Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am un Omega B din 2003 cu motorizare Y22DTH. De 5 luni o am la mecanic si nu a reusit nimic, asta dupa ce a segmentat-o, a schimbat toate lanturile, patinele, a reparat alternatorul, electromotorul, am reparat pompa de injectie (schimbat capul hidraulic si pistonasul de avans- la Holm diesel, Suceava), schimbat senzorul de la volanta, schimbat amortizoarele - originale GM Smile.
Defectul a aparut dintr-o data: dimineata am plecat la serviciu, a mers fara nici o problema si cand am incercat dupa-amiaza sa plec nu a mai pornit.

Dupa reparatia capitala, motorul are urmatoarele simptome:

- se tura pana la maxim 4000, acceleratia usor apasata, brusc dadea semne de oprire.(pornirea la spray, uneori o lua la sfert de cheie);
- dupa 1-2 zile, se tura pana la maxim 2000.
- Erorile au fost la senzorul de volanta, a mai fost o eroare P1125. Am schimbat senzorul si tot asa porneste ffff greu numai cu spray sau la sfert de cheie fff rar.
- la indicatia unui amic am "sarit" electrovalva de turbo, am pus pe direct, acum masina se tureaza pana la maxim 4000. Am mers cu ea si s-a oprit in mers. Nu a mai pornit deloc. Cu insistente a pornit la spray. La relanti merge foarte frumos, rotund. Nu se aprinde nimic in bord.
Daca o pornesc si plec cu ea, in maxim 1-2 minute, nu apuca sa se incalzeasca se opreste in mers.
Mecanicul spune ca ar fi o problema electrica, ce a depins de el a rezolvat.
Am trecut prin toate starile... nu mai am putere sa me enervez, nu mai vorbesc de costuri.
Va rog frumos sa ma ajutati.
Cu respect,
Robert
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa nu fi fost bine pusa la punct distributia sau la pompa de injectie unghiul Smile
ia legatura cu [editat] sau cu roland si poate iti vor da sfaturi mai bune si vei reusi sa o rezolvi. Oricum ai nevoie de o interfata ca sa poti vedea erori si parametrii in timp ce dai la automat. Succes si daca rezolvi revino cu detalii.
  • cotee.COCO

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Incearca sa o pornesti din sticla.......fara filtru de motorina... si verifica si catalizatorul..sa nu fie infundat
  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost din nou la masina. Dupa ce qam schimbat electrovalva de turbo se tureaza pana la 4500-4800, sta cam 2 sec acolo dupa care coboara pana la 3400, urca din nou si...cam atat. Din nou s-a oprit in mers. O singura eroaare a aparut: P1590. Pornire greoaie. La un moment dat a pornit foarte usor. Nu stiu ce sa cred. Sambata o ssa vina un electrician. Nu a reparat pana acum nici un omega. Sa fie o problema electrica?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13384

Citeste aici, poate te ajuta
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica bine de tot si tot sistemul de vacum si abia apoi schimba intre ele valvele de la turbo cu una din celelalte cu acelasi cod si vezi daca este altfel ceva...
cum ziceam insa trebuie verificat bine de tot si daca este pusa distributia si pompa la semne corect altfel vorbim degeaba. Wink
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
robertss4x a scris:Am fost din nou la masina. Dupa ce qam schimbat electrovalva de turbo se tureaza pana la 4500-4800, sta cam 2 sec acolo dupa care coboara pana la 3400, urca din nou si...cam atat. Din nou s-a oprit in mers. O singura eroaare a aparut: P1590. Pornire greoaie. La un moment dat a pornit foarte usor. Nu stiu ce sa cred. Sambata o ssa vina un electrician. Nu a reparat pana acum nici un omega. Sa fie o problema electrica?
.
Fa-i test de presiune la linia de alimentare cu combustibil . Include si filtru de motorina in test. Afiseaza niste parametrii aici , in special avans si cantitatea injectata . i.In momentul cand se opreste ar fii bine o diagnoza si vezi ce iti da la temperatura combustibil .
  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Este pusa la punct. Poate fi o lipitura rece sau un contact imperfect care sa o opreasca in mers? Poate fi o problema electrica? Am verificat traseul de vacuum. Intr-adevar electrovalva mai mica trebuie schimbata. Dar nu cred ca asta o opreste in mers. Va multumesc pt ajutor. Tinem legatura.
Skip ads

  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am sa merg cu masina la EDS service. Va anunt ce problema au gasit.
  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la EDS service pt. diagnoza. Diagnoza a fost facuta de Marius (cred ca este printre cei mai buni din Bucuresti, daca nu cel mai bun). A gasit furtunasele vacuum de swirl si turbo inversate. Prima problema rezolvata. Pe pompa nici un cod de eroare. Am pornit-o la spray si dupa mai multe teste pe care le-a facut pe loc si in mers a gasit pompa de injectie defecta: "...Avans foarte mic atat la pornire (sub 1, in loc de 6) cat si in accelerare (cand cerere > 10 CA, valoarea cade la <3 CA". Daca mergea constant pana in 2000 de turatii nu se oprea, dar cand incerca sa schimbe viteza depasind 2000 de ture se taia alimentarea, motorul se oprea brusc. Pe loc se accelera greoi pana la 3800-4000 de ture, dar in mers se opreste motorul. Va multumesc pentru sprijin si sper sa fie de folos.
  • manos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare ,si eu am avut o problema asemanatoare cu un vectra c 2.2dti pornea greu si nu se accelera,dupa ce am reparat calculatorul pompei de injectie,din fericire nu a fost ceva foarte grav am avut egr blocat dat jos si curatat ,schimbat bujii incandescente fara probleme sa u desfacut foarte usor ,si prindea aer pe la filtru de motorina ,dupa ce sa remediat problemele existente alta belea eroare la electeovalva turbo la pes e 3000 turatii acasa a putera si aparea chekul in bord ,dupa ce am sters eroarea iar aparea ,apoi alta solutie era sa incerc o electrovalva sh sa vad daca functioneaza dar a doua zi a pornit la sfert si fuge de rupe si la peste 3000 de ture numai apare cekul in bord ,pe aceata cale multumesc lui Iulian1971 pentru ajutor ,kilometri cat mai multi fara probleme.
  • manos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,revin cu o dezamagire din pacate produsa de vectra mea ,din nou eram bucuros pentru ca remediasem problema cu turatia cu puterea scazut ,dar de 2 zile a reaparut aceeasi problema cu scaderea puterii motorului acum numai trebuie sa ajung la 3000de ture ,scade cam dupa cateva sute de metri apare cheita cu masina si se ac elereaza foarte greu numai mult de 2500 ture ,viteza. maxima 100 dar pe distanta lunga in bucuresti merge greu de.tot .Nu am incercat alta electrovalva turbo nici alt senzor de presiune urmeaza zilele astea ,din ce am citit prin postarile altor.colegii sunt mai multe probleme ,azierg la iulian 1971 sa mai fac o verificare ci op.comul sa vad ce eroare mai da .am sa revin cu vesti bune sper si ajutatoare pentru cine mai are problema asta o zi buna.
Skip ads

  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus o electrovalva turbo sh si a fost mai proasta ca a mea. Sa nu fie tot de acolo.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Robert deci buba era la pompa de injectie pusa "bine la punct"....
  • robertss4x

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da. Pompa de injectie. Astept saptamana aceasta. Va scriu cand am sa iau masina.
  • manos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare da ms pentru ca a ti raspuns la problema mea la mine era tot de la pacatosul de egr nemaiavand capacul de plastic partea mecanica care actioneaza supapa de aer se da pur si simplu peste cap si ramane pe inchis deci implicit numai are putere nu trebuie decat sa ridic capota si sa l dau cu mana la loc pe pozitia sa apoi lucreaza iar normal ,electrovalva lucreaza bine ca toate de altfel si nu am gasit pan acum capacul egr singur doar cu egr pentru vectra c este electronic si asta sh incepand de la 500 lei ,daca are cnv cunostinte unde sa gasesc un astfel de capac va rog sa ma anuntati multumesc .Am avut noroc pot zice doar cu atat sa scap mult noroc si kilometri fara probleme .
  • FArdelean

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Buna am si eu o problema sau 2 la un omega 22 dti porneste greu si nu mai are putere nu se mai tureaza peste 3000 ma puteti ajuta si p mine v rog. Nustiu pompa vacum ar fi problena ce ar trebui sa fac
  • FArdelean

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta si pe mine cineva eu sa tot pornesc masina la 2 sau 3 ore alfel nu mai porneste se dezamorseaza sau ceva stie cineva ce ar fi d facut sau ce probleme are
  • FArdelean

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Buna am si eu o problema sau 2 la un omega 22 dti porneste greu si nu mai are putere nu se mai tureaza peste 3000 ma puteti ajuta si p mine v rog. Nustiu pompa vacum ar fi problena ce ar trebui sa fac
  • manos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut cred cã trebuie inceput cu verificarea tuturor furtunelor care duc spre turbinã ,apoi furtunasele de vaccum, și nu în ultimul rând egr sã nu rãmânã blocat sau sã nu lucreze la capacitatea normalã , pãrerea mea asta este . baftã și km fãrã probleme!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR