Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Lasand la o parte rusinea, inainte sa cumpar un debitmetru nou, as vrea sa rog pe cineva dintre voi sa imi imprumutati un senzor de presiune de galerie MAP, pt ca am impresia ca asta e vinovatul principal. Cine are un motor cu MAP 0 281 002 845 si sta in Dr Taberei sau Militari sau Rahova si e dispus sa vin sa il scot de pe masina lui si sa il pun la a mea pt cateva minute, ca sa observ comportamentul motorului, ar fi un mare DOMN....si dau o bere!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ajungi prin Pantelimon, da-mi un semn.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc, dar momentan nu am drum pe acolo!
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Incercand sa aflu de ce consuma atat de mult 'nesatula de motorina'(da care masina o fi satula?) am facut azi testul de retur de injectoare. Pe motorul 1,3 cdti nu se poate afla cu ajutorul Op-com-ului daca sunt probleme, asa ca neavand nici o idee de ce se intampla cu injectoarele am facut testarea. Am facut testul in fata blocului, cu motorul cald, am tinut in jur de 3 minute motorul pornit, din care 30 de secunde la 3000 ture si restul la relanti . Rezultatul e neconcludent: injectorul:1-41ml, 2-39ml, 3-38ml si 4-40ml. Sigur ceva e in neregula, ca prea sunt mici diferentele de retur. Poate sunt prea mici cantitatile, desi cat am putut sa vad, la relanti, furtunele picurau una dupa alta picatura, in acelasi fel la toate injectoarele. Un alt lucru pe care l-am mai remarcat, cand nu am reusit sa sugrum complet conducta de retur care merge in pompa de motorina, ei bine pe acolo mi-a curs foarte multa motorina, desi era partial sugrumata conducta. Ce mi-am dat eu seama, cand pompa de motorina din rezervor face presiune, ei bine nu se opreste dupa 5-10 secunde cum se intampla la Solenza benzina sau chiar la opelul asta, dar numai la inceput, adica acum 9 ani. Stiu ca pt problema asta m-am dus in service la Radacini Vitan, cum ca nu se opreste pompa din rezervor si m-au aburit bine aratandu-mi ca alta masina se opreste dupa "doar" 15 secunde. In fine poate vreo supapa de presiune nu mai inchide in pompa si de aia dadea ca la balamuc pe returul pompei care e comun cu cel al injectoarelor. Dar daca returul pompei de motorina face presiune si nu permite scurgerea returului de pe injectoare, fortand ca astea sa dea mai multa motorina in injectoare?
  • hca
  • *
  • 5 mesaje
  • din 13 Oct 2018
  • Astra 2006 Z13DTH
  • Suceava
  • hca

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut, ai mai aflat ceva? Care era problema pana la urma? Si eu am un Astra H 2006 1.3CTDi si tot consuma mult, sunt foarte curios de concluzia la care ai ajuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR