Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Vectra c 2005, z19dt-- Dupa ce am avut probleme cu alternatorul, turbina si cu intreruptul in mers si oprit de o data acum intampin o alta problema.
De 2 zile imi scade intensitatea la luminile de la interior si exterior(faza scurta, pozitii, stopuri). Eu am activata optiunea daylight si se aprinde automat faza scurta, iar cand e numai ea aprinsa nu se intrerup becurile dar in rest e aceeasi problema. In meniul ascuns imi apare o diferenta mare de voltaj..intre 14,2 si 15,3 .....dupa ce merg cu 1 sau a 2a cu peste 4000 ture se regleaza voltajul si se stabilizeaza la 14,2-14,3 .
Cand s-a reparat alternatorul am schimbat fulia, puntea de diode si releu. Dupa ce am schimbat turbina mi-a facut fazele cu intreruperile in mers(gen dat in nas) si de 4 ori se oprea la relanti. Am desfacut si curatat egr, clapeta acceleratie si vre-o w senzori si toate mufele de prin zona si am curatat cam tot ce puteam. Vre-o 2 saptamani mi-a pornit la sert dar dupa la fel ca inante dupa ce invartea un pic si de 2 zile am probpema cu luminile. Multi mi-au zis ca ar fi o masa cu problema..dar nu stiu unde sa ma uit..eu doar am scos mufe si toate au clips si sifuranta si toate le-am pus cum trebuie.

A patit cineva la fel cu luminile?
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am patit si la alta masina si la G-ul actual dar usor diferit de tine.
Scadea luminozitatea la orice asa, aiurea si la masina anterioara opelului, cand calcam ambreiajul crestea intensitatea luminilor !
In ambele cazuri am mers pe fir de la borna minus a bateriei pana am gasit unde era conectat la caroserie si am curatat zona.
La G insa n-am gasit legatura la caroserie pt ca " se pierdea" conductorul in " inghesuiala" dar am tras eu alt conductor de la borna minus la caroserie intr-un loc facil.
Suplimentar am mai tras un al 2-lea conductor de masa intre motor si caroserie.
La mine cel putin intensitatea luminilor s-a stabilizat.

Si daca tragi doar provizoriu un conductor borna minus baterie-caroserie si motor-caroserie sa vezi daca te ajuta cu ceva.
Bafta.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Merci mult. Am sa merg azi totusi la service poate stiu aia exact unde e..daca nu...frumos o bag in curte si dai batai:)). Merci mult de sfat:)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca problema e undeva in regulatorul incarcarii.

https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
Eu am facut asa ceva, dar tu daca vrei poti verifca cu un aparat de masura.
De cand il am pe masina pot zice ca e o diferenta de 0,2-0,4 v intre ce zice bc si ce zice asta micu...
Verificat pe un voltmetru profesional, asta micu are dreptate si bc minte...
Dar poate e doar la mine problema asta...
Skip ads

  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Scuze, dar nu stiu ce e ala si unde este. Dar am gasit ca borna de minus nu se strange cum trebuie si joaca ca e dus surubul. Faza e ca nu intepeg cum de merge cum trebuie dupa ce trec de 4000 ture.
Oricum masina aata e un mister pentru mine de cand mi s-a schimbat alternatorul si turbina. Dar na, sper sa o schimb la anu si sunt fan opel dar cred ca renunt la aceasta marca Smile multumesc de sfaturi
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Releu de incarcare, regulator de tensiune, etc...
Au 1000 de denumiri in functie de producator...

Incearca sa improvizezi ceva cu surubul ala nasol ca sigur de acolo vine.
Pune un surub normal si piulita sa fie contactul cat mai bun.
Eventual pune niste unsoare / wd40 acolo ca sa nu oxideze si sa fie contactul ok...
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Aveti idee unde se afla acel releu? Pot sa-l schimb si eu? Sau trebuie dusa la service ca e mai mult de dat jos? Am aflat , multumeac jgyprime pt sfat
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit problema...azi incarca 17-18 in mers si pe loc 15 Sad era dus de tot alternatoruo..asta eSad acum w luni am dat 585 lei sa schimb releu, diode si fulie. Acum mao dau inca 500 lei pe un sh si sper sa bu mai cada macar un an:)) pacatos opelul asta al meu. Dar na..asta e
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR