gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
gabiloi a scris: ulei dupã joje
Cu scuze pentru off-post,fata de moderatori,eu cred ca in Romania,invatam diferit limba romana(cea din manuale). Dupa=in spatele(unui obstacol),iar joje=joja,la plural,cu toate ca uneori si copii stiu ca un motor,are o singura joja... Folosind corect limba romana,e o forma de respect,pentru forum,pentru romani si pentru Romania in special...
- octav_bz
- ****
- 1,048 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,048
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua am iarã o problema cu masina mea la fiecare pornire intra in regenerare asta sa întâmplat de ieri. Ce poate sa aibe masina k am sunat la dibas au zis k asa este normal pt nu își duce regenerarea la bun sfârșit. Dar masina intra in regenerare dupa 10 minute iese din regenerare si dupa ce o pornesc intra iar in regenerare din ce cauza face asa. Va rog sa ma ajutati si pe mine k eu gred k cei de la dibas vor sa ma fraereasc din cauza k masina este in garantie un 1an.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Iesi cu masina in afara orasului. Mergi cateva zeci de km cu motorul turat peste 3000 si vezi daca a doua zi mai face. Poti cere sfaturi de la colegii Borsy si Gyzmo de la sectiunea Insignia. Ei stiu mai multe despre regenerari la insignia si filtru de particule. Eu as merge peste Dibas la garantie.
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
La orice masina cu DPF esapamentul trebuie sa fie curat , fara depuneri, fara negreala.Doar la masinile EURO 4 cu DPF poate aparea o usoara negreala.Ce ai tu acolo indica o problema la motor , fapt care duce la infundarea DPF de aceea masina incearca sa faca regenerare la fiecare pornire sau foarte des sau,,, pur si simplu DPF terminat.
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Op3l a scris:La orice masina cu DPF esapamentul trebuie sa fie curat , fara depuneri, fara negreala.Doar la masinile EURO 4 cu DPF poate aparea o usoara negreala.Ce ai tu acolo indica o problema la motor , fapt care duce la infundarea DPF de aceea masina incearca sa faca regenerare la fiecare pornire sau foarte des sau,,, pur si simplu DPF terminat.
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).
Off-topic relativ:
La euro 4 fara DPF e normal sa fie negru esapamentul? Si cand zic negru, e negru ca noaptea, depunere serioasa dar nu uleioasa.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
gabiloi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Daca masina are dpf, esapamentul trebuie sã fie luna. Nu exista depuneri de nici un fel. Daca se murdareste, ceva e putred.
Am si eu o insignia 2.0 CDTI DTC 110 CP 166.000 KM si observ ca esapamentul este negru. Sa fie ceva cu Filtrul de Particule? infundat sau chiar si inexistent?
Masina a fost achizitionata acum vreo 3 luni.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat