Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara! Am un opel astra 1.7 DTI care de cateva zile imi face ceva probleme. Mi-am dat seama dupa un drum mai lung ca masina nu mai trage cum trebuie si nu se mai tureaza peste 3000 rot/min insa fara sa se aprinda check engine. A doua zi cand sa pornesc,de pornit porneste la sfert, iar apoi incepe sa vibreze destul de tare motorul cu scaderi ale turatiei cam un minut asa apoi se regleaza turometrul normal la 800 rot/min. .
Dupa ce se incalzeste trage normal daca schimb vitezele la 2500 ture. Daca ma dau la ea, pe la 3300-3500rot/min nu mai vrea mai sus si abia atunci incepe sa scoata fum alb cu un miros specific si nici nu mai trage.
Am verificat pana acum calculatorul de injectie,debitmetrul si am curatat egr,admisia cat s-a putut fara sa demontez si senzorul MAP. Cand am ajuns la egr, surpriza: era obturata teava metalica care iese din egr si intra in motor prin partea din fata.
Intre timp a aparut un cod de eroare P0400 care am inteles ca e de la egr si dupa ce am pus alt EDU de proba a aparut si P0500.
Azi nu s-a mai aprins check-ul de loc dar motorul tot refuza sa treaca de 3500rot/min si nici nu prea mai scoate fum.
Orice parere este binevenita. Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
- fum alb sau abur ? ( mirosul intepator al noxelor provine din aditivii anti-inghet din motorina care incep sa fie utilizati acum in prag de iarna)
- P 0500 - vezi rulment fata stanga, mufa/ fire ABS
- P 0400 - EGR - vezi electrovalva, mufa, EGR sa fie ON (adica presupun ca ai scos tablita) - la y17 nu merge cu "jmecherii, mai devreme sau mai tarziu ECU se prinde de manarie.
- eventual verificare cu alt EGR
- cum ai verificat debitmetrul?
- vezi capac filtru motorina ( etanseizare)
- incearca ulei 2T in motorina
- schimba treptele "mai sus" de 2500
- diagnoza in mers facuta de un nene care chiar stie ce vede pe laptop.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Codul cu p500 a aparut prima data pe loc cand mi-a pus alt EDU. Apoi s-a resetat cand am curatat egr dar s-a aprins iar.
Am luat debitmetrul de pe alta masina cu aceeasi motorizare.
Am schimbat filtrul de motorina acu 2 zile si am verificat etanseitatea.
Am dat comanda de ulei 2t. Astept sa ajunga comanda.
In mod normal schimbam pe la 2500. Acum de cand cu buba schimb la 2900-3000 si din cand in cand incerc sa ii dau mai sus, poate poate incepe sa treaca de 3500
Diagnoza i-am facut dar nu in mers ca nu am gasit pe nimeni in Mangalia care sa se priceapa.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu, vezi intalnirile clubului din zona ta sau ia legatura cu @bazare pt o diagnoza profi. Ori un service mai rasarit chiar din Constanta.
PS - vezi si sorbul din rezervor. Poate nu rezolvi nimic dar nu-i strica o vizita.
PS2 - cred ca la final vei ajunge la o verificare injectoare.
Skip ads

  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Rezervorul a fost curatat cand a fost schimbata garnitura de chiuloasa adica acu vreo 8000 km.
O sa incerc sa ajung Duminica la intalnire la Constanta.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dupa discutiile cu colegii la intalnirea de Duminica am ajuns la concluzia ca vinovat ar fi senzorul de arbore cotit sau cel de pe volanta iar azi aveam de gand sa ii schimb. Insa de dimineata mi-a mai aparut un cod de eroare- P0216 Inj Timing Ctrl Circ Error dar simptomele sunt aceleasi.
Acum intrebare intrebatoare, ar putea avea legatura cu faptul ca nu se tureaza peste 3500 sau sa fi aparut intre timp o noua problema?
Pe forum am mai gasit aceeasi problema ca a mea insa nu si rezolvarea https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul de turatie insa tot degeaba.
La tester pompa de injectie la relanti baga 1,7 iar in turatie 3,5 maxim de unde cel care a facut testerul a ajuns la concluzia ca e pompa de injectie dusa.
  • daniell83

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2015

  • Mesaj Privat
am o problema cu vectra b diesel, motor1995cc, din anul 98... dupa ce masina nu este pornita cateva ore, la pornire nu trage deloc,scoate fum alb...albastrui....mult...,(nu se accelereaza peste 2000t/min) si aceste simtome persista pana opres motorul si il las oprit 10 minute.... dupa ce sta oprit 5- 10 minute, motorul revine la normal.... Daca nu opresc motorul, oricat de mult as merge nu isi revine...
dupa revenirea la normal...totul e ok..... am verificat furtunasele de vacum, am verificat dezamorsarea pompei.. totul pare ok...

daca cineva a intampinat aceasta problema si a gasit o rezolvare, ii sunt recunoscator.... Precizez ca nu am un mecanic deoarece sunt in Italia, si dupa o vizita in service ar fi trebuit sa schimb jumatate de masina...dupa mecanici de aici... Cum masina este veche si cu multi km... as vrea sa o mai folosesc pentru ceva timp..... dar nu merita sa bag mii de euro
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
radutzzu18 a scris:Am schimbat si senzorul de turatie insa tot degeaba.
La tester pompa de injectie la relanti baga 1,7 iar in turatie 3,5 maxim de unde cel care a facut testerul a ajuns la concluzia ca e pompa de injectie dusa.

Mai cere o parere din alta parte sa fi sigur. La y17dt pica mai repede EDU decat pompa inj. spre deosebire de 2.0 unde e cam invers.

@daniell83 - atunci , la prima pornire , cand merge cu figuri, n-ai martori aprinsi, erori, ceva ?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Luni o sa ma mai duc cu ea la un tester la unul care se pricepe sa imi citeasca valorile si sper eu sa isi dea seama ce are.
Nea ala care mi-a pus testerul ultima data si a zis ca ar fi pompa a cam vrut sa ma tepuiasca in sensul ca mi-a cerut 1500 lei, 1200 pompa(foarte mult zic eu) si 300 manopera iar cand i-am zis sa vin eu cu pompa(gasisem la 450 lei La dezm Corbu) a dat-o cotita ca daca nu e buna pompa pe care o aduc eu....si alte scuze... Service-ul asta e tot in Corbu, deci sigur tot de acolo ar fi luat pompa.
Scuze daca a fost putin off topic
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ai apucat sa bagi ulei 2T ?
Ps - sefu" meu intr-o zi a ramas spectator langa masina - 2.0 dth. Pompa injectie trimisa la Cluj pt ca in Oradea nu se intampla nimic. Reconditionare pompa - 35 milioane. Ca fapt divers.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu am apucat sa bag ulei.
Acum vin de la tester cu ea. Calculatorul da valori normale in ce priveste pompa de injectie.
Am ajuns la concluzia ca nu primeste aer suficient de unde si fumul alb.
Au fost verificate furtunasele de vacuum si s-a ajuns la concluzia ca ar fi senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
Luni o sa caut pe la dezmembrari sau la un prieten sa pun de proba si revin cu detalii.
Week-end placut!
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pai ce facem ? Ba senzor turatie, ba senzor MAP, ba pompa inj. ?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asta inseamna sa merg ba la unul ba la altul...
Incerc sa schimb ce e mai ieftin pana sa ajung la pompa care oricum se zice ca pica foarte greu
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul de presiune de pe galeria de admisie si tot degeaba. Nu știu ce sa mai fac!
Incep sa ma gandesc serios la pompa...
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu noi detalii cu privire la problema mea.
In ultimul timp nu mai am nici un cod de eroare stocat, iar check engine se aprinde doar daca turrez masina la blana pe loc. In mers nici un cod.
Pana acum am facut tot ce mi s-a recomandat pe forum dar tot fara rezultat si nu stiu ce sa-i mai fac.
Daca mai poate da cineva o parere i-as fi recunoscator!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata. Am schimbat pompa de injectie.
Multumesc tuturor celor care s-au implicat pentru sfaturi si pareri!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din pacate problema a fost rezolvata doar temporar. Doua zile a mers brici. Rezolvat problema cu relantiul instabil la rece si cu limitarea turatiilor.
Acum la rece porneste normal, sta bine la relantiu, plec cu ea si incepe sa dea in nas de cateva ori, ca si cum nu se alimenteaza, mai ales in treapta a doua incepand cam de la 2000 ture pana spre 3000. Dupa ce se incalzeste merge normal.
Nu scoate fum cand se manifesta asa.
Si am mai observat ca uneori(pana sa ajunga motorul la temperatura de lucru) se tureaza singura in relanti pana la 1200 ture...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR