recall sau doar procedurã de lucru si cui se poate aplica.

Insignia 2009 – 2011 - A20NHT
Engine A20NHT: Turbocharger - Damaged
The Turbocharger may be damaged due to worn thrust washer. This is caused by a combination of design, production residues and driving profile.
Improved turbocharger are scheduled to be introduced beginning of 2011. In case of customer complaint, please install improved turbocharger (hardened thrust washer) and perform engine oil and filter change. Note: Use Dexos 2 and new oil filter (smaller mesh size) Turbocharger 12 643 932 Engine Oil Filter 12 605 566
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai primit vreun raspuns? A trecut ceva vreme
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
N-am inca probleme cu turbochargerul decit usoare urme de ulei/vapori in tubul dintre filtrul de aer si turbina. Intrebam ca pprincipiu, in caz ca... De la Opel am primit raspuns ca nu exista recall-uri pentru A20NHT. No comment...
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
A20NHT an 2010, automata 4x4 permanent 220cp si 233.580 km.
Acelasi ticait de ceas secundar decand am luat masina. 0 erori comportament normal....numai consumu e crima si premeditare daca mergi putin sportiv...Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR