Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ilmdaniel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

Am un Opel Astra J din 2011, 1.7 cdti modelul A17DTR si vreo 157.000 km la bord ( teoretic reali ).

In urma cu o luna, am coborat la masina in mijlocul zilei ( vreme frumoasa ), iar dupa ce am pornit motorul am mai asteptat un pic ( cca 1 minut ). Deodata, masina a inceput sa vibreze f tare, acul de la turometru oscila, si mi-au aparut 2 erori pe bord, una dupa alta: "Service vehicle soon" si "Engine power reduced". Sunetul motorului nu era continuu, se auzea in salturi. Am scos cheia, am pornit din nou si totul a fost ok. Pana a doua zi cand a facut acelasi lucru.

Am fost la un service auto, nu stia nimeni ce se intamplase si de ce ( la tester apareau vreo 7 erori, una pe cilindrul 1, una pe cilindrul 3, una la nu stiu ce electrovalva etc ). Am decis sa resetez erorile si sa curat EGR-ul si admisia ( erau imbacsite in ultimul hal, eu merg de fel mai subturat, schimb pe la 2000-2200 rpm ) si sa vad ce se mai intampla. Parea a fi ok, doar ca se auzea un tzacanit continuu metalic de la motor , dar macar disparuse sunetul in valuri. Ca o paranteza, ce mi se parea ciudat era ca la valorile de pe cilindri de pe tester ( delphi ) apareau niste valori negative la cilindrul 1 ( -0.1, -0.2 etc )

Am fost si la Opel Erebus sa vad ce spun si ei, si toti dadeau din umeri, ca domne' masina nu are nimic, trebuie sa merg eu mai turat si o sa fie bine. Zis si facut, am mers mai turat ( schimb pe la 3000 rpm ), si 2 saptamani nu s-a mai intamplat nimic, inafara de acel tzacanit continuu de la motor.

Asta pana ieri, cand iar mi-a dat acele doua erori, fix in aceeasi situatie ( in ralanti, la 1-2 minute dupa ce am pornit motorul) . Repede fuguta la tester, imi da eroare P0301, eroare la cilindrul 1, detectare rateu.

Urmatorul pas pentru mine este sa imi verific toate injectoarele, am sa le duc pe bancul de proba si sper sa fie doar unul cu bube...

S-a mai lovit cineva de asa ceva? Imi puteti da ceva sfaturi ? Cu cine am mai discutat imi spune ca de la injectorul 1 este acel sunet metalic, poate fi si altceva?
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai uitat sa specifici ca ai schimbat astazi regulatorul de presiune! Oki
  • ilmdaniel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, am uitat regulatorul de presiune. Pe tester avea valori alandala, sarea de la 18 la 24. Acum e stabil intre 23.2-24
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
montarea in amonte de filtrul principal de motorina al unui alt filtruu, vreau sa fac asta la mine neaparat ! recoman si pt voi !Smile


Ultima modificare facuta de loredan_f la Joi 29 Oct, 2015 3:44 pm
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De unde alimentezi?
Injectoarele trebuie sa fie cat mai aproape de 0,
Maxim e pe la 0,24 mg/ cursa - info de la un specialist. Sper ca am retinut bine.
Data trancane, nu e bine.
Cand iti da P030x, ar fi probleme cu tensiunea ce ajunge pe injector. Merita sa verifici si mufele de la injectoare
  • ilmdaniel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns. Alimentam de la Rompetrol cu motorina standard. O sa trec pe motorina premium, vad ca nu am de ales.
Intradevar trebuie schimbat si furtunul acela care intra in injectoare, mi-a spus cineva ca s-a umblat la el ( la unul din injectoare era un soi de capsa de metal pe injector ).
  • ilmdaniel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sunetul a disparut in urma schimbarii regulatorului de presiune. Revin cu informatii daca mai aud sunete suspecte la motor...
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
tzacanitul sa nu fie de la egr , cel putin la mine se aude tare (cum functioneaza) si oricum 1.7 are mers de tractoras in general

numai bine
Skip ads

  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
CIne ma ajuta si pe mine, sunt 90 % sigur ca e de la un injector, SImptomele sunt acestea:
Plecat de dimineata pana la benzinarie 8 km, A pornit normal ..fara nici o problema.
La plecarea din benzinarie surpriza, Nor de fum alb, masina trepida, ralanti-ul oscila (am schimbat regulatorul de relanti acum 1 an) consumul instant a urcat pana la 2,6 l/h ( DPF e OFF) soft rescris., nu mai tragea deloc se tura maxim la 1800.
In mers Intre 2000-3500 turatii se aude un "turiut" la motor.
Faza este ca la rescrierea softului pentru DPF se elimina si anumite erori care ar putea aparea, Astfel ca nu mi-a aparut nici check engine si nici un martor aprins.(asta inseamna ca am dat fail cu DPF off-ul) mai bine o lasam asa cu softul original.
DUpa ce a ajuns apa pe la 80-90 grade si-a revenit si a mers normal dar la semafor se simte o trepidatie chiar daca ralanti-ul sta fix la 900-1000 rotatii.
faceti abstractie de tzacanitul metalic al EGR-lui
Link Video cu simptomul :
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca dpf-ul e anulat corect, primesti erori de la toti senzorii. Daca nu...
Ca sa vezi daca e de la injectoare, scoti mufele pe rând si vezi daca se modifica mersul.
Tiuitul sa nu fie de la turbina.
Fum alb: poate fi de la eșapament rece si iese abur . Nu vreau sa ma gândesc la altceva.
  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Update:
Turbina am facut-o tot de un an, curatat -schimbat lagarele (la turbosuflante Brasov).
Acum a fost a doua oara cand am patit asta, Prima data fiind prin octombrie dar nu a tinut asa mult, isi revenise repede si asta dupa un drum BV-BUC, am ajuns la destinatie si dupa 3 ore cand sa plec..la fel, dar a trecut repede.

AM vorbit unde am facut DPF-ul OFF si au spus asa: "Solutia DPF Off pentru masina ta este cea corecta si este una procesata manual. Nu ar fi primul tip de defect care se manifeste mecanic si nu fizic. Pe de alta parte, daca masina a mers corect 9 luni si doar de la un timp a facut probleme ... Solutia de DPF Off la Denso include stergerea unor coduri de eroare din tabela de erori. Daca vrei o diagnoza completa pot sa iti sciu originalul inapoi, poate in acest fel apar ceva coduri de defect ... nu cred, dar ...."
O sa merg astazi sa fac asta,poate apar ceva erori, adica asa ar trebui.
Revin ...
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
FLORINBV a scris:CIne ma ajuta si pe mine, sunt 90 % sigur ca e de la un injector, SImptomele sunt acestea:
Plecat de dimineata pana la benzinarie 8 km, A pornit normal ..fara nici o problema.
La plecarea din benzinarie surpriza, Nor de fum alb, masina trepida, ralanti-ul oscila (am schimbat regulatorul de relanti acum 1 an) consumul instant a urcat pana la 2,6 l/h ( DPF e OFF) soft rescris., nu mai tragea deloc se tura maxim la 1800.
In mers Intre 2000-3500 turatii se aude un "turiut" la motor.
Faza este ca la rescrierea softului pentru DPF se elimina si anumite erori care ar putea aparea, Astfel ca nu mi-a aparut nici check engine si nici un martor aprins.(asta inseamna ca am dat fail cu DPF off-ul) mai bine o lasam asa cu softul original.
DUpa ce a ajuns apa pe la 80-90 grade si-a revenit si a mers normal dar la semafor se simte o trepidatie chiar daca ralanti-ul sta fix la 900-1000 rotatii.
faceti abstractie de tzacanitul metalic al EGR-lui
Link Video cu simptomul :
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be


Salut, si eu i-am facut la a mea, vineri pe 09.dec,DPF off si EGR off la recomandarea specialistului care zicea ca daca nu vreau sa il anulez nu il anuleaza dar la un moment dat tot trebuie sa o fac deoarece motorul nu va functiona in parametri cu una da si alta ba caci oarece presiuni se duc in turbina si o distrug. Intra in sectiunea Publicitate - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119 - vezi ce se discuta si/sau vorbeste cu colegii DB77AAA, mishu_b, si te poate rezolva cred si rezonabil.
http://www.youtube.com/watc...yNNEXU&t=166s
BAFTA
Skip ads

  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Oare acel regulator era defectul Oare?
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
FLORINBV a scris:CIne ma ajuta si pe mine, sunt 90 % sigur ca e de la un injector, SImptomele sunt acestea:
Plecat de dimineata pana la benzinarie 8 km, A pornit normal ..fara nici o problema.
La plecarea din benzinarie surpriza, Nor de fum alb, masina trepida, ralanti-ul oscila (am schimbat regulatorul de relanti acum 1 an) consumul instant a urcat pana la 2,6 l/h ( DPF e OFF) soft rescris., nu mai tragea deloc se tura maxim la 1800.
In mers Intre 2000-3500 turatii se aude un "turiut" la motor.
Faza este ca la rescrierea softului pentru DPF se elimina si anumite erori care ar putea aparea, Astfel ca nu mi-a aparut nici check engine si nici un martor aprins.(asta inseamna ca am dat fail cu DPF off-ul) mai bine o lasam asa cu softul original.
DUpa ce a ajuns apa pe la 80-90 grade si-a revenit si a mers normal dar la semafor se simte o trepidatie chiar daca ralanti-ul sta fix la 900-1000 rotatii.
faceti abstractie de tzacanitul metalic al EGR-lui
Link Video cu simptomul :
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be



isi face regenerare la filtrul de particule,
cand face regenerarea, creste consumul instant de la 0.4 - 0.5 la ora la 1.5 - 2.5 etc si porneste termocupla, isi face cam la 300 - 400 km in functie de condus si cat de dus este filtrul
cand se va aprinde becul in bord pt dpf cu mesaj in ecran, inseamna ca ai ratat cateva regenerari
ce este naspa, este ca atunci cand isi face nu se aprinde nimic in bord sa te atentioneze, doar daca ratezi cateva regenerari
  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@ruk - scrie ca am dat jos DPF-ul (filtrul de particule),dar mersi de raspuns.v-a ajuta si pe altii.

Revin cu update, s-a rezolvat. Era EGR -ul,asa ca l-am inlocuit cu unul original. (700 lei). si de atunci nu mi-a mai facut nimic, merge brici.
  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
deleted-93623 a scris:Oare acel regulator era defectul Oare?


Nu nu, regulatorul doar tine ralanti-ul constant, la mine a fost de la EGR ( cu tester). plus ca nu a mai facut de cand l-am schimbat.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
FLORINBV a scris:@ruk - scrie ca am dat jos DPF-ul (filtrul de particule),dar mersi de raspuns.v-a ajuta si pe altii.

Revin cu update, s-a rezolvat. Era EGR -ul,asa ca l-am inlocuit cu unul original. (700 lei). si de atunci nu mi-a mai facut nimic, merge brici.


Inainte sa anulezi dpful, iti crestea nivelul de ulei?
Este ok fara el? Cum se comporta masina?
Se poate scrie originalul inapoi daca ar trebui? Consuma mai mult sau mai putin?
As vrea sa il anulez si eu, merg mai mult in oras si este enervant sa isi tot faca regenerare.
Merci anticipat de un raspuns
  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@ruk
Nu crestea nivelul de ulei inainte. L-am anulat pentru ca era plin filtrul si deja regenerarile le facea in fiecare saptamana, ma stresa. si mai dadea si in nas -rar- dar dadea:))
Consumul a ramas cam acelasi, poate cu 0.4 litri in plus iarna. A mea lua 7.2 iarna cu DPF, iar acum ,fara DPF, imi ia 7.9-8.0 % iarna.,vara =7%oras. La drum lung nu s-a schimbat nimic. 5%.-5,3% mers tare. si 4,5 mers pana in 100 km/h.
Softul original se poate scrie inapoi oricand dar daca ai dat jos DPF-ul nu e OK, ca isi va face regenerari si daca e scos nu e bine. Deci daca pui inapoi softul original pui si DPF-ul la loc:))
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR