Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat si nu este infundat se aeriseste iese si antigel pe acolo deci nu e infundat posibil cum au zis baietii poate nu am clatit suficient si de aia face spuma ca pana sa bag solutia aia nu aveam spuma doar nu baga caldura la relanti
Skip ads

  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Dar iese aer pe furtunul ala se aeriseste
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
La mine asa a fost si acuma am caldura foarte buna cum nu am avt nici o data de cand am luat masina din 2005.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am sa fac un drum pana la Bucuresti asta inseamna cam100km de unde stau eu si am sa schimb apa din 20 in 20 km de vreo 5-6 ori cred ca asa se va clatii motorul apoi voi pune antigel nou
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
are cumva si un robinet de inchidere deschidere a circuitului de apa calda?. daca ai defect robinetul si nu permite suficient trecerea apei?.
la minus 20 de grade si drum lung pune un carton in fata ca nu se incalzeste.daca calddura merge peste o anumita turatie nu cred ca este problema radiatorul ci volumul de apa calda care ajunge acolo.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu are robinet cum era pe vremuri la Dacie. Sunt doar niste clapete care deshid compartimentul unde se afla rafiatorul pt incalzire astfel incat sa treaca fluxul de aer.
Atentie Danluminita cand scoti apa...sa nu pui alta rece sloi in motorul incins. Lasa motorul sa se raceasca si apoi adaugi.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ok mersi alre
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Dupa cum am zis am facut acel drum de vreo 100 km am implut portbagajul cu apa luata de la centrala deja calda la 50 grade ca sa nu fiu nevoit sa astept sa se raceasca mororul si am plecat la drum am schimbat apa din motor de 5 ori . Acum nu mai face spuma si am si caldura ca niciodata . Deci am rezolvat problema.asta bine inteles ai cu ajutorul vostru pentru cate va multumesc! Acum am constatat altveva am capacul de la filtrul de motorina defect adica pierde presiune pe la mufa pe la unul din pinii aceeia aveti cumva vreo idee cum as putea sa astup acolo cu prenadez sa altceva?
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Epoxy bi component nu prenandez.Umpli bine acolo ca oricum incalzirea aia e frectie la picior de lemn.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,503
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un corp complet de filtru sh este vreo 50 de roni. Daca socotesti costa mai putin sa inlocuiesti, dar cum crezi tu.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da m-am gandit am si cautat dar daca este fisurat si ala am sa incerc sa pun picatura acolo la baza pinilor apoi sa pun silicon am unul acasa de care se pune la baia de ulei iar peste el fac o garnitura de cauciuc
Daca nu va tine asa atunci am sa cauy unul sh in speranta ca il iau bun
Am avut cateva experiente neplacute cu piese sh
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu problema cu caldura la relanti masina face din nou la fel nu baga caldura la relanti nu stiu ce sa mai fac . Am urmarit si furtunul prun care se aeriseste si se aeriseste numai daca accelerez la aproximativ 1200 rot/min daca nu nu se aeriseste adica nu iese nimic pe acolo cam la aceeasi turatie baga si caldura. Cineva a spus sa ma uit la robinet si nu are robinet. Antigelul.este curat nu are urme de ulei sa altceva. Nu stiu ce as mai putea face orice idee imi poate fi de folos . Deci va rog daca mai aveti ceva idei nu ezitati
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa cum zici ori ai infundat ceva ori pompa pur si simplu nu baga la relantiu,nu ai debit de lichid.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pompa am schimbato este noua are 1 luna am sa demontez caloriferul si sa incerc sa il curat sau sa il schimb
Cat lichid ar trebuii sa intre in calorifer asta ca sa masor ori pe asta dupa ce il curat ori altul de la sh ?
  • luca george

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
In al meu calorifer a intrat fix jumatate de litru!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR