Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara! Revin cu un nou subiect de discutie dupa ce nu am reusit nici acum chinuindu-ma de aproape o luna sa rezolv problema mesajului cu nivelul lichidului de spalare parbriz la opel vectra c. Am facut pana si punte cu sarma asa cum am mai gasit pe forum si nimic! Mesajul tot apare! Astept pareri !
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mufa corecta e cea cu galben.
Eu am facut punte si la mine a tacut din prima.
https://www.clubopel.com/vie...22&highlight=

Ma gandesc la cateva posibilitati:
Ori e pe undeva intrerupt firul si nu ajunge in UEC...
Ori e o problema in uec (ceva ars si nu mai "vorbeste" cu senzorul)...
Ori (cu toate ca nu am vazut) e vreo setare in uec care pune pe present sau not present senzorul.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma mai gandesc la o posibilitate..daca tai mufa senzorului si leg firele intre ele direct? Asi putea sa incerc si asa? Se poate intampla ceva rau domnule jgyprime?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu nu le-as taia ca poate nu face contact bine in UEC si poate la un moment dat o sa vrei sa pui senzor de nivel...
mie imi e foarte util acel senzor ca altfel m-as trezi fara lichid de parbriz si pe vremurile astea umede se murdareste parbrizul instant...

trebuie vazut de ce nu se stinge martorul din BC...
Skip ads

  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ok si atunci unde gasesc uec-ul sa vad daca face contact bine?
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu pareri! Dupa cate am inteles ca sa pun in functiune acel senzor este nevoie sa bag in clema 14 o siguranta de 30 A (scrie in carte)..clema 14 scris in cartea opel spalarea farurilor. Eu am bagat sarma in mufa dar fara sa fie siguranta in clema..deci teoretic nu avea cum sa ajunga curent in mufa fara siguranta nu?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am spalator de far...
Si nici functia spalator far activa in uec, deci nu au legatura.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am dar ca sa functioneze acel senzor cica trebuie bagat in F14 o siguranta de 30 A.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45578
eu acum din varii motive (net de 2 bani) nu pot accesa pozele, dar pe acolo e schema si am impresia ca nu e nici o siguranta pe traseul senzorului...

vpreda2003 a scris:.....
in conectorul XE2 Body front & Underhood electrical centre, la pinul 14 se leaga senzorul S255 Switch - Minimum capacity, washer fluid.


....


deci nu, nu e nici o siguranta si nici un releu.
firele vin direct din integratele UEC pana la senzor.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema ca sa zic asa..totul era de la mufa..eu faceam punte intre pinii mufei dar fara sa stiu ca unul dintre fire nu ajungea la pin..era scos de acolo..cand am tras de mufa mai tare am avut surpriza sa vad ca un fir era acolo doar bagat dar nu pana in pin asa ca am smuls mufa am legat firele intre el, am izolat si gata. Mesajul nu mai apare pe bord! Multumesc tuturor pentru sfaturi!
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut o avarie micã la bara din fațã la o Vectra C și a fost nevoie sa îmi înlocuiascã și rezervorul de la lichidul de parbriz. Acum îmi aratã exact invers. Când nu am apã în vas nu am nici o avertizare.. iar când este vasul plin îmi spune ca nu este apa. Aveti idee de ce?
Se pune intr-o anumita pozitie senzorul?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

uite schema



circuitul e simplu, vad ca un fir de masa trece prin senzor si este trimis mai departe.

rasuceste senzorul cu totul cu 180 de grade (nu mufa lui, ci senzorul).

cred ca are un fel de plutitor si in loc sa fie plutitorul in sus probabil e in jos.

vezi cum e acum si il rasucesti in corpul vasului cu 180 de grade fata de poz de acum.
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns. Am studiat și eu pe net și am vazut cum aratã. Este clar ca l-a montat invers. Când bazinul este gol el atârnã dând informația ca bazinul este plin cu lichid.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR