Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va salut ! in septembrie am schimbat carbunii la electromotor si pana alalteri totul a fost ok, la momentul actual face doar clanc si daca il lovesti(abia am reusit azi sa strecor mana cu o piatra sa-l lovesc putin) si dai incontinutuu la cheie ajunge sa invarta intr-un final , ma intereseaza ce se blocheaza in el ? care poate fi buba ? si as mai avea o curiozitate exista sanse sa se potriveasca de la alta motorizare,cum ar fi z16xe ?
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie demonatat ca sa vezi care este buba. Pare a fi tot ceva de la carbuni.
E posibil sa se potriveasca si de la alta motorizare, vezi ca are un cod pe el, de exemplu eu am Valeo D6RA26.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca ma iau dupa EPC (cu seria mea de sasiu)imi da codul asta 9115192, pe masina e un Valeo ,ii pozasem codul cand l-au dat jos la service din pacate am pierdut pozele din telefon
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aseara facea doar clanc,azi dimineata a invartit din prima.Am fost la rampa cablurile sunt stranse bine,am pozat si codul si corespunde cu cel din Epc. Exista vreo posibilitate ca periile cele noi sa ramana blocate ? Sau sa nu se aseze ?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cand au fost schimbate periile s-a curatat colectorul rotorului (pe care se aseaza carbunii)?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la un atelier care se ocupa exclusiv cu reparatiile de alternatoare si electromotoare,tipul se misca foarte repede,nu stiam acum 2 luni ce si cum trebuie curatat,insa uitandu-ma acum in tutoriale pe youtube am vazut ce trebuia facut,stiu ca a curatat colectorul insa nu-mi mai aduc aminte daca l-a facut impecabil,aveam si o pata neagra pe el pentru ca vechiul carbune nu mai exista era doar lita de el si a curatat si santurile parca cu panza de bomfaier,nu am avut nicio problema cu el pana acum 3 zile.Astazi am avut de facut un drum mai lung,am facut o oprire,cand am dat la cheie iarasi clanc,apoi am dat iarasi si a mers,deci are toane,ceva nu e ce trebuie in el.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Rotorul se niveleaza pe un strung - se ia din el cu simt. Uneori e permisa chiar o mica pata daca dupa niste masuratori cu un micrometru nu rezulta abateri mari de simetrie in zona petei.
Apoi se curata manual cu un smirghel de aprox P600. La final se curata "santurile" de bavura lasata de strung si de impuritati.
Inainte de montare pe masina se fac zeci de probe cu electromotorul alimentat la o sursa de curent.
Poate bobina electromotorului lucreaza haotic.
O simpla parere. Pentru informatii mai in detaliu la legatura cu @bigelectro. Poate il prinzi in toane bune. Smile
  • guzz
  • *
  • 8 mesaje
  • din 06 Dec 2015
  • Astra 2002 Z16SE
  • Teleorman
  • guzz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pare a fi semn de solenoid pornire (bobinã electromotor ) se duc plotii de plus și nu mai da curent la cãrbuni .
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ai mare dreptate,fix ei au fost problema,erau impuscati
  • guzz
  • *
  • 8 mesaje
  • din 06 Dec 2015
  • Astra 2002 Z16SE
  • Teleorman
  • guzz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mã bucur ca ti-am putut fi de ajutor , îți recomand sã schimbi bobina , dacã ajungi sã o decapsulezi înseamnã ca si-a atins limitele de uzurã .
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mi-au fost schimbati ambii cu unii noi, din ce imi ziceau la service nu vor mai fi probleme, acum asa sper sa fie
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR