Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nicu.work

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua, azi am intampinat o problema cu masina, modelul este Astra G Y20DTH.
Dintr-o data, asteptand la un stop am observat ca s-au aprins 2 martori in bord, cel cu steluta intr-un dreptunghi (racirea motorului controlata electronic) si masina cu cheie (sistemul electronic al motorului/transmisiei, sistemul antidemaraj), si motorul se ambaleaza usor/scurt dar in mod repetat si turometrul nu mai functioneaza.
Am ambalat motorul la aproximativ 2000 rpm, si-a revenit turometrul, turatiile repetate s-au oprit, si martorii din bord au disparut.
La cateva stopuri mai incolo problema a revenit.
Am observat ca altii au problema cu turatia motorului necontrolata dar undeva la 2000-3000 de ture.

Am alimentat cu diesel normal de la benzinariile MOL (azi a fost ultima zi)
Nivelul uneiului indicat de joje este fix intre cele 2 linii.
Bateria s-ar putea sa fie putin descarcata.

Are cineva un sfat ?
  • nicu.work

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu a raspuns nimeni, dar din fericire s-a rezolvat problema.
Testerul afisa probleme la pompa de injectie.
Toate acele simptome, nefunctionarea turometrului, cei doi martori din bord si turatia motorului si fumul scos de pe teava de esapament de care eu nu stiam, au disparut prin inlocuirea senzorului de la pompa de injectie. E un fir cu o mufa la un capat si senzorul cu ceva magnetic la celalalt capat.

Pana sa se afle ca asta e problema s-au incercat mai multe variante printre care curatarea EGR-ului.
Atentie pentru cine vrea sa curete egr-ul la modelul asta de masina, fiind nevoit sa dea la o parte niste furtune din cauciuc cu camasa sau nu, prin care trece motorina.
Fiind in apropierea motorului incins foarte mult timp, cauciucul "coace" si la indoire crapa...se fisureaza usor.
Asta a dus la alta problema ...acceleratie slaba si chiar se simteau goluri la pedala de acceleratie.
0734 644 425 nr. mecanicului, poate au si altii nevoie
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvai problema fara complicatii daca foloseai functia "search". S a mai discutat despre turometru picat, de n ori. Si nu senzorul de la pompa s-a defectat, ci acela de la vibrochen. Pt cel de la pompa sunt alte manifestari si arata altfel, fiind prins pe calculatorul pompei si in pompa de injectie. Practic nu il vezi fizic .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR