Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu știu ce poate sa fie pe eșapament ala ma gândesc k poate sa fie catalizator topit sau dpf dar nu am nici o eroare pe bord mașinã trage uleiu este la maxim k are și un miros urat pe degetul mai închis este ulei dupã joje și dupã degetul mai deschis este dupã eșapament.
Skip ads

  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dupã regenerare asa arata esapamentul
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am fost dimineata la dibas cu insignia mea si nu a gasit nici o defectiune la masina nimic nimic
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gabiloi a scris: ulei dupã joje
Cu scuze pentru off-post,fata de moderatori,eu cred ca in Romania,invatam diferit limba romana(cea din manuale). Dupa=in spatele(unui obstacol),iar joje=joja,la plural,cu toate ca uneori si copii stiu ca un motor,are o singura joja... Folosind corect limba romana,e o forma de respect,pentru forum,pentru romani si pentru Romania in special...
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca tot vorbim de scrierea corecta, copiii stiu ca un motor se scrie cu 3 de i, domnule Big_electro61.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua am iarã o problema cu masina mea la fiecare pornire intra in regenerare asta sa întâmplat de ieri. Ce poate sa aibe masina k am sunat la dibas au zis k asa este normal pt nu își duce regenerarea la bun sfârșit. Dar masina intra in regenerare dupa 10 minute iese din regenerare si dupa ce o pornesc intra iar in regenerare din ce cauza face asa. Va rog sa ma ajutati si pe mine k eu gred k cei de la dibas vor sa ma fraereasc din cauza k masina este in garantie un 1an.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iesi cu masina in afara orasului. Mergi cateva zeci de km cu motorul turat peste 3000 si vezi daca a doua zi mai face. Poti cere sfaturi de la colegii Borsy si Gyzmo de la sectiunea Insignia. Ei stiu mai multe despre regenerari la insignia si filtru de particule. Eu as merge peste Dibas la garantie.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Sambata fac un drum la severin si daca mai face asa ma duc peste ãia la dibas
Skip ads

  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am dat 11.000 euro pe masina si in 3 luni sa se strice si dibas-ul sa zica k masina nu are nimic k este totul ok. Eu nu cred asa ceva o masina euro 5 nu are esapamentul asa negru
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca masina are dpf, esapamentul trebuie sã fie luna. Nu exista depuneri de nici un fel. Daca se murdareste, ceva e putred.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
La asta ma gandesc si eu k dpf este dus
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
La orice masina cu DPF esapamentul trebuie sa fie curat , fara depuneri, fara negreala.Doar la masinile EURO 4 cu DPF poate aparea o usoara negreala.Ce ai tu acolo indica o problema la motor , fapt care duce la infundarea DPF de aceea masina incearca sa faca regenerare la fiecare pornire sau foarte des sau,,, pur si simplu DPF terminat.
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).
Skip ads

  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Asa imi scrie pe bord
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Filtru de particule full poate sa fie colmatat.
Incearca sa faci o iesire din oras si ii dai peste 3500rpm cam 15min vezi apoi daca iti mai apare ceva.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:La orice masina cu DPF esapamentul trebuie sa fie curat , fara depuneri, fara negreala.Doar la masinile EURO 4 cu DPF poate aparea o usoara negreala.Ce ai tu acolo indica o problema la motor , fapt care duce la infundarea DPF de aceea masina incearca sa faca regenerare la fiecare pornire sau foarte des sau,,, pur si simplu DPF terminat.
Daca dupa un drum mai lung se pastreaza depunerea uleioasa , se exclude din start condensul si se impune o verificare a motorului nu de alta dar este pacat mai ales ca ti-au dat si o "asa zisa" garantie cei de la Dibass.
Daca nu remediaza ... o vei remedia tu pe banii tai in scurt timp 6 luni 1 an, ca probleme vor fi garantat. ( si nu ieftin).

Off-topic relativ:
La euro 4 fara DPF e normal sa fie negru esapamentul? Si cand zic negru, e negru ca noaptea, depunere serioasa dar nu uleioasa.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da e normal sa fie negru taciune esapamentul mai ales la masini trecute de prima tinerete unde s-au tot depus reziduuri. La fel se face si uleiul din motor. Dupa schimb in 1000 de km e negru. E absolut normal.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata am dat dpf jos dupa masina am fost cu el la curatat si dupa totul a devenit la normal dupa curatare la 200 km mers in oraș intra in regenerare. ASA ARATA DPF CAND A FOST DAT JOS DUPA MASINA
  • Bogdan SBA

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Daca masina are dpf, esapamentul trebuie sã fie luna. Nu exista depuneri de nici un fel. Daca se murdareste, ceva e putred.


Am si eu o insignia 2.0 CDTI DTC 110 CP 166.000 KM si observ ca esapamentul este negru. Sa fie ceva cu Filtrul de Particule? infundat sau chiar si inexistent?
Masina a fost achizitionata acum vreo 3 luni.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De unde e luata? Posibil sa nu il mai ai.
  • Bogdan SBA

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Din Sibiu, de la cineva care a adus masina din Germania.
Sunt in cautarea zonei unde este pozitionat filtrul pentru a vedea daca il mai am sau nu.
Nici prin gand nu mi-a trecut sa intreb daca este filtrul pe masina inainte sa o cumpar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR