Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • soryn0314

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un opel zafira y20dth 2001 si am probleme cu pornirea
Toata vara mi-a pornit foarte greu adica dupa ce dadeam 5-6 secunde la automat si cand porneste intr-un final scoate fum alb.De cand a dat frigu afara si cand o pornesc dimineata si mie se aprinde martorul de bujii porneste sfer de cheie,daca o las pana seara ne pornit si incerc sa o pornesc si nu mi se aprinde martorul de la bujii porneste tare greu uneori dupa cateva secunde sau chiar dupa ce dau a doua oara la automat.


Va rog frumos ajuntati-ma .am tot cautat pe forum despre problema mea dar nu inteleg ce tot vor sa spuna.sa imi explice cineva care a avut aceeasi problema si a rezolvato fara a imi da linkurile altor discutii unde sunt N pagini fara un raspuns concret
Skip ads

  • Zafiru'

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pompa injectie
  • soryn0314

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pai si dece cand mi se pune martorul de buji porneste sfert.nici nu apuc bine sa invart cheia ca si porneste.si cand nu mi se pune martorul porneste dupa 5-6 sec de dat la automat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pt. ca bujiile usureaza pornirea. Vezi pe unde se dezamorseaza sau pune-i softul cu temp. de actionare bujii, modificat.
Skip ads

  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
despre pornirea grea y20dth s-au scris romane pe forumul asta....
daca cautai cu atentie gaseai treadurile potrivite.
caut eu pentru tine azi.. :
https://www.clubopel.com/vie...61&highlight=
sau
https://www.clubopel.com/vie...73&highlight=
sau
https://www.clubopel.com/vie...31&highlight=
sau
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=

in teorie treuie sa citesti tot , sa vezi ce se regaseste in cazul tau si sa aplici remediile..

spor
  • soryn0314

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Up...dar fara linkuri ca m-am saturat de N pareri va rog frumos
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca te-ai saturat de parerile noastre, mai bine nu mai posta.
  • soryn0314

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ba frate ... Intelegi ce vrei ...dar am citit N pagini si tot degeaba .. Care ar putea fii problema. A-ti putea macar sa spuneti " nu stiu" dar asa e romanu.nu ajuta pe nimeni
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ti-am raspuns foarte clar, ACUM O LUNA SI JUMATATE.
Bujiile iti usureaza pornirea atunci cand sunt actionate, insa atunci cand nu intra bujiile, porneste greu din cauza dezamorsarii circuitului de alimentare. Problema ta e DEZAMORSAREA.
Mai clar de-atat nu-ti poate explica nimeni.
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ok, sa zicem ca e dezamorsare da, eu am patit-o si cu dezamorsarea circuitului, am avut probleme cu capacul de la filtru, pornea si se oprea. Dezamorsarea la pompa de injectie, porneste foarte greu. Ce nu inteleg e ca, o data ce se aprind bujiile si este dezamorsata de ce totusi porneste la sfert de cheie, vorbesc pentru ca am si eu aceeas problema si nu ii inteleg logica acestui mister, in camera de ardere chear si daca se aprind bujiile si instalatia e dezamorsata si nu baga motorina nu va porni niciodata ca nu are ce sa arda. Presupun ca ar fi secmentajul motorului pentru ca scapa compresia pe langa ei si nu mai are cum sa compreseze motorina cu aierul sa ia foc imediat, iar fumul alb sunt vapori de motorina nearsa. Nu sunt sigur dar revin cu aceeas intrebare ca si a colegului nostru soryn0314. stie cineva raspunsul acestei cauze?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
este foarte simplu: cand dai la automat fara bujii masina are nevoie de mai multe rotiri ca sa faca presiunea necesara pentru aprinderea combustibilului. avand o usoara dezamorsare (adica intra pe undeva putin aer - aproape sigur pe la furtunasele de retur sau T-urile de pe acestea) pana invarte de 2-3 ori prinde aer si pana se reamorseaza invarte mult. daca intra in schimb bujiile atunci aprinderea are loc instantaneu si in acest fel turatia motorului creste rapid (este mai mare decat dea facuta initial de catre electromotor) si atunci bula acea de aer pe care o prinde reuseste sa o elimine rapid (s-ar putea sa aiba o usoara fluctuatie a relanti-ului dupa ce pornesti dar nu ti se opreste motorul. Asta este explicatia mea.
deci concluzia: DEZMORSARE sau mai poate sa fie UZURA adica lipsa de compresie necesara la inceputul pornirii (se poate vedea prin test de compresie pe fiecare cilindru).
de obicei cand la pornire exista fum alb atunci este simptomatica de dezamorsare (daca nu sunt probleme de pierdere de antigel - garnitura de chiulasa).
ASa ca sfatul meu este sa verifici inca odata T-urile de la furtunasele de retur de la injectoare, (o mica fisura in ele si a prins aer) si sa schimbi furtunasele cu unele cu insertie de cauciun exterior nu cu panza pe exterior. Apoi verifica supapa de pe pompa de injectie unde sunt cele 2 tevi de combustibil (este pe retur) si o-ringurile de la suruburile de blocare a pompei. Fa eventual si un test de presiune pe circuitul de alimentare cu motorina pentru a vedea eventualele scurgeri sau zone pe unde poate sa prinda aer. Succes
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Mersi mult, o sa incerc tot ce mi-ai spus..
Skip ads

  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am observat pierderi de motorina pe langa surubu de la supapa regulatoare, cum pcedez, in complatere vin cu, surubul e diferit de cel din poza si nu am cu ce sal desfac
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acolo inseamna ca este posibil sa ai dezmorsarea. probabil are un o-ring care este dus si trebuie inlocuit. succes
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • zafira darius

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2018

  • Mesaj Privat
si la mine catiodata porneste greu prima cheie si catiodata porneste bine usor dimineata ma puteti ajuta ca sunt nou pe forum
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR