Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iahouu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cum scrie si in titlu, am un opel astrah de 80 cai CDTI de vreun an , de 1 luna ma confrunt cu o problema care se manifesta in felul urmator: mi s-a aprins in bord, in urma cu o luna, martorul emisii noxe (nu masina cu cheita)si de atunci masina nu mai trage ca inainte, consumul a crescut considerabil, nu se mai tureaza mai mult de 3000 ture nici in mers nici in stationare . Am fost la 4 service-uri diferite care mi-au recomandat sa schimb 4 piese diferite, care costa foarte mult (egr, debitmetrul,un mecanic mi-a zis ca ar fi stricate injectoarele :S, nu mai stiu ce senzori pe la turbina). Cum nu dispun de bani sa schimb toate aceste lucruri, daca cineva de pe forum s-a mai confruntat cu aceasta problema va rog sa ma ajutati.
In bod imi apar urmatoarele erori:
P1484
P0105
P0234
P0500
Va multumesc!
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Inarmeaza te cu rabdare manusi si scule si fa o curatare serioasa a admisiei egr clapeta.Momentan nu ai treaba cu injectoarele.Dupa stergi erorile o alergi un pic cu si fara mufa de la debitmetru si observi vreo schimbareDiagnoza din nou..Spor la treaba.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ce motor ai de fapt?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu ai nimic ars, ca altfel se aprindea martorul cu cheita, problema este pe circuitul de evacuare catalizator sau dpf daca are s-ar putea sa fie infundate' curata si egr-ul. ai motorul de 1,7 de isuzu.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iahouu a scris:... daca cineva de pe forum s-a mai confruntat cu aceasta problema va rog sa ma ajutati.
In bod imi apar urmatoarele erori:
P1484
P0105
P0234
P0500
Va multumesc!

Salut.
P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure - curata senzor presiune admisie;
P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation - verifica / fa proba cu alta electrovalva turbo;
P0500 Vehicle Speed Signal Range/Performance - viteza masinii nu e corelata cu debitul de aer si de combustibil - eroare comuna;
P1484 - mai citeste odata erorile pt. ca 1484 nu exista, poate 1482, 1482, 1481.
  • floriano22

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am patit la fel la un astra g z17dtl, furtunul de vacum care duce la turbo era taiat, l-am inlocuit si de atunci nici o problema.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sunt sute de posturi deschise la care initiatorii nu mai raspund. Ne racim gura de pomana...sau uzam tastele raspunzand. Eu unul nu inteleg...daca ai o problema de ce mai intri pe forum si apoi nu mai comunici? Daca s-a rezolvat spune si aia e.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Pai de aceea nu merita sa le dai sfaturi trebuie sa-i lasi sa mearga la service sa dea bani.
  • iahouu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca nu am mai venit cu detalii, am un serviciu cam aglomerat. Problema nu a fost rezolvata, a fost curatat egr, senzor presiune sau cum se numesc, inlocuit debitmetru..problema persista...mai nou am aflat ca ar putea fi problema de la clapeta de acceleratie (masina nu se tureaza mai mult de 3000 rpm nici in stationare). Multumesc mult pentru sfaturi si ajutor.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Acu vreo 2 saptamani ti-am recomandat sa faci proba cu alta electrovalva turbo si sa verifici furtunasele care intra in ea.
Schimba si clapeta ca poate te saturi de schimbat piese si cheltuit bani aiurea.
  • iahouu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2014

  • Mesaj Privat
debitmetrul l am schimbat pentru proba si masina se comporta la fel
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iuluan spune de electrovalva turbo. Lasa clapeta ca nu are nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR