Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Domnilor, am folosit functia cautare si nu am gasit nimic sa ma lamureasca, daca am postat aiurea rog un moderator sa mute topicul.
Acum vreo doua luni i-am achizitionat mamei un corsa C, an 2004, motor 1.4 twinport, la cateva zile a inceput sa curga antigel pe la pompa, am schimbat pompa si cureaua de la accesorii.Surpriza a venit cand s-a racit putin afara, nu urca apa de loc aproape, iar in ea e frig.Am schimbat termostatul crezand ca este blocat pe deschis dar si cu termostatul nou tot asa face.Zilele trecute am mers 40km ca sa urce apa la 80 de grade.In oras la aglomeratie urca ceva dar nu mai mult de 86-87.Radiatorul nu cred ca sa fie infundat deoarece furtunele de tur si retur de la pompa sunt calde, restul furtunelor sunt reci.V-as fi recunoscator cu ceva sfaturi.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu cumva merge ventilatorul încontinuu ?
  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu , am verificat si asta, ventilatorul din cate imi dau eu seama in mers nu prea porneste spre deloc, iar pe loc ventilatorul sta oprit la locul lui.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat de curând termostat la corsa c 1.2..firma Mahle ..și surpriza ...Prima data a urcat apa pana s a deschis termostatul și deschis a rãmas. Dat jos de pe mașinã ...polizata pãlãria din capul termostatului și acum funcționeazã perfect. Avea acea pãlãrie prea mare și dupã deschidere rãmânea agãțat în corpul termostatului.
Skip ads

  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mahle am si eu, si....uite ca la asta nu m am gandit, jos cu el si mersi multtt
  • tase20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut.Aceasi problema o am si eu.dupa aproximativ 30 de km...temperatura nu a urcat aproape deloc.E adevarat ca erau -10 grade,dar...deloc?Caldura baga destul de bine.Mentionez ca am termostat nou,marca Gm,sonda tempetarura noua...si cartoane in fata la radiator.De ce nu o creste oare deloc?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tase20, poate de ... ciuda
Cauta nitel pe forum cum verifici daca termostatul e blocat pe deschis. Cu asta incepi.
  • tase20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am citit si asta.Da,furtunul care iese din termostat e caldut,desi apa nu s a ridicat.Motiv pentru care am si schimbat termostatul Behr(si asta tot nou) cu unul GM original.Si la asta la fel se incalzeste furtunul de dupa termostat.Sa inteleg ca termostatul Gm..e defect si asta desi nu are 200...300 km ?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vezi ce povesteau baietii mai sus, cu polizat palaria, etc
L-ai schimbat singur sau la mecanic? Daca la mecanic, du-te peste el...
  • lauyon

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut.
Imi poate spune si mie cineva cum putem sa stim daca i blocat termostatul sau defect senzorul lui, in acest caz:
Apa nu urca acul martorului din bord, caldura baga fff putina spre deloc motor z17dtl care chair daca i diesel pana sarea inainte temperatura cred la 88, tot baga mult mai multa caldura decat in prezent, cu o parte a radiatorului acoperita e la fel.


Multumesc anticipat!
  • tase20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
L am montat la mecanic si pe primul Behr,si pe al doilea GM. Modelul meu de termostat este cu tot cu flansa,prins in 3 suruburi.E imposibil sa il montezi gresit.De polizat...daca si la cel original GM trebuie asa....ce sa mai zic
  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu inca nu am apucat sa il polizez dar avand in vedere ca in afara furtunelor tur- retur de la radiator la pompa, restul furtunelor sunt reci spre usor calai.Nu inteleg de ce nu urca apa deloc.Daca era vreun dop undeva ...trebuia sa fiarba.
Skip ads

  • lauyon

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, era termostatul blocat si cu garnitura interioara rupta, am pus altul gm 108 lei
  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Domnilor am facut urmatoarea operatiune:am pornit motorul si cum s-au incalzit putin furtunele tur-retur am scos capcaul vasului de expansiune si surpriza...a inceput sa scada nivelul antigelului, am tinut masina pornita pana s-a incalzit mai bine, am completat cu antigel, acum am speranta ca s-a aerisit mai bine.Va tin la curent.
  • breazu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am promis ca va tin la curent si asa am facut. Dupa operatiunea mai sus enumerata sa ziceam ca a urcat apa ceva mai repede circa vreo 40km dupa care a cazut acul la loc si cazut a fost.Frig in ea ca dracu ( normal daca apa e rece).Mai am s-o duc la popa ca in rest am schimbat cam tot ce m a dus mintea pe la ea, pompa apa, termostat, aerisit de cateva ori.....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
breazule, ca nu ridica acul e una, ca e rece in masina e alta. Sau poate fi alta.
Deci, pentru ridicat acul, verifici daca nu cumva traseul e deschis. Pornit motorul, lasat nitel (3-4 minute), si verificat furtunul gros. Daca e cald, termostatul (nou sa fie) nu isi face treaba.
Daca nu, fie ai ceva infundat (radiator fisurat, bagat solutii minune de astupat porii, alea astupa si mai mult decat trebuie) fie poate fi pompa defecta/montata incorect?
La popa mergi degeaba, cu exceptia cazului ca stii vreun preot cu service auto... Eu zic sa incerci sa o gandesti logic. Daca tu zici ca furtunele pompei (intrare-iesire) sund calde si restul calai, eu as suspecta radiator/circuit infundat, insa in cazul asta ar trebui sa iti dea caldura in interior. Bineinteles, cu exceptia cazului in care si radiatorul de habitaclu (sau circuitul aferent) e infundat
  • tase20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat 3 termostate si un senzor temperatura .Primul,Behr...nu a mers,nu urca apa mai deloc.Apoi al doilea,Gm original,urca dar foarte greu.In 60 km,apa era abia pe la 80 grade.ULtimul,Whaller,in 5 min de mers apa e deja la 80-85 grade .Este vorba de acul indicator care nu crestea,desi caldura baga.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
acu' indicator incepe a misca cam pe cand depaseste antigelu' vreo 60 grade.
  • M2BStelist

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
De ce sa schimbi 3 termostate?
La Corsa mea 1.2 apa asta la 82 si urca la 89 (unde ar trebuii sa stea) la mersul in coloana. Nu se pune problema schimbarii termostatului daca baga cald in interior iar termostatul lucreaza (se verifica furtunele)
  • tase20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Atunci de ce dupa un drum de 60 km,abia era la 60 grade cu termostatul gm original?de ce cu termostatul nou,whaller sta la 89...90?eu nu mi explic...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR