Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un opel astra h 1.9 120cp,an 2007.
Am o problema :cand o accelerez brusc imi apare cheita in bord si moare motorul. Am pus tester si imi da Ex area P0001-75 presiune rail scazuta. Am schimbat senzorul de pe pompa de inalte insa fara rezultat. Aveti idee ce poate fi? Sa schimb si pompa cu totul?
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
P0001-circuit de comanda regulator volum carburant/deschis. Ce tip de motor ai? mai multe detalii cu DPF...exista un senzor si pe rampa .
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am motor 1.9 cdti,120cp,z19dth
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Imi poti da o poza cu senzorul asta de pe rampa ,te rog? Vroim sa vad exact care e. Multumesc mult!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca are 120 cp, motorul este Z19DT.
Regulatorul de pe rampa arata asa:

  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Acest regulator l-am schimbat si degeaba....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
lucian.constantin86 a scris:...Am schimbat senzorul de pe pompa de inalte insa fara rezultat...

Parca ziceai ca l-ai schimbat pe cel de pe pompa!?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de motorina din rezervor pe moarte, nu asigura debit.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca are 120 cp, motorul este Z19DT.
Adevarat,dar tot 120cp,are si Z19DTH,Z19DTJ. E buna ideea de a fi verificata presiunea(si debitul) realizata de pompa din rezervor,dar daca nu se confirma,consider ca e necesar a verifica pierderea de presiune(rampa) prin returul injectoarelor(test de retur).De fapt testul de retur,daca a confirmat ca pierderile sunt peste un anumit prag admisibil,nici nu mai este nevoie sa facem testul pompei din rezervor... E bine a se face distinctie intre senzor de presiune,regulator presiune(rampa),regulator de debit(pompa)...,am vazut ca se cam incurca...!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Z19DTH are 150 cp, iar Z19DTJ chiar daca are 120 cp, s-a montat pe Astra H din 2005-2006. Al lui e Z19DT.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate Iulian, incurca CP cu KW, de fapt in carte scrie clar tipul motorului.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Conform AUTODATA, Astra H 1,9DT,ani fabricatie 2004-11,88Kw(120cp)3500; Astra H 1,9DTJ, ani fabricatie 2005-11, 88Kw(120cp)3250; Astra H 1,9DTH, ani fabricatie 2004-11,88Kw(120cp)3250; Daca minte programul...,mint si eu!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca te uiti atent apare pe linia a 2-a Z19DTH cu 110 kw(150 cp) - corect, pe linia 3 Z19DTH cu 88kw (120 cp) - incorect, iar pe linia 4 ai Z19DTJ cu 88kw (120 cp) - corect.
Linia 3 e scrisa gresit, de aceea sunt multe Astra H Z19DTJ (120 cp) care la RAR sunt trecute in carte Z19DTH (120 cp).
In momentul in care pui testerul pe masina te lamuresti imediat.


Ultima modificare facuta de iulian1971 la Dum 27 Dec, 2015 2:21 pm
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am desfacut egr+debimetru+senzor rampa+senzor turbo,le-am curatat,a mers ff bine ieri insa azi a aparut aceeasi problema:presiune rail sczuta
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi o zi-doua fara buson la rezervor si spune-ne cum e.
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Cum fara buson?!?!Smile
  • lucian.constantin86

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Serios,ce legatura are?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scoti capacul de la rezervor ca nu se-ntampla nimic. Uneori se infunda aerisirea rezervorului si se creaza vid. Nu ma-ntreba pe unde se aeriseste. Inca nu m-am lamurit pe unde.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca te uiti atent apare pe linia a 2-a Z19DTH cu 110 kw(150 cp) - corect, pe linia 3 Z19DTH cu 88kw (120 cp) - incorect, iar pe linia 4 ai Z19DTJ cu 88kw (120 cp) - corect.
Linia 3 e scrisa gresit, de aceea sunt multe Astra H Z19DTJ (120 cp) care la RAR sunt trecute in carte Z19DTH (120 cp).
In momentul in care pui testerul pe masina te lamuresti imediat.
Posibil ca "greseala",sa fie functie de turatia la care se face testul DIN: Z19DTH,110Kw(150cp)4000 si 88Kw(120cp)3250...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de turatie.
Z19DTH si Z19DTJ sunt identice d.p.d.v. constructiv. Difera softul. DTJ-ul e mai "puturos" si mai putin solicitat in acelasi timp. DTH-ul e sport, dar pica mai rapid ambreiajul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR