Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa mai intreb pentru cei care cunosc, de ce la masina asta a mea, opel astra 1.7 cdti, deja e a 4 sau a 5 oara cand imi pica alternatorul, respectiv puntea de diode si releul, care ar fi cauza m-ar interesa mai precis pentru ca pana acuma nici un electrician nu mi-a spus motivul de ce tot mi se ard diodele, unu a zis ca a prins condens, altul la care am mai fost a zis ca ulei a scapat pe langa ceva semering...si cum de exemplu de la alte masini alternatorul nu pica niciodata, mai precizez ca mie tot iarna mi-a picat cand este foarte frig, va rog explicati-mi de ce oare sa cada asa de des...acuma are deja aproape un an si inca nu mi-a facut probleme si sper sa n-o mai faca...ce sa fie cu alternatoarele la masinile astea?si care ar fi remediul sa nu ma mai lase in drum ca am patit-o de cateva ori, ii de utilizarea incorecta oare facuta de catre mine sau de ce oare...? asa se intampla si la modelul pe benzina?
Skip ads

  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nimeni nimic? ca ma gandesc ca e o problema clasica la modelul asta...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
daca nu a fost verificat rotoru si statoru sa nu aibe scurt intre spire vei schimba la relee si diode pana te vei plictisi
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic dar ar trebui sa o las la relantiv mai mult iarna si sa nu dau drumu la caldura numa dupa cateva minute, poate nu fac io ceva bine, is prea multi consumatori pe el?, altul electrician auto a spus ca asta ii boala lor ca ii servo directia pe el plus abs si de aia se strica... nu stiu ce sa zic, dar alternatoarele(puntea de diode) nu cred ca ar trebui sa se strice asa, desi le-am luat cele mai bune...mai astept pareri, parca are 100 de amperi alternatoru asta...e neplacut sa te lase masina in drum din cauza unor punte de diode, mai ales iarna sau sa se fi scurs, pe el, ulei de la busonu pe unde se baga uleiul care l-am schimbat ca nu inchidea etans?...mai astept pareri de la altii...
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nicunicu te-a intrebat ceva, au fost verificate rotorul si statorul?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca statorul are scurt, se lasa cu miros de plastic ars si fum alb in compartimentul motor.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am vazut alternatoare arse pe stator,fara sa iasa fum din ele,doar spirele erau negre si lacu de pe sarma sarise de la temperatura
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu neg... eu am scris mai sus din experienta ce-am trait-o pe masina mea (alternator Hitachi de 100A, s-a ars doar partial statorul, la demontare am vazut ca bobina avea un fir dezizolat care facea scurt la carcasa).
Skip ads

  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
da a fost verificat...asa mi-a spus electricianul...se poate sa fie de la baterie care are 6 ani, e banner de 72 amperi...?si porneste foarte usor cu ea la prima cheie...
  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Și eu am pãțit la fel. Astra G 2007 z17dtl. A picat prima oara în feb2012 și apoi cam la interval de 1 an puntea și releul de încãrcare. Ultima oara a picat saptamana trecuta. Nimeni nu știe de ce, dar o sa il schimb cu totul.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut!In afara de ce au zis colegii mai sus,verificati si bornele de la baterie sa nu se incinga cand porniti marii consumatori.Un contact imperfect pe undeva face ca,in timp,sa pice puntea de diode.Eu am patit o cu borna de la baterie,nu mai era sertizat firul cum trebuie,se incingea rau cand porneam ac-ul,si pana la urma mi-a distrus alternatorul.
  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
in seara asta, dupa schimbarea alternatorului, baietii de la eds au observat ca se incalzea borna de - .
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai vezi,cred ca asta era problema de iti tot pica alternatorul.Daca n-ai rezolvat cu borna,fa-o cat mai curand!Si la mine tot borna de - se incalzea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR