Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de putin timp am schimbat uleiul...acum am 250 km cu el...si...la inceput am pus 4 litri...am aflat ca e prea mult pt motorul meu si am scos o jumatate de litru...am c14nz. nivelul uleiului este ottusi prea ,mare...o jumatate de cm peste marcajul de maxim. inclin sa cred ca este benzina in ulei....pt ca miroase...dar foarte putin a benzina uleiul...este normal? oare cum ajunge acea benzina in ulei...in caz ca ajunge....sau atunci de ce este nivelul asa de ridicat doar cu 4 litri de ulei din care am scos o jumatate de litru acum. apa nu este pe ca nivelul ei e constant in vas. ce sa mai cred?....ps...am dat search...dar nu am gasit mai nimik...poate ma insel...if...scuze. multumesc anticipat
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am revenit cu search-uri dar nu am gasit nimic exact...scuzele de rigoare daca incarc forumul degeaba...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
si cam la ce masina se intampla asta? la dracie?
daca era dacie poate nu mar fi mirat dar la c14nz


io unul personal nu am vazut si nu am auzit de benzina in ulei.

deci cred ca ar trebui intai sa ai uleiul la nivel (jumatate intre min si max), apa sa fie tot la nivel,
dupa un anumit nr de km(putini) verificat temperatura apei, nilvelul uleiului, apei
in toate cazurile de "mai mult sau mai putin ulei/apa, unde apa se amesteca cu uleiul sau invers" garnitura de chiuloasa este arsa(ciupita, gaurita)



cauta o carte de c14nz si vezi cat ulei tre sa pui, daca nu pune la jumatate min/maxim de pe joja
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poi nivelul apei este constant...la rece...dar uleiul e cam mult...am pus in prealabil 4 apoi am scos o jumatate de litru...si asta dupa vreo 200km si tot nu e la nivel. cred ca e benzina deoarece miroase slab a benzina uleiul. oare este normal sa miroase a benzina...si atunci sa fie apa in ulei?hmmmmm...curios ca apa repet ca nu mi-a scazut...motoruol trage bine....deci sper sa nu fie de la segmenti...si nici fum nu scoate.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cu motorul pornit, ridica joja de la ulei si vezi daca da cu fum, asa iti dai seama daca nu mai are compresie(segmentii uzati)

verifica culoarea uleiului, daca este deschis la culoare si spre alb, inseamna ca iti intra apa in ulei

verifica apa si vezi daca are mici pete de ulei

repet, nu vad pe undea ar putea intra benzina in ulei, benzina ajungand din admisie in camera de ardere pulverizata si in cantitate destul de mica

uleiul fiind produs din titei are un miros aparte, dar nu miroase a benzina, se poate sa ai scapari ale instalatiei de alimentare si sa iti miroasa a benzina cand mirosi uleiul


ps: schimba uleiul si pune unul ful sintetic 0w40 bp visco 7000 recomand, si schimba si filtrul
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
As mai adauga, cu motorul pornit desfa busonul de la ulei si daca da gaze de carter si motorul merge neuniform iar e semn de set motor
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
o sa merg sa incerc treaba asta....uleiul are o culoare frumoasa...transparenta putin inchisa la culoare...e deci oki...si e si full sintteic dar de 10w40 de la valvoline. fum nu scoate nici pe joja nici pe capacul de ulei. pe capacul de ulei de sus...atunci cand mereg mororu7l se aude un pufait...slab...chiar foarte slab...aia cred ca e normal....din moment ce nu improasca sau sare joja de ulei de la locul ei. deci ziceti voi ca benzina nu poate fi...oki..sper si eu. o sa mai scot o jumatate de litru de ulei atunci si o sa vad asa cum o sa fie nivelul. revin...daca mai sunt pareri orixcum le astept cu interes...mai ales cu pufaitu acela...care este de fapt slaaaab. oricum....stie cineva ceva despre acel pufait?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci chiar nu poate ajunge benzina in ulei in nici un caz?...ivelul uleiului e cam mare...am pus 3.5 l si dupa 200 km e peste nivel(la inceput nu am verificat). apa in vasul de expansiune nu scade.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se da jos uleiul si se filtreaza ca sa il folosesti ulterior.
Se pune mina pe o cheie si se da jos baia de ulei. In secunda urmatoare trebuie sa fii cu nervii tari.....vei constata ca ai o tona de mil pe fundul ei. Se curata ea si tabla antival, parca ai asa ceva. Preferabil garnitura noua.
Este logic sau nu ?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci nivelul ridicat al uleiului sa fie din cauza malului care nu s-a scurs cand am facut schimbul.?hmmm...interesant...nu m-am gandit...si de aceea sa-mi fie uleiul peste nivel in ciuda ca am pus doar 3,5 litri asa cum este recomandat? sper as fie asta...Smile..mersik dane
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Milul ala nu se scurge, se desface si se curata. Primul strat moale se ia usor dupa asta intra in hora carbusolv si cirpe, nu se zgiriie !
Succes
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci cand imi merge motorul si iau jos busonul de la ulei se aude un pufait slab(schimbator intre depresiune/presiune). repet ca pufaitul este foarte slab....si nici nu arunca ulei nici pe jooja de ulei nici pe buson. este normal la un motor de 150.000 km? multumesc anticipat
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mersik ca ai mai condensat putin treaba pe aici....dar titlul nu mi se mai pare concludent...sper sa citeasca cineva....astept interesat

cu placere
priveste lucrurile altfel: daca iti expui problema intr-un topic nou, detaliile deja lamurite in vechiul topic se pierd.
Inainte de a deschide topic nou, foloseste CAUTARE. Ai sanse mari sa gasesti rezolvarea, sau cel putin o problema similara la care te poti lipi
Toate cele bune,
maiandrei

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mentionez ca uleiul e acum oki...s-a mailasat dupa ce am scos+mers putin...nu scazuse pt ca nu am mers mai mult...ramasese asa...acum e oki...dar pb cu pufaitul am ingrijoreaza....dar nu pufaie tare
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa ti-o zic pe aia drepata, pufaitul ala sunt gaze de carter care scapa datorita unor uzuri pronuntate la segmenti, daca nu iti arunca ulei pe buson => nu ai presiune in pompa => axa cu came nu se unge bine, baga un ulei mai gros so mai tragi de e a asa, invariabil va ajunge la set motor
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu ma gandeam ca pufaitul e de la cum se misca cilindri...se creeaza si vid...si putin apresiune alternativ....asa cum se misca pistoanele....ca doar alea ocupa/dezlocuiesc un anumit volum atunci cand se misca...or?...deci? ca doar motorul trage bine in viteze mati si al turatii mici....deci...mnoah...ma gandesc ca mai am compresie destul de buna. sper sa nu fie ceea ce ai zis tu. apropo...o segmentare cam cat m-ar costa pt un astra f c14nz cu strictul necesar? asra in caz de doamne fereste.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oare sa nu ma uit intai la sita aia din capacul culbutori si apoi sa ma uit eventual si la furtunul de recirculare si apoi sa verific compresia?...din cate stiu eu nu am sita...dar ma mai uit o data mai atent...oricum...ma uit la astea si revin
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nonea a scris:eu ma gandeam ca pufaitul e de la cum se misca cilindri...se creeaza si vid...si putin apresiune alternativ....asa cum se misca pistoanele....ca doar alea ocupa/dezlocuiesc un anumit volum atunci cand se misca...or?...deci? .


pentru asta exista supape care inchid si deschid... deci asta cade... la restul din pacate nu te mai pot ajuta, ce simptome ai tu sunt de motor uzat, ca e c14 nz sau altceva tot aia e...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Auzi @Nonea sa stii ca n-o sa rezolvi nimic aici cu atatea intrebari .
Adica nu e nimeni profesor doctor conf.univesitar in motorul Otto ( SI NICI CHIAR AIA NU POT ) care sa-ti diagnosticheze masina pe un forum din ce pufaituri constati tu .
Sfatul meu :
Baietii ti-au dat sugestiile care au putut ei mai bine , avand in vedere ca n-au vazut masina pe viu cu motorul desfacut ci au primit niste informatii de la tine .
Asa ca fa ce ti-a zis DAN , dupa care du-o la un test de compresie . Daca dupa ce ti-a zis Dan treaba revine la normal e ok. Coroborat cu compresia motorului ( e f. simplu si putin costisitor testul ) vei trage concluziile pe viitor cat va mai merge masina fara segmnetare .
Deasemenea daca-ti papa ulei si n-ai bani momentan de facut motoare , procedeaza cum a zis DROGAS si pune un ulei mai gros si ..strange bani .
Bafta !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR