Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Atasez doua poze cu rezultatele unui test de noxe, am nevoie de interpretare.
Masina nu este opel, este un Rover 45 motor 1,6 benzina, euro 3.
Spuneti-mi va rog ce vedeti in neregula?

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
lambda putintel camn mare ... raportul stoechiometric este la lambda=1.. deci cam mult oxigen
este etansa evacuarea?
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da, asa mi-a zis si cel care a facut testul. " prea mult oxigen".
Eu testul l-am facut sa vad daca ma minte lambda 2 care merge pe bogat 700-900+ mV.
Lambda 1 merge perfect.
Cel putin ochiometric evacuarea nu are probleme, dar masina merge prost. Cu atata oxigen lambda 2 nu ar trebui sa fie pe sarac?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cu lambda atat de mare masina nu mai merge in parametrii optimi (lambda =1,05-1,1 maximum) amestecul fiind prea sarac
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ce sa-i fac? de unde sa incep? Daca acopar esapamentul cu palma incepe sa se auda cum se umfla tabla de pe toba finala din cauza presiunii.
Dupa cum vedeti sonda lambda 2 (B1 S2) sta pe bogat desi amestecul este sarac...sa fie bulita sonda?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR