Ai uitat parola?


  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, am patit si eu cam acelasi lucru, mi-am schimbat la masina kitul de amreaj , volanta, o-ringul de la sorbul de ulei, dupa care am incercat sa pornesc masina, mi-a pornit foarte foarte greu si acum nu imi mai trage motorul, la pornire imi aprare SVS imi dispare dupa ce il sterg de la buton.
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, din ce cauza nu imi ajunge vacuum la electrovalva, din cauza aceasta nu imi mai trage motorul, precizez ca frana imi functioneaza bine, deci presupun ca pompa de vacuum functioneaza. Multumesc
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Azi cand ieseam de pe o straduta laterala cu cedeaza , eram in treapta a doua si am accelerat puternic. Pe la 3000-3500RPM a aparut acel mesaj SVS si am constatat ca nu mai are putere deloc. Abia se tura pana la 2000 si apoi spre 2500 jumatate de minut ii lua sa ajunga. Dupa 10 minute oprita si repus contactul merge bine, dar parca nu mai trage la fel. SVS nu mai apare nici aprope de 4000. Am masina din semnatura (Astra J 2.0 DTH 160).
Cum pot verifica vizual acel furtun de la intercooler (unde e plasat,ce trebuie sa demontez -pentru ca spatiu in compartimentul motor la Astra este redus ) ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,338
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Furtunul intercooler de la Astra J 2.0DTH e diferit fata de cel de Insignia (care intradevar e cu probleme)... nu prea am auzit sa "pice" la Astra J. Mai repede ai o problema pe geometria turbinei care se blocheaza... fa-i o diagnoza si vezi ce eroare e memorata.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am pus aseara diagnoza (una chinezeasca cu Bluetooth) si surpriza: nici un DTC.
Nu am dat clear, voi merge la service maine - am si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta defect si trebuie montat.
Am inspectat vizual furtunele, am accelerat-o/decelerat-o pe loc si s-a uitat cineva la ele, nu pareau sparte.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am pornit azi masina si acelasi mesaj SVS. Am luat un op COM (china clone) si am facut diagnoza pe motor:
P0234 - <Unknown DTC>
(11) - Not present

P2015 - <Unknown DTC>
(23) - Not present
Am dat delete dupa care am reposrnit si P2015 - <Unknown DTC>(23) - present.
Google spune:P0234 Over Boost Condition P0234
P2015 23: Intake Manifold Runner Control Valve Actuator Internal Performance Too Long Low - Time
Sa inteleg ca s-a blocat ceva pe galeria de admisie? Actuatorul acvesta se curata/schimba?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,338
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
P0234 am avut si eu cu ceva timp in urma... si era de la blocarea aleatoare a geometriei variabile din cauza depunerilor de funingine. Eu am schimbat turbina in garantie pana la urma, dupa ce in prealabil am curatat-o.
Actuatorul ala e de fapt o capsula vacuumatica comandata de electrovalva si comanda pozitia paletelor de pe platoul geometriei variabile, adica a fluxului de aer de pe evacuare catre palele turbinei. Posibil ca din cauza depunerilor sa nu pozitioneze corect paletele geometriei variabile... sau sa nu fie vreun corp strain in turbina, gen vreo bucata de clapeta de pe galeria de admisie. Da jos turbina si verifica starea ei...
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Vesti noi:
Am fost la diagnoza la reprezentanta opel in Timisoara si este vorba doar de electrovalva. Relativ la galeria de admisie mi s-a spus ca am modelul nou si sa nu imi fac griji- am comandat piesele si astept sa ajunga.
Cu aceasta ocazie voi monta la electrovalva si un rezervor de vaccum .
Tot acum am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalta: a scazut consumul, vibratiile si nu mai am oscilatii la ralanti.
Ce am observat: motorul e umed pe partea stanga (partea cu cureaua de accesorii) si miroare a fum/motorina grav. Voi merge sa investighez.
O zi frumoasa!
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti

de doua zile am avut si eu aceeasi simptoma la un opel insignia. Diferenta este ca la mine pe la2500 rpm motorul nu mai trage pentru 5 secunde imi apare svs dupa care trage normal. Am avut si eu probleme cu furtunul de la intercooler insa atunci treaba era permanenta nu doar de 5 secunde.
Aveti idee care este problema?
Multumesc anticipat
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate a inceput sa faca din ce in ce mai des. Nu stiu daca are legatura sau nu insa acum 3 zile am ramas fara baterie dintr-o prostie, am reusit sa o pornesc si dupa sper ca s-a incarcat pe drum Valcea-Bucuresti. A mai patit asa ceva cineva? pur si simplu imi taie pedala timp de 5 secunde dupa care totul revine la normal. Sad

Multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ai observat daca la oprirea motorului electrovalva de la turbo vibreaza/ bazaie?
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, vibreaza din cand in cand de un an de zile dar niste meseriasi mi au spus ca nu e problema. Nu afecteaza cu nimic. In drum spre casa acum am observat ca asta se intampla vand o accelerez mai tare si in viteza a 5 a
Ps: este automata masina.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Lasa meseriasii in pace si inlocuieste electrovalva..., iar daca ma intrebi pe mine reinvata si electrovalva pentru ca multe din ele se comporta diferit..., asa va fi "special" pentru masina ta...
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. M am gandit doar ca aceasta face de mult timp asa si nu ar fi asta cauza. O voi pune pe un tester sa vad exact ce are.
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Voi merge azi mai e la esd sa fac o diagnoza. Sper sa imi gaseasca exact ce bubă are Smile.
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare

Codul este p2282 ce poate fi?
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am scmibat electrovalva+adaugat rezervor de vacuum. Electrovalva nu se invata (cel putin cei de la Autoglobus nu au gasit in diagnoza lor aceasta optiune). Nu au rezolvat nimic, masina merge mai prost decat inainte chiar. A vazut cienva optiunea de reinvatare in vreun tool de diagnoza?
Raman la parerea ca am admisia colmatata si electrovalva nu avea mare treaba.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Aiurea...,te-au păcălit...tocmai acolo este problema, ca nu este invatata...,caută pe cineva care stie despre ce este vorba...
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Electrovalva facea un zgomot ciudat la inchiderea capotei, Avea o problema la admisie, infundata, Am mers de 2 ori la reprezentanta opel, dupa lungi insistente (mare prostie sa te apuci sa educi meltenii) au demontat-o si curatat-o. dupa ce au montata admisia inapoi aceeasi eroare. Puteau sa dea un test de actuatoare inainte de a o demonta/curata/remonta. Poate daca o demontau din prima nu crapa actuatorul. Mi-au dat-o la fel cum le-am lasat-o si ridicand din umeri, Acum am schimbat-o si am mers 200 km cu ea. Deocamdata nu mai are probleme. Deocamdata. Am galeria veche, o sa o curat si sa o cercetez . Clapetele nu sunt rupte.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am schimbat electrovalva...tot pentru bazaitul la inchiderea capotei. Am schimbat.o in fata blocului...nu am reinvatat-o si merge perfect!
Am mai schimbat si galeria de admisie. La fel..plug&play fara invatare....si am scapat de eroarea initiala. Acum nu stiu ce sa zic cu reinvatarea pieselor! Confused

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata