Ai uitat parola?


  • dan petrache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Antara 2000cdti din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Știe cineva la în opel antara 2,0,model 2008,s-a aprins martorul lampă de ulei și cheiță în timpul mersului, am făcut schimbul de ulei și filtre,dar martorul a rămas aprins,am incercat să îl șterg cu laptopul dar nu a mers,vreau să știu dacă este vreo metodă să resetez manual computerul și implicit să se șteargă acest martor
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca il poti sterge cu Op-com.
Eu am alta intrebare, mi se aprinde de fiecare data la pornire vreo 10 secunde martorul de mai jos apoi dispare. A mai intalnit cineva acest comportament?
Uleiul si filtru le-am schimbat acum 5 luni...Odata mi s-a aprins in mers cand eram in timpul unei regenerari DPF...


Aceasta imagine a fost micsorata
  • dan petrache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Antara 2000cdti din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Același martor am și eu aprins,dar la mine nu se stinge deloc,de fapt când pornesc mașina sta stins aproximativ 1min,după care se aprinde și așa rămâne,am vb cu cei de la reprezentanță opel și au spus ca îl pot șterge doar cu o diagnoză originala
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Doar la noi sa fie asta? Nu a mai intalnit nimeni...n-as crede! La mine e tocmai invers...se stinge dupa ce sta vreo 10 secunde.
  • oprisbb

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am avut si eu probl asta. Se aprindea doar la motor cald si relanti scoasa in N. E o sonda ce s-a inlocuit si s-a rezolvat.
  • AGabrielEmil

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna prieteni . Sunt nou pe forum . Am si eu acelasi martor de ulei in bord aprins tot timpu ! A gasit cineva o rezolvare . Multumesc anticipat .
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu!A intalnit in schimb si altcineva problema...EU! Sad Banuiesc senzor presiune ulei,deoarece chiar si cu motor oprit,dupa stergerea erorii (inclusiv schimb ulei,filtru...) se aprinde ...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ei...si revenim! Martor aprins in bord,galben (avertisment! -mentionez lucrul acesta,deoarece multi confunda gen"fugi repede,o sa-ti crape!"...Nu!Martorii rosii sunt avarii iminente...) OK!..Schimbat ulei,filtru,martorul ramane!O intrebare pe care mi-am pus-o,a fost de ce totusi,dupa stergerea erorii cu Opcom-ul,chiar si cu motor oprit,martorul se incapataneaza sa apara!In fine!M-am luat dupa spusele de p'aciulea,si-am dat fuguta sa cumpar senzorul presiune.Cu toate ca a doua intrebare pe care mi-am pus-o,tot ca ala de se scarpina in crestet,a fost de ce totusi martorul rosu-avarie iminenta,dupa pornirea motorului se stinge instant?Pentru ca si acela este "comandat" tot de senzorul presiune.Am schimbat senzorul.30 de lei,plus 60 manopera.Treaba de 10 minute."Baietii" de la service.."nene,pompa!Avem in doua zile,1550 plus manopera!" Sad Ca car,ca mar,ca oring...Neeee!..Pompa!Sa nu m-arunc totusi,ma gandesc.."dar daca este sorbul infundat ceva?"Garaj,ulei dat jos,baie demontata,curatat sorb,munca de cateva ore si ...multa mizerie,toale aruncate pe apa sambetei...Montat totul,pornit motor,30 secunde,martor!"Asta este!"-mi zic...Plec de la garaj,ajung in fata portii,mai incerc la disperare sa gadil Opcom-ul...nimic!Exact inainte de a cobora,imi vine asa..."ia sa incerc balaria cu pedalele si contactul.." Ei bine,s-a stins exact ca la carte,respectiv..."YouTube"! Smile Am pornit imediat,tur de oras,Mamaia-Navodari,forje,nimic!Bordul "curat"! Si maine dimineata aveam de gand resemnat sa duc masina tractata... Mentionez ca la service au fost mai mult decat fermi in legatura cu..pompa de ulei!Si banuiesc...o schimbam,2000 de lei aruncati pe apa sambetei,pe langa 300 pana acum,ulei a doua oara,senzor... Invatatura de minte! Si..pentru cine o mai avea rabdare sa ma citeasca... Smile Drumuri bune si...ochii mari!
Aaaa! Uitasem!... Contact pus fara motor pornit si pedale de acceleratie succesive,pana la podea!Nu mai stiu exact dupa cate s-a stins,parca cinci ori...pana se stinge!
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am dat si eu peste aceeasi problema.
Martorul sta aprins cateva zeci de secunde dupa contact si apoi se stinge singur.
Nu s-a rezolvat cu pedalele successive de acceleratie. Deocamdata s-a rezolvat cu ignore...
  • Opel Antara

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara Z20S din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare grup,
detin un Opel Antara fabricat in 2007, motor diesel, cutie automată si de 3 zile am avut aprins un martor în bord.
Cheia cu indicatorul de ulei, galbene.
Se aprindea la aproximativ 30 de secunde după ce porneam mașina.
Tin să-ti multumesc micky001 pe această cale, datorită celor scrise de tine am scăpat de problemă. 👍
Chiar foarte simplu, am pus contactul fără să pornesc motorul, schimbătorul pe pozitia P si am apăsat de 5 ori până în podea pedala de acceleratie.
Asta a fost tot !🎩
  • Nicu69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am și eu aceeași situație tot la ul opel antara.
Mâine dimineață am să încerc și eu!
La fe ca și tine micky 0001 am primit și eu informațiile azi la service. Mulțumesc!
Revin cu vești!
  • Nicu69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua! Am procedat cum a descris micky 001 si martorul s-a stins. Mulțumesc micky 001! Drumuri bune vă doresc tuturor!
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
vlad_g a scris:Am dat si eu peste aceeasi problema.
Martorul sta aprins cateva zeci de secunde dupa contact si apoi se stinge singur.
Nu s-a rezolvat cu pedalele successive de acceleratie. Deocamdata s-a rezolvat cu ignore...


Problema mea s-a rezolvat pana la urma odata cu schimbarea bateriei. Nu stiu daca resetarea implicita a sistemului a rezolvat situatia sau daca erorile apareau din cauza nivelului scazut de curent.
Insa merita incercata scoaterea bornei bateriei pentru cateva zeci de secunde.
  • AStinga312

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Mickey001 La mine a mers cu 5 pedale adanci la acceleratie ! Nu mai se aprinde Smile thx for the tipp.
  • ARD2007

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor.
Eu am reusit sa elimin aceasta problema astfel:
am pus contactul si am apasat de 5 ori pe acceleratie
Astfel, martorul nu s-a mai aprins.
Succes!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata