Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Se depune dc o "torci" la ralanti , minute in sir , la cozile de la semafoarele din Bucuresti spre ex. La fel si cu drumurile scurte care nu lasa motorul sa mearga Minute bune la temperatura optima, mai ales iarna . Indiferent cat de turat mergi , dc nu prinzi macar 10 km de autostrada sa o turezi la 3000 de ture si ceva viteza , autoregenerarea se va declansa cam la fiecare 250-350 de km facuti ,si ma refer la facelift-uri cu cca 20 mii km , nu la masini mai vechi . Este un proces absolut normal , nimic dramatic , doar ca problemele apar atunci cand nu faci procedura de regenerare pana la capat . Si de multe ori chiar nu poti , fiind prins chiar in traficul de zi cu zi . Sapt trecuta am pierdut 1/8 din rezervor in 15-20 min , la ralanti , ca trebuia sa o astept pe nevasta-mea , pana sa ii dau o tura de 10 km la 150 km/h ca sa se regenereze cum trebuie .Si eu o conduc turat , practic nu intru in a 4-a in oras ... regenerarea de sapt trecuta a fost prima din mai 2015 incoace (nu stiu dc prima de atunci efectiv , dar e prima data cand am primit mesajul in bord ca filtrul trebuia sa faca un nou ciclu de curatare)... per total insa sunt foarte multumit de consum chiar si cu stilul asta mai forjat (9,5 l/100km iarna si cca 8,7 vara, combinat desigur). mai nasol cu zgomotul motorului de la 2400 - 2500 de rotatii , in interior ,.. este primul aspect pe care abia il astept schimbat la noile modele , sa vedem si cu ce pret ...
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asta cu "nimic dramatic" este parerea ta, cu cat ai regenerari mai dese cu atat proprietatile uleiului se diminueaza , 250-350km intre regenerari este bine, sunt colegi la care intervalul scade si la 100-150km...,apoi apar alte probleme...
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Dar care e legatura dintre viata uleiului si regenerarile?

Combustibil stiu ca se foloseste mai mult, dar cu viata uleiului ce are?
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
E impresia mea vis a vis de masini noi , mare specialist nu sunt , dar cu ajutorul unor întrebãri avizate pt oameni avizați am aflat cateva trucuri care ma ajuta sa întâmpin cicluri de regenerare de cca 2 ori pe an ... Totul tine de stilul de condus si de infrastructura unde trãiești .. Am spus ca -s mulțumit cu un consum combinat de 9,5 iarna si cca 8,8 vara , chiar si asa sunt departe de consumurile ECO din carte ! Consumuri care sunt altfel reale si se pot obține cu pretul unor cicluri de regenerare la intervalele mentionate pt masini noi , eventual si alte neplãceri in timp
Din pãcate infrastructura orașelor din tara implica foarte mult mersul la ralanti si subturat pe distante Scurte , nu e numai vina mașinii Smile
Skip ads

  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Khrysty@n a scris:Dar care e legatura dintre viata uleiului si regenerarile?

Combustibil stiu ca se foloseste mai mult, dar cu viata uleiului ce are?


Mizeria aia , habar n-am cum , pãtrunde in ulei si afecteazã chiar nasol durata de viața .. Si 10% din viața uleiului am pierdut cand o conduceam subturat ca sa scot bani de benzina ... Primele 3 sapt adica , apoi dupa o discuție foarte serioasa la service am aflat tot ce trebuia sa stiu , pe langa faptul ca traficul aici nu reprezintã o atat de mare pb
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Khrysty@n a scris:Dar care e legatura dintre viata uleiului si regenerarile?

Combustibil stiu ca se foloseste mai mult, dar cu viata uleiului ce are?


Vei afla si singur daca urmaresti cum scade "viata" uleiului imediat dupa o regenerare...,este si normal intrucat temperatura creste foarte mult prin injectia suplimentara de carburant, astfel uleiul se "arde"...,era un topic dedicat "arderii" diferitelor tipuri de ulei( la o anumita temperatura), insa cred ca acum s-a inchis, ce ramane in urma arderii lui, astfel vei intelege ce se intampla cu adevarat, in timpul functionarii unui motor... Wink
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu am simtit sa faca regenerarea niciodata.cei drept nu prea o folosesc mult in oras.singurul drum care o chinuie este sa ies vinerea seara din Buc spre A1.apoi se compenseaza.(deobicei fac max 40 min pana la Pitesti) cred ca acolo isi face regenerarea.
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Exact despre asta am vb si eu , Iulius. La modul in care o folosești cu drumuri dese ( chiar mai mult decat ar fi nevoie )pe autostrada ,regenerarea iese din discuție . Viteza si curentul de aer puternic iti mențin filtrul de particule in stare optima de funcționare.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
problema la noi cu genul asta de masini este ca nu prea ai unde sa te dai cu ele.este ca si cum ai avea ultimul echipament de sport si tu stai in casa sau in cel mai bun caz te duci in sala..
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
ma intreb ce fac cei cu Porsche sau Ferrari daca concluzionam deja ca de la nivelul Insignia, passat este nevoie de autostrazi pentru ele.
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
pai Porche si Ferrari oricum sunt pt oras.....pe autostrada nu te vede nimeni...Razz
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
da ai dreptate masinile alea valoreaza mai mult când stau decat atunci când merg....printre gropi....ca se duc dracu rotile spoilerele....
Snobism ! 400 CP sa ajungi de la un semafor la altul cu 5 km/h ?

Dar vad ca vine un val de masini 4x4 pentru oras...mai toti isi doresc...si au dreptate cum dracu sa iesi dintre blocuri când ninge fara un Range Rover sau Land Cruiser astea sunt mai practice...urca si bordurile duble puse in exces de hotomanii astia
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mai, tot le ziceam snobi la aia de luat pseudo-Jeepuletze gen Astra , Focus inaltate pe care dau 5-10000 euro in plus doar ca au arcuri mai inalte si 4x4(unele... ca exista si 2x4), dar cind am vazut cum trebuia sa te incadrezi pe crustele de zapada si gheata printre blocuri la Bucuresti am inteles ca merita. Eu degeaba avem acolo 4x4, ca pierdeam tobele, cardanul... Civilizatie, oras de 5 stele, statiune montana... aveti de toate. Da's convins ca si la Timisoara pot fi luati prin surprindere drumarii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR