Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • djoso

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De ceva vreme am o problema cu masina(astra h 1.7 cdti 101 cai),mi se stinge faza scurta(cu asta circul mai tot timpu) pentru o secunda doua si apoi se aprinde iar.de 2ori am observat ca mi s-au stins cand am virat stanga dar nu am virat maxim.mi-e frica sa nu se stinga in mers la viteza......are cineva vreo solutie sau a patit cineva lucru asta?astept sfaturi.Multumesc!
Skip ads

  • alin263

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu patesc chestia asta si in special dimineata cand aprind farurile. Ceea ce am sesizat este faptul ca, daca faza scurta se stinge si misc de comutatorul rotund( acela de pornire al farurilor)farurile se reaprind. Trebuie sa iti spun ca miscarea este scurta stanga dreapta usor dar fara a muta comutatorul de pe faza scurta pe cea de pozitii. Am mai intalnit si la alti colegi acest caz. Ceea ce suspectez este faptul ca acel comutator nu face tot timpul contact. Va urma, cand am timp sa il desfac si sa studiez problema si sa ii fac un tratament cu un spray de contact electric. Ar trebui sa verifici si incarcarea alternatorului, pt ca daca nu ai incarcare corespunzatoare, ECU iti taie consumatorii si de aici poate rezulta si stingerea farurilor. De asemenea servodirectia este un f mare consumator de tensiune si neavand o tensiune suficienta de incarcare, iti apare o cadere de tensiune f mare si astfel iti va limita consumatorii. Sper ca ti-am fost de folos.
  • djoso

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da.multumesc.eu am desfacut odata blocu de comenzi al luminilor am dat cu ceva spray de contacte si o vreme am avut pace.alternatorul l-am schimbat cu unul nou ca al meu m-a lasat....da am impresia ca tot nu incarca calumea....ar putea fi si asta o cauza...ms de raspuns.daca rezolvi sa immi spui si mie te rog.
  • alin263

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ok. Si eu am fost nevoit sa schimb alternatorul tot cu unul nou. L-am tot reparat de cateva ori pe cel vechi, tot cu piese originale, dar pana la urma am cumparat unul nou. Il reparasem chiar la Opel , si mi-a cazut cat timp a fost in garantie, dar nu a mai fost reparat pe garantie(inlocuit perii, regulator si diode). Daca ai alternator nou, nu ar trebui sa ai probleme de incarcare. Mare atentie: si la mine problema de subtensiune(aveam incarcare sub 14 V undeva pe la 13.6-13.8V) a persistat pana cand mi-au fost trase 2 cablaje direct de pe alternator la bornele de + respectiv - ale bateriei. Abia dupa aceea am avut o incarcare corespunzatoare. Daca mai ai probleme scre-mi pt ca ar mai fii f multe de scris cu care te pot ajuta , toate invatate pe parcursul timpului din experienta proprie, Ceea ce te sfatuiesc este sa reduci consumatrii cat de mult posibil adica:
-dai radioul mai incet
- nu folosi aeroterma pe treapta maxima(decat atunci cand e necesar), mai redu din turatie pt ca consuma f mult
-nu folosi in acelasi timp si dezaburirea fata si cea pe spale(doar cand e necesar le pornest simultan)
Asa am procedat eu pana am reusit sa solutionez problemele
Skip ads

  • djoso

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mai am o problema la masina cu masinuta cu cheitza se aprinde si ma limiteaza la 3000 de ture apoi dupa 1min se stinge si totu revine la normal....trage de rupe.....cam in fiecare zi mi se aprinde odata....alta data nu sr aprinde cate o saptamana......am skimbat pana acuma regulator presiune turbo nou,senzorul de pe galeria de admisie nou si debitmetru de aer second hand....dupa ce am skimbat debitmetru a fost ok o perioada dupa care iar s-a aprins... .am curatat si egr si admisia toata eu singur ca m-am gandit ca ala o fi baiu dar se pare ca am muncit degeaba....ms pt sfatu cu firele trase direct de la alternator.....o sa merg sa imi verifice incqrcarea oricum.acum nu am mai observat sa se stinga farurile.....ms de timpul acordat.o seara faina!
  • alin263

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu limitarea la 3000 rpm.Dupa un timp de diagnosticare am schimbat senzorul de pe galerie cu unul nou original Bosch. Masina cu cheie se aprinde si l a mine f rar doar cand o turez f tare si brusc. Vezi si verifica toate furtunasele de la vacuum si turbo pt ca pot fi fisurate sau imbatranite si scapa presiune. Cel mai bun ar fi o testare cu Op com. La mine eroarea era lipsa de etanseitare sau ceva de genu asta, nu mai retin exact.
  • djoso

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ok.ce e rau ca la mine in zona nu prea sunt mecanici....mai mult carpaci....o sa merg sa vad undeva......m-am cam saturat de opel:(.ms
  • CosCostin

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asa o problema (de genul asta) am si eu acum la masina mea (Astra H 1.7CDTI,101CP) si am fost la un mechanic (prieten) si mi-a depistat defectiune la alternator.Problema era ca ramaneam fara current la masina.Tot ce era alimentat la current,nu mai functiona (LUMINI,CASS,SERVODIRECTIE,SRVOFRANA,TOT),asa ca in prima faza,cautand defecte de acest fel,pe forumuri,am vazut la cineva aceeasi problema ca la mine,cu diferenta ca era vb. de o Astra J.La respectivul,era vb. de un contact la o masa nenstransa.La mine,este vb. de partea electronica de la alternator.A comandat prietenul meu piesa(el avand service / privatizat),care comandata online de la firmele de specialitate (distribuitori piese auto),a costat - 306 lei.Problema era ca a masurat curentul incarcat in baterie si slava Domnului,am avut totusi si noroc ca nu sa intamplat vreo nenorocire.Defapt,stingandu-se toti consumatorii electrici,era semnul pe care il dadea masina (cu oprirea lor si aprinderea martorului cu masina si cheia mecanicului,dar si cea de motor,de ce nu stiu),pt. a te face atent ca ai o problema si facea asta si nu sa intamplat nici mai grav,deoarece mi sa spus ca masina intra in protectie,ceea ce e minunat. Smile Dupa ce a observant ca incarca enorm de mult (18 V si ceva),a scos cureaua de la alternator,masina ramanand pe cosumul bateriei cu toti consumatorii (pt. putin timp,adica cat sa ne convingema ca de acolo e problema),el spunandu-mi dinainte ca nu se va mai stinge/oprii nimic pe la masina,fapt care sa si confirmat.Deci problema in cazul meu,a fost alternatorul.Sper sa ajute aceasta povestire si pe cei care mai au astfel de probleme,desi nu doresc nimanui sa aiba probleme cu amanta.Pardon! Am vrut sa zic,masina. Smile)) Ai masina,ai amanta.Haleste bani.Si de cele mai multe ori,nu putini. Smile Bafta tuturor!
  • CosCostin

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Wink
  • djoso

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La mine se sting farurile pt o secunda,maxim 2 si se aprind iar.in rest nici o problema.alternator am luat nou anu trecut cand m-a lasat.
  • GN.Dumitru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut am și eu o problema la Opel Astra H 1.7 cdti, de obicei în mers mi se întâmplã sã mi se stingã farurile si în același timp sa mi se ducã acul de la motorina pe 0 si sa nu mai meargã nici geamurile electrice, si dacã o opresc si o pornesc își revine la normal , puteți sa îmi spuneți de la ce poate fii ?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Intra in meniul ascuns si verifica tensiunea de incarcare atunci cand se intampla ce ai descris. La mine, cand a picat releul de incarcare, atunci cand trecea de 15V incepeau modulele masinii sa intre in protectie, probabil pt a evita un defect in lant al tuturor calculatoarelor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR