Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bugs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Hai noroc,si bine v am gasit! Azi mi am facut si eu cont in marea fratie opel, si tot azi vreau sa va zic si problema mea. Din vara sunt posesorul unei astra h break 1.7 d 110 cai 2008( premiera opel) si va spun cu mana pe inima ca s foarte multumit de ea, raportat cu ce am am avut pana acum( golf 1,2,4 dacia break,papuc,passat,citroen c4). Am luat o de la o cunostinta care a fost sincera cu mine cam 50% dar despre asta poate altadata! In fine, ca sa va zic si despre problema mea,iat o : Am problema cu faza scurta , si anume mi se stinge in mers , ba stangul, ba amandoua...... Atentie, nu este o constanta caci se poate intampla la 3 min dupa ce pornesc sau dupa 30 km ! ,,solutitia'' pe care am gasit o este oprirea si repornirea motorului ..... Si din nou 3 min sau 3 km .... Cum vrea ea... Am pus tester pe ea si mi a zis ca nu imi ajunge suficienta tensiune la becuri ! Acum, poate vreo unul dintre voi sa mai lovit de asa ceva, sau are vreo solutie, va rog sa mi scrieti si mie! Mii de multumiri baieti si sa mi fie cu iertare daca am lalait o prea mult la primul meu post !
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai ceva becuri jmechere (csenoane, leduri, etc) atunci incearca cu niste halogene cinstite
Daca ai halogene OK, cauta un electrician auto (posibil fir cu izolatie busita, face contact la masa, bla...)
  • mar1uss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum si as dori sa va prezint si eu problema mea legata de luminile din habitaclu. Am achizitionat recent un Astra H si m-a "mancat" sa ii schimb becurile din interior cu leduri smd. Am incercat la plafoniera din fata si a mers,am incercat si la cea din spate si nu s-au aprins ,iar dupa asta am incercat sa le aprind cu becurile normale si...surpriza! Nu mai mergea niciun bec de la plafoniera si nu doar la cea din spate ,dar si cea din fata. La cea din fata as avea ceva de adaugat;cand aprind becul din mijloc la plafoniera din fata,se aprinde dar are o lumina foarte slaba. Am scos si borna de la bateria am tinut-o vreo 8 minute si nimic. Am verificat si sigurantele si nimic. Dupa ce am scos borna nu mai merge deloc ,nici macar cel de la plafoniera din fata, nici macar manual. Orice sfat sau idee pe care o puteti oferi si mi-ar fi de ajutor este binevenita.
  • ovicsb

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2013 A16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@mar1uss, inainte de a scoate borna ai montat becurile cu filament la loc ?
Skip ads

  • mar1uss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da,erau montate.Astazi am mers cu ea si am observat ca manual se aprind ,cu exceptia plafonierei din spate,iar acolo un singur bec din cele 2.
  • ovicsb

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2013 A16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Vezi ca e ceva cauzat de contacte, uita-te atent la capetele (soclul) becurilor sa fie curate (se mai oxideaza) eventual sterge odata soclul in zona de contact cu un smirghel fin ,la fel observa si lamelele de contact unde se fixeaza becul si eventual intarestele prin usoara deformare , astfel incat becul sa fie tinut strans intre ele.Apoi verifica comutatorul plafonierei sa functioneze corect si testeaza-l pozitionandu-l in toate variantele comutariilor posibile.Pentru siguranta acolo unde nu se aprinde becul,inlocuieste-l cu unul care a functionat in alta plafoniera , am patit de cateva ori ca filamentul sa fie bun dar contactul lipit efectiv in soclu sa fie defect.
  • mar1uss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Voi face intocmai cum ai spus. Iti multumesc frumos pentru sfat.
  • mar1uss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema intocmai cum ai mentionat si tu, contactele erau oxidate. Dupa curatare au mers. Iti multumesc frumos.
Skip ads

  • rabusanu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara ! am si eu o problema cu un opel astra h din 2004....A mers frumos pana am ajuns cu ea acasa ....si cand sa plec de dim cu ea...nu se mai aprinde bordu ....dar masina merge perfect dar bordu e mort...ce sa fac....?
  • IceT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o problema la un opel astra h 2004 de o sãptãmânã îmi apare ca s-a ars becul de faza scurta, când sa îl schimb am observat ca un picior al unei mufe era carbonizat, am achiziționat alta mufa am fãcut schimbul dar tot nu se aprinde faza scurta și poziția și sincer nu știu ce sa mai fac....se poate sa fie o siguranțã arsa? Poate s-a mai întâlnit cineva cu aceasta problema și mã poate ajuta cu un sfat. Multumesc
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dacã firul este carbonizat cu siguranțã ai arsa și siguranța
  • ovicsb

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2013 A16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ai grija la contactele de la soclul becului,din experienta am observat ca nu este sugicient sa infigi doar mufa in contactele becului.In general papucii electrici din mufa au un usor joc pentru usurinta in montare,astfel ca la montajul unui nou bec nu este suficient sa infigi doar mufa,de ce?
Din cauza acelui mic joc la impingerea mufei in soclul becului papucii electrici datorita frecarii raman in urma si nu imbraca in intregime contactul becului,daca mai punem la socoteala si o oarecare largire in timp a papucului electric sunt intrunite toate conditiile pentru a crea conjunctura unui contact imperfect. Un bec obisnuit pe faza scurta de 45w consuma cam 4A (12 v x 4A =48w) ,avand in vedere sectiunea firelor ( in ziua sunt tot mai subtiri) cumulata cu contactul imperfect la soclu, curentul mare consumat si temperatura de pe contacte (un bec incinge soclul foarte tare) creaza efectul descoperit de tine ,adica fir carbonizat.Asadar la montajul unui bec nou impinge si papucii din mufa suplimentar cu un obiect comod dupa ce ai apasat mufa pe soclu, dar mai intai verifica sa fie si stransi adica sa genereze frecare ferma cand ii impingi pe un soclu de bec .Fii foarte atent cu becurile de far fiindca la toate marcile sunt subtiri si pot declansa un incendiu.Problema cu siguranta sper sa o fi rezolvat la ora citirii mesajului. Succes la schimbarea becurilor.
Skip ads

  • IceT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu știu unde poate fi siguranța m-am uitat pe schema sigurante lor și nu o gãsesc, știi care ar putea fi?dacã e în panoul din fata sau ãla din spate? Mulțumesc anticipat
  • IceT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ovicsb a scris:Ai grija la contactele de la soclul becului,din experienta am observat ca nu este sugicient sa infigi doar mufa in contactele becului.In general papucii electrici din mufa au un usor joc pentru usurinta in montare,astfel ca la montajul unui nou bec nu este suficient sa infigi doar mufa,de ce?
Din cauza acelui mic joc la impingerea mufei in soclul becului papucii electrici datorita frecarii raman in urma si nu imbraca in intregime contactul becului,daca mai punem la socoteala si o oarecare largire in timp a papucului electric sunt intrunite toate conditiile pentru a crea conjunctura unui contact imperfect. Un bec obisnuit pe faza scurta de 45w consuma cam 4A (12 v x 4A =48w) ,avand in vedere sectiunea firelor ( in ziua sunt tot mai subtiri) cumulata cu contactul imperfect la soclu, curentul mare consumat si temperatura de pe contacte (un bec incinge soclul foarte tare) creaza efectul descoperit de tine ,adica fir carbonizat.Asadar la montajul unui bec nou impinge si papucii din mufa suplimentar cu un obiect comod dupa ce ai apasat mufa pe soclu, dar mai intai verifica sa fie si stransi adica sa genereze frecare ferma cand ii impingi pe un soclu de bec .Fii foarte atent cu becurile de far fiindca la toate marcile sunt subtiri si pot declansa un incendiu.Problema cu siguranta sper sa o fi rezolvat la ora citirii mesajului. Succes la schimbarea becurilor.




Din pãcate eu nu am capacul ãla din plastic care acoperã farul și când s-a ars becul am vãzut ca și ãla din cauciuc era cãzut intr-o parte și tot noroiul era aruncat pe mufa și respectiv în far și mã gândesc ca și ãsta ar fi o problema. Și siguranța nu o gãsesc din schemele ce le-am vãzut pe net nu vãd sa aparã pe vreuna! Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR