Ai uitat parola?


  • vladutz84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett din 1964
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2015

In ciuda faptului ca in viata de zi cu zi conduc o alta marca de automobile si am 3 modele, aflandu-ma in vizita la tara la niste prieteni si fiind foarte curios am gasit in garajul lor "trabantul verde" care era ingropat intr-un morman de lucruri, de abia distingeam ce marca e...Am fost foarte entuziast tinand cont ca am avut o Dacia 1100 si imi plac masinile vechi mici si, ca mai am un Ford LTD 1973, model american, care din pacate nu a intrat in procesul de restaurare pentru ca mi-a luat inima Kadett-ul! A fost o adevarata aventura pana i-am convins sa mi-l vanda si sa nu il lase sa se rugineasca de tot, dar adevarata aventura a inceput cand eu cu mine in propriul garaj am inceput sa il "dezbrac" pana la tabla goala si sa il restaurez...proces ce dureaza deja de mai bine de 6 luni...reusind sa termin doar puntile de sablat si de vopsit, iar acum le asamblez....dar gata cu vorba am sa va prezint un Kadett A din 1964!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Imi place!

Cu ce sablezi la exterior si cum procedezi ? Poti sa dai ceva detalii ?
Sunt interesat, mi-am luat si eu un aparat de sablat RODCRAFT 8112 si as vrea sa ma apuc si eu la un moment dat.
  • vladutz84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett din 1964
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2015

Sablatul puntilor a fost realizat cu un aparat industrial cu nisip fin, cu care se sableaza remorcile de camioane

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide