Ai uitat parola?


  • jhonny888

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, de cand a dat inghetul, masina porneste foarte greu, se chinuie mai mult si o ia de la a 6-7 cheie.
Avand in vedere ca electromotorul a fost reconditionat, bateria are 3 luni( varta 75/750 silver), alternatorul incarca bine, ma gandesc ca ar putea sa fie de la bujii, dar nu sunt convins.
S a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare?
Multumesc,
  • ney

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ce motor?
  • jhonny888

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
1.3 cdti z13dtj
  • E L S

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica bujiile,mai mult ca sigur sunt arse cateva,pune-i 4 BERU,mare atentie la demontare sa nu se rupa...
  • jhonny888

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu m am gandit la bujii. Beru zici ca s ok? ma gandeam la bosh.
Multumesc pt informatii.
  • E L S

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am pus Beru la mai multe masini si au fost ok.La montaj se recomanda si o vaselina speciala
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună, ma un opel Corsa d din 2008 și ieri a apărut o problema. A început sa vibreze scotea fum alb.Am încercat sa o pornesc și când am luat contactul motorul mergea. Am dus-o pe rampa la un service. A zis k a întrat motorina în ulei. Uleiul 5w30 și filtrele. Le-am schimbat în iulie 2018 dar cu mașina am început sa. Merg după 13 Noiembrie. Mecanicul la început a zis k e turbina, după care a reușit sa deblocheze axul
A zis k tre sa schimb uleiul,(a găsit motorinaa în ulei). Ma puteți ajuta cu un răspuns? Eu sunt începătoare si de șofat și de mașini. E prima mea mașina
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Bine ai venit.
Incearca sa completezi in "profil" tipul de motor si locatia.
Presupun ca ai motor de 1.3 diesel cu filtru de particule.
Din cand in cand acest motor intra in regenerarea filtrului de particule si daca stai pe loc, e posibil sa scoata fum.
Problema e ca daca opresti motorul cand face regenerare, gasesti motorina in ulei asa cum s-a intamplat si la tine.
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună, da motor 1.3 diesel cu filtru de particule.. Azi la - 13,5 grade a început sa scoată puțin fum dar, ma poți ajuta te rog cu cu răspuns. Cat trebuie sa o țin pornita înainte de a pleca. Mie și sa spus k după prima cheie sa aștept 2 minute, o pornesc, o accelerez pana la 2000 de turații și sa plec imediat. Plec cu 1 o turez la 2300-2500 schimb 2 (40/50h),3 50/60h).Este corect asa? Mulțumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu e nevoie sa astepti dupa pornire dar trebuie sa pleci usor de pe loc si sa nu treci peste 2000 pana nu se incalzeste nitel.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,712
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Dieselul este foare sensibil la turatia de pornire ,mai ales pe timp de iarna cu temperaturi scazute pentru ca aprinderea se face prin comprimpresie.Vedeti ca la tipul asta de motor au pus doua variante de electromotoare un lesinat de 1.0 sau 1.3kw si unul mai puternic si s-a rezolvat problema pornirilor mai ales iarna.inainte sa incepeti investitia dupa ureche vedeti cu ce turatie invarte electromotorul,masurati bujiile sau verificati cu un cablu,faceti un test de retur injectoare ...eu prefer si o diagnoza.
Se mai nimereste sa fie din bujii dar motorasul asta mai are si alte bube.
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună. Am schimbat pompa, semeringul și un injector. Dar o sa merg mâine la o diagnoza.Mulțumesc mult.
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Acolo pe eticheta de la ulei scrie motor de 1.3 Kw
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună, nu mai pornește mașina decât împinsă. La prima cheie se aprinde bordul, la a doua face tac și nu pornește. Acum 2 zile a apărut acest defect și am fost de mi.au schimbat cărbunii. Dar ciudat este k nu mi. au dat electromotul jos. Mașina acum, are același defect. Pornește doar împinsă. Ieri am fost la un alt. Service și nu au reușit sa. mi dea electromotorul jos. Mi-au zis k e poziționat greu și nu pot da jos. Va rog ajutați. ma cu răspuns.
Dupa ultima discuție cu voi, am fost și am făcut diagnoza. Totul ok, aveam 2 bujii arse (le-am schimbat pe toate 4 am luat 4 beru) Acum chiar nu știu ce sa fac referitor la electromotor. Mulțumesc
  • PNicolcioiu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Dieselul este foare sensibil la turatia de pornire ,mai ales pe timp de iarna cu temperaturi scazute pentru ca aprinderea se face prin comprimpresie.Vedeti ca la tipul asta de motor au pus doua variante de electromotoare un lesinat de 1.0 sau 1.3kw si unul mai puternic si s-a rezolvat problema pornirilor mai ales iarna.inainte sa incepeti investitia dupa ureche vedeti cu ce turatie invarte electromotorul,masurati bujiile sau verificati cu un cablu,faceti un test de retur injectoare ...eu prefer si o diagnoza.
Se mai nimereste sa fie din bujii dar motorasul asta mai are si alte bube.

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,196
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Au schimbat periile prin teleportare....da, și asta e posibil, în Românica!
Probabil, că în alte țări, nu atât de minunate, ar fi dat demarorul jos, așa, mai dificil, și îi făceau o reparație ca la carte...așa, că săracii...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata