Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Bunã ziua am cumpãrat și eu un Opel insignia 2.0 160 cp și de când a venit frigu afara me-a apãrut pe eșapament o mazga gãlbuie lipiceoasa și nu știu ce ar putea sa fie k uleiul este la maxim antigelu la fel! Ma puteti ajuta și pe mine cu un rãspuns mulțumesc
Skip ads

  • Bross

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa le schimbi...
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ce sa schimb?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Desfa busonul la ulei si vezi daca exista ''mazga'' galbuie si pe el sau cat poti sa vezi in motor. Folosesti masina pe distante scurte..cativa kilometri doar in oras?
Skip ads

  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am desfãcut și busonul de la ulei nu este nimic acolo! Nu pot sa îmi dau seama ce poate fi pe eșapament mai ales și lipicios.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mașinã o folosesc servici acasã antigel nu este ulei nu este ce poate fi mai ales și lipicios și miroase și a ars asa arata la motor
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este ulei desi nu este inca vizibila scaderea in baie. Posibil, repet posibil sa scape pe la lagarele turbinei. In perioada asta se formeaza si foarte mult condens pe esapament. Scoate masina la drum lung pentru ca nu-i ok cu drumurile scurte in oras.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu am nici o eroare pe bord mașinã trage ori cum dacã vad k dispare uleiu din motor ma duc la garanție sa vad care este problema
Skip ads

  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu am mașinã de 3 luni și am cumpãrat-o de la Di-Bas fundeni dar pana sa dea frigu nu aveam nimic pe eșapament era curat curat
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Asa arata esapamentul acuma
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina e in garantie mergi la ei.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
O sa dau o fuga pana la ei sa vad ce spune! Multi au zis k este apa cu rugina și sa format pe eșapament. Poate este mizeria vine din dpf!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si asta e posibil pt ca face mult condens si fara un drum lung nu se curata.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Îmi este frica sa nu fie antigel k am observat k a scãzut un pic dupã maxim
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca te uiti cand este frig afara si motorul rece, este normal sa fie putin scazut nivelul.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dar ma gândesc k la cã-ți zenzori are mașinã nu are cum sa nu aparã o eroare pe bord ceva.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Asa arata esapamentul acuma
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Îmi spuneți și mie dacã este normal nivelu la antigel?
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Vasul de expansiune trebuie sa aiba un semn, materializat de regula printr-un varf de sageata cu inscrisul KALT. Acolo la varful sagetii trebuie sa fie nivelul lichidului antigel.
  • gabiloi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Acuma nu știu dacã a scãzut antigelu pt k nu ma-m uitat când am cumpãrat-o acuma i-am fãcut un semn sa vad dacã scade ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR